Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

JMR

Mooie website en makkelijk om mee te werken.

Veel keuze mogelijkheden

Niet echt

Vroedvrouwenpraktijk Mammalia

Gemakkelijke website om kaartjes zelf te ontwerpen, wanneer iets niet in orde was werd dit dadelijk kostenloos in orde gemaakt!
Achteraf nog enveloppen bij besteld, deze waren binnen de 24u...

Snelle service indien je vragen hebt of een probleem.

SD

Goede service, snelle levering en een attente kaart nadien van het Lovz team.

Verschuren

Makkelijk te gebruiken website met veel keuze. Aan te passen naar je eigen smaak en snelle levering

bij de proefdruk, ook een setje met voorbeelden van papier. snel en adequaat geleverd

Leonie

Simpel om kaarten naar eigen wens te ontwerpen met een leuke basislay-out. Product is zeer snel thuis. Ziet eruit zoals op het computerscherm. Goed materiaal. Sla een ontwerp wel meteen op voordat...

Thamar

Heel positieve ervaring met Lovz.nl! Mooi kaartje, goed geholpen toen iets niet lukte en snelle reacties telkens. Absoluut een aanrader.

Goede service, snelle verzending, duidelijke informatie.

marianne vis

Onze ervaring is zeer positief!

goede kwaliteit en snelle aflevering. proefdruk voor 1 euro is ook super

Het emailadres door @ was niet duidelijk te zien zodat ik opnieuw een proefdruk moest bestellen.

Debby K

Goede persoonlijke service, snelle reacties via email, kaarten zijn makkelijk te personaliseren

Snelle reactie

Shirley

We hebben onze trouwkaarten hier zelf ontworpen en besteld.

Goede templates, waarin je kunt bewerken. Er zijn veel verschillende mogelijkheden.

Er wordt geadverteerd met gratis proefdruk, maar ik kreeg alleen 1 euro korting. Niet alle informatie klopt dus helemaal.

Lisa

Duidelijke overzichtelijke site met veel aanbod. Snelle hulp via de mail. En de kaartjes snel in huis. Leuk felicitstiekaartje via de post van het lovz team.

Snelle reactie via de mail
Snelle hulp en aanpassingen bij het ontwerpen van het kaartje
Kaartjes binnen een dag in huis

Alle geboorte kaartjes voor een jongen en er meisje beschikbaar maken. En dan echt met aanpassing van kleur.
Mogelijkheid tot bestellen van 2 proefdrukkaartje als het geslacht onbekend is.