Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Lotte Mertens

Houden zich goed aan de afspraken, mooie kwaliteit kaartjes.

Fijn dat er proefdrukken gemaakt kunnen worden.

Van Gestel

Goed snelle levering en een persoonlijke noot

Het meedenken

Kroesen

Positief, goede fijne service

Servicegericht

Robin E

Wij hebben onze geboortekaartjes bij Lovz.nl besteld.
Eerst 2 voorbeeldexemplaren besteld en deze hebben ons overtuigd om alles bij Lovz.nl te bestellen.

Bij het voorbeeldexemplaar kan je 1 kleur van enveloppe bestellen. Bij de levering zaten er echter ook stalen van alle andere mogelijk kleuren/papiertypes. Dit maakte de keuze van de uiteindelijke kleur van de enveloppe veel gemakkelijker.

Bij mijn bestelling op zondagmiddag had ik een typfout gemaakt in het leveradres. Ik heb onmiddellijk klantenservice gecontacteerd via mail en het leveradres is die avond (zondagavond dus!) nog gewijzigd waardoor de levering op maandag vlot is verlopen.

Ik wou kleine tekstuele aanpassingen doen in mijn ontwerp op mijn mobiele telefoon, maar dat lukte niet.

Fam. van Rijn

Perfect! Zeer tevreden met het resultaat en de snelheid van levering.

Ruime keuze in kaartjes, handige bewerking, snelle levering, telefonisch goed bereikbaar, persoonlijk en vriendelijk, mooie kwaliteit kaartje. En nog een persoonlijk felicitatiekaartje nadien.

Ga vooral zo door.

Valerie

Heel tevreden: makkelijke site om zelf kaartje te maken (even zoeken hoe je aanpassingen kunt doen maar uiteindelijk wijst het zich uit). Tof proefpakketje met de kleurkaartjes voor de enveloppen en...

Makkelijke site
Tof proefpakketje met onverwachte extras
Mooie kwaliteit

Zie boven: klant informeren over dure portokosten in België bij andere formaten

Optie om ander aantal enveloppen te bestellen (misschien kan dit en heb ik het gewoon niet gevonden): nadat we de enveloppen eerder hadden besteld beslist dat we toch 20 kaartjes extra wilden stuurden, vandaar

Diny Van Straten

Hele goede service! Dikke 10 verdient.

Vriendelijke, meedenkende klantenservice medewerkers.

paul

Rouwkaarten gemaakt, ging oed.
Proefzending erg nuttig en prima geregeld.

Kim Tebrunsvelt

Super geholpen met de trouwkaarten & een snelle service/bezorging!