Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1041
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1041 ervaringen.

Bea Klappe
Uitstekend (10/10)
Bea Klappe

leuk persoonlijk kaartje gekregen voor geboorte dochter na het bestellen van de geboorte kaartjes.

proefkaartje op donderdag besteld, maar helaas pas op dinsdag binnen gekregen ipv zaterdag

Score voor Lovz.nl:5/5

Prima!.

Thijs&Jeanette
Thijs&Jeanette

Snelle reactie en erg hulpvaardig.

Bij het openen van een opgeslagen kaart kon ik niet de titel zien van de geopende kaart, waardoor ik soms twijfelde of ik wel de goede had geopend. Bij het maken van de kaart had het handig geweest als we de kaart wat meer konden vergroten . Het was soms lastig leesbaar.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goede ervaringen met lovz! wij hebben onze trouwkaarten hier besteld en zijn er erg blij mee. leuke kaart voor een goede prijs. bij vragen kregen wij een zeer snelle reactie en veranderingen die ons niet lukten werden snel opgelost.

Marthe Huibers
Marthe Huibers

Leuk dat er een geboortekaartje gestuurd wordt na bestelling.
Snelle en correcte levering.

Prima!.

Tevreden klant

Zeer tevreden met lovz.nl.
wij hebben hun service gebruikt voor trouwkaarten. .
goede kwaliteit. ze sturen nog monsters voor verschillende type papier en envelop. heel handig om keuze te maken..
nadat de kaarten bezorgd zijn, zijn we verrast met een persoonlijke felicitatie en mooi wensen van lovz.nl..
top service!.

de Vos
Uitstekend (10/10)
de Vos

Fijne website! Leuke kaartjes. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. En leuk dat je na bestelling persoonlijk een kaartje van ze krijgt.

Ga zo door!

Score voor Lovz.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne website! leuke kaartjes. makkelijk te bestellen. snelle levering. en leuk dat je na bestelling persoonlijk een kaartje van ze krijgt.

Celine de Rooij
Celine de Rooij

Snelle levering, goede kwaliteit, goede service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super. site werkt prettig en zowel proefdrukken als geboortekaartje zijn zeer snel bezorgd.

Petra Sweere
Petra Sweere

Bij een proefdruk krijg je een pakketje met alle soorten papier die je kan gebruiken.
Een persoonlijk kaartje van het team met gelukwensen bij de geboorte van onze dochter. Leuk om te krijgen!

Een grote knop met 'opslaan', zodat je dat niet vergeet bij het aanpassen van de kaartjes. Hij springt nu niet in het oog, waardoor je het vergeet.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuk assortiment. snelle levering en nette afhandeling. het programma om het kaartje aan te passen is makkelijk in het gebruik.

Thijs karen

Leuke website met ontzettend veel kaartjes en handige tools om ze volledig aan te passen naar jouw idee! goede service, bij je proefkaartje zitten ook voorbeelden van de andere papiersoorten en van de kleuren van de enveloppen.

G. van Weert
G. van Weert

Kaarten zijn makkelijk aan te passen.

Misschien nog een iets groter aanbod en meer variatie in papiersoort

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs kwaliteitverhouding. alleen jammer dat bijna de helft van de enveloppen lijmstrepen op de achterkant hadden.

Sharon Doosje
Sharon Doosje

Snelle levering, prettig dat de enveloppen van te voren te bestellen zijn.
Veel mogelijkheden voor karton keuze van de kaart.
Zoals de kaart op internet eruit ziet, zo krijg je hem ook afgedrukt!

De kaarten zijn niet heel goedkoop, maar wel van goede kwaliteit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb mijn geboortekaartje op deze website, met behulp van hun voorbeelden zelf ontworpen.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 18 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21