Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Sara Huysmans

Zeer snelle en goede service! Kaartje was zeer mooi en kwalitatief!

Enkele dagen na de geboorte van ons zoontje mochten wij een kaartje ontvangen van het team van LOVZ om ons proficiat te wensen! Een zeer aangename verrassing!

Tillie

Perfecte trouwkaarten geleverd gekregen! Precies zoals gewenst! Leuke online collectie! Met een fijn bewerkingsprogramma! Met als klap op de vuurpijl een kaartje van het team om ons een fijne...

Fijn bewerkingsprogramma en mooie online collectie!

Mireille de Wever

Wij zijn super tevreden over Lovz. Alles is goed en snel verlopen. Zowel het ontwerpen en zelf aanpassen van de kaart, de proefdrukken en de uiteindelijke verzending van onze geboortekaartjes. Niks...

Duidelijke informatie op de website, zeer snelle levering. Heel fijn dat bij de proefdruk de verschillende soorten papier en enveloppen werden meegestuurd. Dit geeft snel een duidelijk beeld van de mogelijkheden.

Helemaal geen!

Jolanda Messaoudi - van der Kop

Super goed! Mooie kaart en prima service!

Gratis proefdruk met veel info over papiersoorten en kleuren enveloppen. Mooie kaart waarop we veel positieve reacties op hebben ontvangen.

Snellere levering, meestal voor 22:00 uur besteld volgende dag in de bus. Dit ging helaas bij jullie wat minder snel en waren we 1 week verder voordat de kaarten na de proefdruk bij familie en vrienden in de bus lag.

S.d.woudenberg-verschuren

Snelle levering en mooi afgewerkte kaartjes! Ook het maken en bestellen is goed en duidelijk omschreven!

Zoals boven beschreven

Treur

Prettig en erg professioneel

Snelle verzending van proefkaartje en snelle verzending van geboortekaartjes met track & trace nummer.

Geen verbeterpunten.

Susan van der Linden

Perfect

Je kunt tegen een kleine vergoeding een proefdruk thuis ontvangen wat erg prettig is, daarbij krijg je ook een setje met de papiersoorten en kleuren die je kunt bestellen. Hierdoor wordt de keuze makkelijker bij het bestellen op de website .

Jan Klapwijk

Een prettig bedrijf om geboortekaartjes bij te bestellen.

Snelle levertijd, goede prijs-kwaliteit verhouding, leuke voorbeelden die makkelijk aan te passen zijn.

We hadden besteld voor 18.00u en kregen het pakket niet de volgende dag, maar de dag erna. Hier misschien toch een andere tijd voor geven?

Lein

Handige site. Snelle afhandeling. Top!

Snelheid en makkelijke site

Posthouwer

Fijne ervaring! Goede website en prima levering van proefdrukken en definitieve druk van het geboortekaartje!

Heel erg leuk om na de bevalling nog een kaartje met een persoonlijke felicitatie te ontvangen! Erg attent!

Niet van toepassing