Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Petra van ginneken

Gewoon super goed

Een vraag via telefoon .gelijk de juiste informatie .daarna weer snel geregeld

Nee ja zo door

Miranda

Super! Door de gratis proefdruk wist ik precies wat er nog moest veranderen. Snelle levering en kaartjes makkelijk online te maken. Veel voorbeeldkaartjes.

Gratis proefdruk, ruim assortiment

HansW

Goede manier om zelf een uitnodiging te maken. Heel veel keuzes om kaart te vullen. Fijn dat er na iedere wijziging een backup gemaakt werd.

Prima service, snelle levering. Prettige manier om een kaart samen te stellen, veel mogelijkheden.

Was af en toe wel even zoeken, misschien een kleine handleiding?

Anne van Os

Alle mooie momenten gevierd met Lovz: trouwkaarten, geboortekaartjes, verhuiskaarten en verjaardagskaarten.

Super tevreden over het bewerken van bestaande kaarten, zodat je het helemaal naar eigen smaak kan invullen. Ook super snelle verzending en goede kwaliteit. Zelfs een felicitatiekaart op onze trouwdag: super attend!

Wellicht voor vaste klanten een korting/spaaractie aanbieden. Het heeft nu geen 'nut' om vaker iets te bestellen.

Schaap

Snel geleverd, mooie kwaliteit!

Snelle service, top kwaliteit

Janneke Hogendoorn

Onze verlovingskaartjes bij Lovz besteld. Eerst een gratis proefdruk waarbij alle papiersoorten voor zowel de kaart als de envelop bijzaten! Daarna de originelen besteld, volgende morgen al in huis!...

Gratis proefdruk inclusief papiersoorten van zowel kaart als envelop. Super snelle bezorging. Heel veel variatie mogelijk.

Janine Diependaal

Duidelijke website, ruime keus in diverse categorieën

Ruime keus
Heldere uitleg
Goede prijs/kwaliteit

Eenvoudige /gebruiksvriendelijkere ontwerptool

Nieuwenhuis

Goed en snel geleverd.

Kwaliteit is super.

Joop van Dijk

Zeer vriendelijke en behulpzame dames aan de telefoon gehad. Dikke prima

Heel klant vriendelijk

X

Kirsten Hagemann

Wij hebben voor de tweede keer onze geboortekaartjes besteld en zijn uitermate tevreden.
Wij zouden iedereen dit bedrijf aanraden en geven ze een dikke 10 voor hun klantvriendelijkheid en ook...

Goede website, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Mailverkeer gaat super snel en reacties zijn duidelijk en klantgericht.
Telefoongesprekken zijn uitstekend. Medewerkers staan open voor vragen, denken mee en geven op een vriendelijke manier goed bedoelde adviezen en tips.
Onder de indruk van de klantvriendelijkheid in dit bedrijf.

Vooral zo doorgaan. Vorig jaar al erg tevreden, dit jaar is de service nog steeds een dikke 10!