Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Elianne

Kaartjes zagen er heel netjes uit, waren snel geleverd en keurig ingepakt.

Het is erg leuk om een kaartje helemaal naar eigen smaak te kunnen aanpassen. Ook is het handig dat je deze van te voren kunt maken en opslaan zodat je later kan bekijken of je het nog steeds mooi vindt. Eenmaal klaar, is het bestellen zo gebeurd.

Op de Ipad was het niet altijd makkelijk om teksten aan te passen. Het zou ook leuk zijn als je eigen afbeeldingen kon uploaden zodat je een kaartje nog meer 'eigen' kan maken.

Annelies Bulcke

Zeer positieve ervaring. Had op voorhand gemaild met enkele vragen en dit werd heel snel beantwoord en in orde gebracht.

klantenservice

nog snellere levering. Wij hadden onze aanpassingen gedaan donderdag om 23u en dit werd slechts verzonden vrij om 23u. We kregen onze kaartjes zaterdag om 14u.

Jente dillen

We zijn echt super tevreden over lovz.nl. Van de proefdrukken tot de uiteindelijke levering van de kaartjes is alles zeer vlot verlopen. Zeer persoonlijke aanpak ook, iets wat je niet direct...

We vonden alles zeer goed terug op de website. Als je een bestelling wilde plaatsen kon je ook alles i.v.m. de verzending en dergelijke zeer goed terugvinden.

Het zou handig zijn als er ook stickers gedrukt kunnen worden met het persoonlijk ontwerp op. Voor bv op de enveloppen, suikerbonen,.

Anouk

Zeer goede ervaring met Lovz kaartjes.

De kaartjes waren snel in huis, vervolgens kregen wij ook nog een persoonlijk geschreven felicitatie kaartje voor de geboorte van onze zoon.

Thijs Rupert

Positieve ervaring, leuke ontwerpen kaartjes en handige tool om zelf aan te passen

Handige website, ontwerpen handig zelf aan te passen en op te slaan

A van Hooijdonk

Zeer goed

Goede kwaliteit van het kaartje, snelle levering, genoeg keuze en veel opties om het kaartje zelf te ontwerpen.
Leuk ook om nog een felicitatie kaartje achteraf te ontvangen!

jeroen cortoos

Uitstekende servies

de snelheid de dag er na was het al in orde en top

voor geboorte kaartjes 2 keer laten testen maar voor de rest doe zo verder

Tweelingmoeder

Geboorte kaartjes waren snel en goed verpakt verstuurd. De kaartjes die wij hadden besteld zagen er super en na verwachting uit!!! Het is zeker een aanrader om hier je unieke geboorte kaartjes te...

Inge h

Zeer tevreden. Alles snel geleverd. En nog een leuk kaartje achteraf om ons te feliciteren, zeer attent!

Dag na bestelling was alles thuis, (België)
Heel gemakkelijk te maken en te bestellen.

Meer duidelijkheid over snelheid levering in België. Proefdruk was lang onderweg en was geen duidelijkheid of dit ook zou zijn voor de afgewerkte kaartjes. Dit kan ervoor zorgen dat er mensen niet bestellen uit angst voor late levering.

Ilze

Gratis proefdruk. Prima ervaring, kaartjes zaterdag besteld, maandag in huis.

Zie boven