Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Vd Hengel
Vd Hengel

Als je er zelf niet uitkomt kun je telefonisch hulp inroepen! Goed geholpen, mooie kaart gemaakt!

Nee, was prima zo.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Niet gedacht dat ik zelf en kaartje kon maken! met de hulp van jullie lukte dit perfect !.

Lydia ten Boom
Goed (8/10)
Lydia ten Boom

Goede hulp, netjes verzonden en het persoonlijke kaartje is erg leuk.

Even goed opletten welke naam we op het kaartje staat. Onze dochter heet Bernou, niet Bernon

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, misschien nog een idee on er een mooie foto bewerking bij te doen, zodat mensen dat zelf kunnen bewerken en in het kaartje kunnen plaatsen..

Elke Gout
Elke Gout

Denken echt mee!

Geen!

Top service!.

Chantal
Chantal

Service is top! Telefonisch goed te bereken
Erg leuk een felicitatie kaartje van het team te mogen ontvangen ivm geboorte van onze dochter

Ik heb een bestaand kaartje bewerkt en helaas kwam ik er achter toen de kaartjes binnen kwamen dat de geboorte datum nergens stond! Jammer te laat opgemerkt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super service en snelle levering! .
verkeerde maat enveloppen besteld en mocht ze terug sturen en de juiste waren de volgende dag binnen!.

A. Stam
A. Stam

Een proefkaart!!

Super positief.

Tanja
Tanja
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden over de service en de kwaliteit van lovz! in één woord: top! .

Timmermans
Timmermans

Vlotte levering.
Erg attent dat we een felicitatiekaartje ontvingen voor ons en haar zusje! Heel erg leuk!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke kaartjes, vlotte levering.

Lisa
Lisa

Mooie kaarten, lettertypes op de kaart en snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een hele positieve ervaring met lovz.nl.
de keuze aan kaarten is groot en het is ook makkelijk om zelf te kaarten te veranderen naar eigen smaak..
ook heel klantvriendelijk dat wij een felicitatiekaartje kregen!.

Lieke
Goed (8/10)
Lieke

Drukproef: ongevraagd zaten alle papiersoorten en envelopsoorten bij. Goed om te vergelijken.
Bestelling was snel bij ons binnen, wel zo leuk om ook zelf snel op de bus te kunnen doen
Erg leuk dat we ook een felicitatiekaartje van jullie kregen!

Van het standaardpapier vond ik de snijranden niet mooi (rafelig) waardoor ik het duurdere oud hollands papier koos. Wel jammer.
Op de site zou ik liefst nog veel meer afbeeldingen hebben om uit te kiezen. Hoewel er veel categorieën zijn, is er per categorie beperkte keuze. Ik heb best veel andere sites bekeken met leukere afbeeldingen, maar dan was het totaalpakket van prijs, levering en andere keuzemogelijkheden doorslaggevend om toch voor jullie te kiezen.
Op mijn telefoon en tablet werkte jullie site niet prettig, moeilijk om het juiste onderdeel aan te klikken voor bewerking en onderdelen verschoven dan ongewenst. Op laptop geen problemen.

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima! fijn dat we een drukproef konden bestellen en leuk dat je het kaartje helemaal kon personaliseren.

Guido Janssen
Guido Janssen

Erg fijn dat je van tevoren al kaartjes kunt maken en kunt opslaan en de juiste kan bestellen als je die nodig hebt. Ook heel handig is de proefdruk die je kan bestellen die je ontvangt met een pakketje papiersoorten waar je je kaarten op kan laten drukken. Wat we heel leuk vonden is dat we 2 weken na ontvangst van de kaarten een kaartje met felicitatie kregen van Lovz.

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijke manier van kaarten maken die ja na bestelling snel in huis hebt. het eindresultaat is prachtig.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21