Lovz.nl

Det

Heel goed

Goed verzorgd

Marielle

Een fijn bedrijf, goede hulp en een super mooi resultaat!

Vele mogelijkheden, voor ieder wat wils.

Kaartjes per stuk kunnen afdrukken, ipv vanaf 5 stuks.

Bij ons waren er een aantal mensen alleen, die wil je dan een kaart sturen met “je” ipv jullie zijn welkom…

Helaas was...
Kaartjes per stuk kunnen afdrukken, ipv vanaf 5 stuks.

Helaas was het te complex om dit over te zetten naar eigen ontwerp en hebben we het erbij gelaten.

maar dit was dan ook het enige minpuntje, verder erg tevreden.

Stephanie

Niet zo best. Was tevreden met de proefdruk. De echte kaartjes eenmaal ontvangen op papier van veel mindere kwaliteit, zonder communicatie hierover. Hierdoor weken ook de kleuren af van de... Niet zo best. Was tevreden met de proefdruk. De echte kaartjes eenmaal ontvangen op papier van veel mindere kwaliteit, zonder communicatie hierover. Hierdoor weken ook de kleuren af van de proefdruk. Contact opgenomen. Geen mogelijkheid tot hetzelfde papier als de proefdruk. Geboden oplossingen: opnieuw afdrukken en kleur iets aan laten passen door ontwerp team of nieuwe enveloppen die bij de nieuwe kleur passen. Gekozen voor andere enveloppen, zouden nog voor het weekend binnen komen, dit konden ze helaas niet waar maken. Waardoor ik de kaartjes helaas pas dagen later kon verzenden. Ik zou ook een poster krijgen van het geboortekaartje ter compensatie. Heb hier niks meer van vernomen en er word niet meer gereageerd op mijn e-mails. Al met al een niet al te beste ervaring. Redelijk tevreden met de geboortekaartjes was ik wel.

Leuke ontwerpen

Communicatie met klanten

Gerdien

Handige website, veel mogelijkheden

heel fijn dat er bij vragen een echt persoon gebeld kon worden waardoor het kaartje werd zoals ik wilde.

Er zijn meer mogelijkheden dan op het eerste gezicht lijkt. Meer info op de website zou handig zijn.

H. Vogler

Mooie site met creatieve mogelijkheden op maat, dat heeft een prijskaartje.

Creatieve mogelijkheden op maat

Communicatie over ontvangst order bij afrekenen herhalen.

José

Mooie kwaliteit

Geboortekaartjes zou je graag de volgende dag al in huis hebben

Henk

. Save the date kaarten gekocht

Keuzes in kaarten en vrijheid om ze aan te passen

Sommige kaarten komen beschadigd binnen

Amber

Goede site, snelle levering, een aantal kaarten extra, helaas wel minder enveloppen dan besteld

Makkelijk om een kaart te ontwerpen

Zorgen dat het mini kaarten en enveloppen er ook echt bij zit.