Lovz.nl

Service

Nvt

Roy & Sabrina

Goed en behulpzaam

Behulpzaam zijn geweest in het aangeven van adviezen, maar ook evt veranderingen toepassen als de klant erom vraagt. Top!

Het is een tip om te benadrukken of er 1 of meerdere postzegels nodig zijn bij het maken van de kaart. Nu heb ik moeten bellen om na te vragen wat het gewicht is van de kaartjes. De medewerkers... Het is een tip om te benadrukken of er 1 of meerdere postzegels nodig zijn bij het maken van de kaart. Nu heb ik moeten bellen om na te vragen wat het gewicht is van de kaartjes. De medewerkers heeft de kaartjes gewogen en gaf aan dat dit net onder 20g viel, oftewel 1 postzegel. Thuis weeg ik de brief: 24gr en bij de winkel ook. Nu hebben we een dubbele postzegel nodig gehad wat extra kosten gaf: €14,14. Dit is niet klantvriendelijk geweest. Heeft LOVZ hiervoor een passende oplossing?

Sandra

Hele goede ervaring, in de snelle levering van de bestelling en de communicatie hiervan.

Snelle levering en in behandeling nemen van je bestelling. Houden je goed op de hoogte van de ontvangst van de bestelling en de verzending hiervan.

Claudia

Kaartje is mooi, de organisatie slecht.

Veel info

Te veel info
Ze weten zelf niet wat ze verkopen en zijn niet behulpzaam

Peter

Mooi maar onhandig

Mooie producten en goede service

navigeren op de de website is erg onhandig, de adres stickers zijn niet zo mooi als het drukwerk

Mark

Een hele goede ervaring. Zelf het geboortekaartje kunnen maken geheel naar eigen wens.

Veel aanpassingsmogelijkheden.

Onze geboortekaartjes kwamen bij sommige adressen (rechtstreekse verzending) pas na (Meer dan) 14 dagen aan op plaats van bestemming! Misschien ligt dit aan POSTNL, maar dit vonden we echt niet... Onze geboortekaartjes kwamen bij sommige adressen (rechtstreekse verzending) pas na (Meer dan) 14 dagen aan op plaats van bestemming! Misschien ligt dit aan POSTNL, maar dit vonden we echt niet kunnen.

Melissa

Niets

Alda

Super snelle levering, kwamen beschadigd binnen. En meteen opgelost en nieuwe opgestuurd gekregen.

Snelle levering, en klantenservice!

Nee, zo door gaan ! :)

Gerard

Een bedrijf die zorgvuldig en accuraat haar werkopdrachten ten uitvoer brengt. Daarbij wordt de bestelling op een zeer correcte wijze aangeleverd per post.

Zorgvuldigheid, kwaliteit van uitvoering en levering.

Samantha

Prima, alleen nooit reactie gekregen op mail. Erg jammer.

Duidelijke website

Geen reactie gekregen op vragen in mail. Meer mogelijkheden tot verzenden ivm geboortekaartjes.