Lovz.nl

A.

Hele goede ervaringen met de bestelling van geboortekaartjes bij Lovz!

Correcte afwerking van de kaarten, duidelijke website.

Op de website staat: pakket voor 18.00 uur besteld, zelfde werkdag verstuurd. Dat wekt de indruk dat het de volgende dag wordt bezorgd, maar dat was helaas niet zo.

Laura

Tijdloos

Kleuren van kaartje namen geven

Marlot

Top service !!

Top kwaliteit.. en fijn contact gehad om het kaartje helemaal naar mijn zin te maken!!

Geen!

Leonie

Mooi geboortekaartjes laten drukken door lovz! De service die ze bieden om je kaartje zelf te ontwerpen, maar wel gebruik te kunnen maken van symbolen en lettertypes is ideaal!

Gemak van het ontwerpen van je eigen kaart door gebruik te kunnen maken van je eigen afbeeldingen in combinatie met standaard symbolen en lettertypes.

Ik zou het zo niet kunnen zeggen

Anita

Super!

Service

Tatjana

Mooie kaartjes, Alleen wel aan de prijzige kant. Maar die keuze had ik natuurlijk zelf om af te wegen of ik het waard vond. Fijn programma om de kaartjes helemaal naar eigen smaak te ontwerpen via... Mooie kaartjes, Alleen wel aan de prijzige kant. Maar die keuze had ik natuurlijk zelf om af te wegen of ik het waard vond. Fijn programma om de kaartjes helemaal naar eigen smaak te ontwerpen via de website.

Zelf ontwerpen via website

Prijs en minimale hoeveelheid te bestellen mag omlaag.

Samantha

Zeer gebruiksvriendelijke site, duidelijke instructies. Leuk een pakketje met kleuren enveloppen en papiersoorten.

Duidelijke instructies, voorbeelden, uitleg

Geen!

Melanie

Ruim en mooi assortiment.

Mooie kwaliteit van het papier en de druk. Netjes verpakt voor verzending.

Bij de controle van de kaart, is de kaart redelijk klein weergegeven en is er geen zoomoptie. Hierdoor twijfelde ik of alles goed op de kaart was aangepast.

Eveline

Top! heel servicegericht

boden goede oplossing toen iets naar wens bleek (eigen fout)

geen verbeterpunten, super vriendelijke service en geweldig kaartje

Silvie

Heel goed! Al 3 keer geboortekaartjes via lovz besteld. Gemakkelijk én heel snel in huis!

Snelle verzending, nette producten, keurig verpakt.