Lovz.nl

Emilie

Heb bij Love.nl zowel mijn geboortekaartjes als bedankkaartjes besteld. Beide kaartjes waren van super kwaliteit. De gouden folie geeft een prachtig effect en de druk is ook perfect. Het is zeer... Heb bij Love.nl zowel mijn geboortekaartjes als bedankkaartjes besteld. Beide kaartjes waren van super kwaliteit. De gouden folie geeft een prachtig effect en de druk is ook perfect. Het is zeer fijn dat je de kaartje dook volledig kan bewerken en personaliseren. Ook de verzending was zeer snel en helemaal in orde. Ik ben enorm tevreden !

Veel keuze, prachtige kaartjes, je kan de kaartjes volledig bewerken tot in de details, gebruiksvriendelijk, snelle levering

Elsemiek

Mooie ontwerpen van trouwkaarten. In de module kom je zelf nog alles aanpassen, erg fijn. Zo kan je er helemaal je eigen kaart van maken.

Aanpassingen aan de kaart zelf.

Op de pagina van de trouwkaart was het moeilijk om de bijpassende menukaart erbij te zoeken. Misschien de andere kaarten (zoals menukaarten, bedankkaarten) die in dezelfde stijl zijn, op dezelfde... Op de pagina van de trouwkaart was het moeilijk om de bijpassende menukaart erbij te zoeken. Misschien de andere kaarten (zoals menukaarten, bedankkaarten) die in dezelfde stijl zijn, op dezelfde pagina als de trouwkaart weergeven?

Rania

Niet tevreden.

Kaart met mooie kat out

Na het verkeerd leveren van de enveloppen, was de kleur van het geboortekaartje ook niet goed. Moest weer drie dagen langer wachten als ik de juiste kleur wilde, terwijl het kaartje al vertraagd was... Na het verkeerd leveren van de enveloppen, was de kleur van het geboortekaartje ook niet goed. Moest weer drie dagen langer wachten als ik de juiste kleur wilde, terwijl het kaartje al vertraagd was ( ook doordat ik op de juiste enveloppen heb moeten wachten). Als tegemoet koming een Nijntje knuffel gekregen van €15, terwijl de hele bestelling bijna €200 was, en ik dus geboortekaartjes in een andere kleur heb moeten versturen. Daarnaast reageerde de klantenservice lakoniek hierop en wilde het zich zo makkelijk mogelijk af laten weten. Samengevat, ik zou hier niet meer bestellen.

Fieke

Heel goed

Overzichtelijk, veel keuze

Lisanne

Fijne ervaring mee! Snelle service, mooie kwaliteit. Leuk kaartje na de geboorte ontvangen voor beide meiden :)

Veel keuze! Fijne (rustige) kleuren in de voorbeeldkaarten. En de ontwerptool is eenvoudig in gebruik.

Wij vonden het erg jammer dat we bij een kaart met foliedruk meteen 20 extra kaarten moesten bestellen terwijl we er weinig nodig hadden.

Lida

Niks

Roos

Heel erg tevreden! Mooie uitnodiging, mooi stevig papier, perfect uitgevoerd. Heel snelle levering. Keurig ingepakt. Top !!

Gemak om zelf je kaart op te stellen, om voorbeeldkaarten te personaliseren! Super !

Geen (niet goedkoop, maar kwaliteit heeft zijn prijs)

Emilie

Ik heb de geboortekaartjes van ons zoontje hier gemaakt en besteld.

Zeer makkelijk om een kaartje samen te stellen. Je kan zogoed als alles aan je smaak aanpassen, makkelijk in gebruik. Ben ook heel tevreden over de kwaliteit van de druk van de kaartjes. Ik heb een... Zeer makkelijk om een kaartje samen te stellen. Je kan zogoed als alles aan je smaak aanpassen, makkelijk in gebruik. Ben ook heel tevreden over de kwaliteit van de druk van de kaartjes. Ik heb een kaartje gemaakt met goudfolie en deze was prachtig uitgevoerd. Ook zeer snelle levering !

Celine

Snel, professioneel en prachtig resultaat

Persoonlijk contact over ontwerp, hulp met ontwerp, snelle levertijd van zowel proefdruk als kaarten.

Gebruiksgemak van de editor kan beter.

Jeroen

Blij met het resultaat