Lovz.nl

Geralda

Mooie kaarten, duidelijke website

Ga zo door

Martine

Heel goed, bij vragen werden we heel goed en snel geholpen! Door lovz hebben wij een heel mooi geboortekaartje?

De totale dienstverlening

Sam

Goede en snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit kaarten

?

Gertwin

Makkelijk en veel keus! Snel ontvangen via de post. En als dank onverwachts een leuke herinnering kaart van LOVZ. Bedank!!

Veel Diverse kaarten

Niet

Karuna

Super mooie kaarten en kwaliteit!!!

levering en afwerking kaarten

Alles is perfect

Renée

Super tevreden!

Service, vlotte communicatie

Geen!

Snijder

Slecht, onnauwkeurig.

Snelle reactie op klachten.

- accuraat omgaan met wensen voor printen. Ik kreeg namelijk een andere kleur geboortekaartje dan besteld. Kaart was al te laat geleverd dus uiteindelijk toch "foute" kleur verstuurd. Ik zou hier... - accuraat omgaan met wensen voor printen. Ik kreeg namelijk een andere kleur geboortekaartje dan besteld. Kaart was al te laat geleverd dus uiteindelijk toch "foute" kleur verstuurd. Ik zou hier niet weer bestellen als ze zo omgaan met zoiets belangrijks en bovendien betaal je er ook goed voor dus vind ik dat het goed moet zijn.
Ook de enveloppen waren in de verkeerde kleur geleverd. Dit is wel opgelost. Samengevat zou ik Lovz niet aanraden.

Aliek

Geboortekaartjes besteld, snelle service en kaartje uiteindelijk naar verwachting!

Snelle service en product naar verwachting.

Ik had mijn product eerder opgeslagen en wilde uiteindelijk nog het e.e.a. wijzigen in kleur. Dit ging erg lastig. Niet hetzelfde scherm waarmee je het kaartje in eerste instantie ontwerpt.

Verona

Leuke mooie kaarten en andere dingen en mooie kwaliteit en goede service

mooie kwaliteit en netjes verpakt

hoeveel kaarten je wil als je dat aangeeft blijf die automatische lopen op laptop en tablet

J Aartsen

Goed en klantvriendelijk had een probleem en ben goed geholpen

Goede service en geleverde kwaliteit