Lovz.nl

the BirdCage Company

je kan helemaal een eigen ontwerp maken en daar helemaal los in gaan. Goede editor!!

Prijs is toch wel wat aan de hoge kant. Ik zal niet gauw voor een enkele kaart naar Lovz gaan, dan is Greetz beter.

Johanna de Koning

Lovz levert wat ze belooft! Op de website is de informatie duidelijk en volledig. We hadden een goed beeld wat we bestelden en er werd zowel voor als na de bestelling praktisch meegedacht. We zijn... Lovz levert wat ze belooft! Op de website is de informatie duidelijk en volledig. We hadden een goed beeld wat we bestelden en er werd zowel voor als na de bestelling praktisch meegedacht. We zijn helemaal tevreden met ons kaartje, het voldoet volledig aan onze verwachtingen door de service van Lovz!

Geen.

Yasemin

Netjes op tijd! Mooie kwaliteit.

Mooie kaarten, snelle levering

Enveloppen te weinig ontvangen, maar dit is netjes opgelost.

Marloes

Geweldige service en je wordt snel geholpen, aanrader!

De snelheid en vriendelijkheid van de medewerkers.

Ga zo door!

Gertrude

Kwaliteit goed, snelle levering

Super veel mogelijkheden

Sjablonen voorbeeld kaarten zelf ontwerp toevoegen. Pagina met foto's klanten voor voorbeelden.

Aisha

Ook voor onze tweede dochter het geboortekaartje besteld via Lovz.nl. Ditmaal een eigen ontwerp gemakkelijk kunnen uploaden. Na de proefdruk was het duidelijk dat we wederom via Lovz de kaarten... Ook voor onze tweede dochter het geboortekaartje besteld via Lovz.nl. Ditmaal een eigen ontwerp gemakkelijk kunnen uploaden. Na de proefdruk was het duidelijk dat we wederom via Lovz de kaarten gingen bestellen. De enveloppen die je kunt uitzoeken zijn ook zo mooi van kleur. Alles netjes verpakt en snel toegestuurd.

Overzichtelijk en duidelijk.

Op de order pagina is het niet direct duidelijk dat je naar beneden kunt scrollen voor meer opties, zoals papier en enveloppen. Dit zou nog wat duidelijker mogen. De extra opties zou ik standaard op... Op de order pagina is het niet direct duidelijk dat je naar beneden kunt scrollen voor meer opties, zoals papier en enveloppen. Dit zou nog wat duidelijker mogen. De extra opties zou ik standaard op "niet geselecteerd" zetten, zodat klanten dat niet zelf nog hoeven te doen.

Tulay

Ik kreeg samen met de proefdruk, envelop kleuren en papier soorten opgestuurd. Dat vond ik zeker prettig want, zo kreeg ik beter beeld en heb ik mijn bestelling aan kunnen passen. ???? Wat ook erg... Ik kreeg samen met de proefdruk, envelop kleuren en papier soorten opgestuurd. Dat vond ik zeker prettig want, zo kreeg ik beter beeld en heb ik mijn bestelling aan kunnen passen. ???? Wat ook erg fijn is, is dat Je zelf kan bepalen hoeveelheid je wil bestelling. Dat je niet een keuze maakt vanaf 40-50-60 ofso. Ik ben zeer tevreden en ruime keuze! Mooie kaarten!

Snelle service

Zou toch de 1 proefdruk gratis doen

Malou Akkermans

Snelle levering en mooie kaarten. Kaarten zelf makkelijk naar eigen smaak te maken/aanpassen. Aanvulling zou zijn als je minder dan 10 kaarten kunt nabestelling. Voor als je bijvoorbeeld te weinig... Snelle levering en mooie kaarten. Kaarten zelf makkelijk naar eigen smaak te maken/aanpassen. Aanvulling zou zijn als je minder dan 10 kaarten kunt nabestelling. Voor als je bijvoorbeeld te weinig kaarten hebt besteld bij je eerdere bestelling.

Snelle levering.

Klein aantal kaarten kunt nabestellen.

Gwj

Veel keus. Levering proefbestelling snel en goed uitgevoerd.

Snelle levering en correcte uitvoering

Nvt

Lydia

Top service! Wordt met je mee gedacht! Onze trouwkaart gaan we hier zeker ook bestellen!

Klantvriendelijk, mee denken.

Tot nog toe heb ik geen verbeter punten