9.5/10
Het geleverde product

Ik ben super tevreden met dat wat ik heb besteld! Snelle levering, en het was echt top bedankt.

Heel blij met het graveren van de armband hij zag er mooi uit!

Misschien wat meer informatie bij het product erbij zetten

Cindy

Vlotte service

Snelle levering, duidelijke site, gemakkelijk in gebruik.

Een voorbeeld tonen van hoe uw persoonlijke boodschap er zou uitzien op het bestelde ding

N Brouwer

Zeer fijne klantenservice en snelle levering!

Super aardig en behulpzaam

de website zou beter kunnen want ik ben via google bij het bestelde artikel gekomen maar kan het nu op de website niet terug vinden?

Moeder van de bruid

De ervaring en levering was goed alleen het product valt erg tegen. Erg klein en bijna niet te lezen

Reactie Lovelockers.nl:

Beste, jammer dat je bestelling tegen valt. We proberen er alles aan te doen om het zo duidelijk mogelijk over te brengen. De maten van de artikelen staan er in de beschrijving altijd bij vermeld.... Beste, jammer dat je bestelling tegen valt. We proberen er alles aan te doen om het zo duidelijk mogelijk over te brengen. De maten van de artikelen staan er in de beschrijving altijd bij vermeld. Helaas is dit soms lastig in te schatten voor klanten. We gaan bedenken hoe we dit nog beter zouden kunnen laten zien of beschrijven. Wat betreft de gravering heb je een product waar de ondergrond kleur het zelfde blijft dus alleen een stukje materiaal weg graveert. Dit is altijd subtieler en verfijnder dan als er een andere ondergrond kleur onder de bovenste laag zit. Ook dit zouden ze foto's duidelijk moeten laten zien. Het kan natuurlijk zijn dat het niet diep genoeg is aangezet, in dat geval maken we graag een nieuwe levering voor je.

Julia

Goeie service en prima kwaliteit van het product, tevreden!

KB

Goede service. Mooi product met mooie gravering. Super snelle levering

Goede service
Mooie gravering

Bart henselmans

Zeer goed goede hulp alle vragen meteen beantwoord

De whatsapp mogelijkheid

Snelle levering, problemen snel opgelost!

Lossen problemen snel op! Dik tevreden over de kwaliteit.

Andere bezorgdienst?

Denise

Super!

Snelle levering, mooie producten.

N.v.t.

G.N. Scholten

Snelle service en zeer netjes afgeleverd!

Snelle levering.