9.5/10
Het geleverde product

Celeste H

Super! Ik had een fout gemaakt bij het adres, ik stuurde een appje en binnen 5 minuten reactie & geregeld! Top service.

Snelle reactie en goede kwaliteit

Misschien meer investeren in een chiquere website? Indien dat natuurlijk mogelijk is!

Larissa

Ziet er super uit!

Product mooi geleverd.

Heel goed

De product is te groot gekomen alleen dat.

Nik

Mooie ketting met hangertje (gegraveerd)
Snelle levering dus top!

Zeer goed. Kreeg eerst per ongeluk de verkeerde bestelling (wel snel geleverd), maar na contact op te nemen had ik de volgende dag mijn bestelling al in huis. Ook kreeg ik van te voren hulp en... Zeer goed. Kreeg eerst per ongeluk de verkeerde bestelling (wel snel geleverd), maar na contact op te nemen had ik de volgende dag mijn bestelling al in huis. Ook kreeg ik van te voren hulp en informatie over mijn ontwerp.

Hulp bij het ontwerp kiezen en snel reageren op de gestelde vragen.

De website iets overzichtelijker maken. Sommige producten kan je bijna niet vinden.

Tim

Veel keuze, snelle levering, netjes gegraveerd. Qua betaling jammer dat niet direct via de site betaald kon worden. Klein verbeterpuntje :)

Kwaliteit is prima

Qua betaling jammer dat niet direct via de site betaald kon worden, klein verbeterpuntje :)

Johan

Goed en betrouwbaar

Angelique

Mooi product.snelle levering.leuk verpakt

Tess

Mooie producten en afwerking wel mag de website iets duidelijker ivm met kleuren en lettertype

Snelle levering, mooi resultaat

Website was onduidelijk. Kleur van slotje was niet duidelijk gemaakt, er waren verschillende plaatjes bij het product hart slot goud, maar er waren foto’s van een geel goud slot en een foto van een... Website was onduidelijk. Kleur van slotje was niet duidelijk gemaakt, er waren verschillende plaatjes bij het product hart slot goud, maar er waren foto’s van een geel goud slot en een foto van een rosé goud slot.