Je aankoop wordt beschermd

Het geleverde product

Maartje

Zeer snelle en correcte levering! Prachtig slotje, bruidspaar was er super blij mee!!

M

Je wordt snel terug gebeld als er vragen over de bestelling. Ze denken mee en geven alternatieven als het beter is. Snelle en keurige levering. Erg betrokken met de klanten.

Andy

Website: heel gebruiksvriendelijk. Na mijn bestelling, kreeg ik persoonlijk advies, waar ik heel blij mee was en deze ter harte heb aangenomen. Verder heb ik een superservice gekregen van deze dame...

Het persoonlijk contact was heel erg prettig. Vakkundig en mooi gegraveerd en het product voelt solide aan.

Geen. Erg blij met het product en erg blij met het gegeven advies en overig persoonlijk contact.

Carice

Ik ben erg tevreden , het is erg mooi !

D Vuijk

Heel erg goed. Belde zelfs netjes naar mij toe om advies te geven . Volgende dag in huis en zag er prachtig uit ! 👍🏼👍🏼👍🏼

Het meedenken over het product

Giel

Goed product, prima levertijd

Kbra

Ik heb mijn slot gisteren ontvangen vind het prachtig volgende keer bestel ik zeker en vast bij jullie!

Lore

Heel goede en snelle service , correct produkt , het is hoe je hoopt dat het zal zijn ! Bij twijfel of problemen word je meteen geholpen ! Daarom heb ik er al 2 besteld het was het mij waard . Doe...

Klantenservice topservice