Het geleverde product
9.5/10

Angey

Goed en snelle reactie na een vraag.

Netjes verpakt. Snelle reactie op vragen.

Stuur een mail als het pakketje op de post gaat. Ik wist nu na 2 weken niet of het al verzonden was of niet.

B

Super! Snel geholpen en snel geleverd, uitgebreide uitleg !

Ze maken persoonlijke dingen

R

Mooi product, snelle levering!

L

Mo

Goed bedrijf met goede service. Ze staan met raad en daad de klant te woord. Jammer dat de post niet meewerkte maar dat lag meer aan de plaatselijke postbode.

Goede support. Post werkte niet bepaald mee, maar LoveLockers bleef aan mijn kant staan en wilde zelfs een oplossing aanbieden. FGelukkig kwam het slotje uiteindelijk toch nog binnen.

Misschien versturen met pakketpost (brievenbuspakketje. Dan is het versturen wat duurder maar dan heb je als klant een track en trace code.

Jitka

Bestelling was heel snel binnen

Snel ontvangen

Chandon

Super snelle service, prijs kwaliteitsverhouding top.

Stier

Snelle service en zeer klantvriendelijk.

Zeer flexibel en oplossingsgericht. Wij hadden een foutje gemaakt in de te graveren tekst. Love lockers had het armbandje echter al op de post gedaan. Er is een nieuw armbandje opgestuurd, nu met de juiste tekst. We hoefden alleen de verzendkosten te betalen, helemaal prima!

Binnen een week had ik mijn bestelling binnen. Aan mijn wensen werd gehoor gegeven en ik heb goed advies gekregen over het te gebruiken lettertype

Snelle levering, goede communicatie, helpend advies

N.v.t.