Het geleverde product

Leuk idee om dit te verkopen. We zijn erg tevreden over het resultaat . Zou het iedereen aanraden om het minstens 1x in je relatie zon mooi slot aan te schaffen.

Beets

Snelle en correcte levering.

Klant

Ik ben erg blij met mijn bestelling/levering. Wat ik een sterk plus punt vind is dat jullie voor kwaliteit gaan en niet perse kwantiteit! Het eerste slot wat jullie gegrafeerd hadden, had wat kleine krasjes. Op eigen initiatief hebben jullie een 2 meegeleverd. Dit waardeer ik erg! Dank jullie wel

Neen.

Ondanks dat mijn pakketje niet was aangekomen hebben ze die toch kunnen oplossen! Dankuwel hiervoor

Mooie sloten

Zina

Mooi product

Reactie Lovelockers.nl:

Hoi Zina, je levering duurde lang omdat je bestelling waarschijnlijk bij de post is kwijt geraakt. Nadat je navraag naar je bestelling hebt gedaan hebben we een nieuwe hanger voor je gegraveerd en onmiddelijk gepost. Helaas is dat overmacht eens in de zoveel tijd verdwijnt een bestelling bij de post of gaat deze rondzwerven en komt deze veel later aan dan zou moeten. Heel misschien heb je er straks 2 als het nog boven water komt :-) Sorry voor het ongemak

Lorine

Erg vriendelijk en hele goeie survis ! Ik had mijn slotje vrijdag besteld en is de delfde dag nog gemaakt en opgestuurd geweest. Toen ik mijn pakje kreeg was deze onderweg met de pakjesdienst...

Debby

Voldoet helemaal aan onze verwachtingen, we hebben een blauw slotje in hartjesvorm met onze namen en datum! Perfect! Heel gelukkig met de aankoop

Goede kwaliteit

Amal

Superleuk en mooi echt een aanrader voor een leuke geschenk!

Ben van Vlerken

Dit bedrijf behoort tot de meest klantvriendelijke bedrijven die ik ken.
Heel goed contact gehad met Inge over de, specifieke, wensen m.b.t. het slot.
Het slotje overtrof alle...

Ik wilde iets specifieks toevoegen aan het slot.
Inge heeft haar uiterste best gedaan om het slotje zo te maken als ik wilde.
Het is echt prachtig geworden.
Kan niet wachten om hem op te hangen! #Pinguïns

Geen enkel verbeterpunt. TOP

Raymond van der Ploeg

Wat een leuk product en een top service!

Hoge service!