Je aankoop wordt beschermd

Het geleverde product

Jessy

Eerste ervaring. Getipt door familielid

Snelle levering en met zorg verpakt!

MK

Prima service, snelle opvolging!

Zeer snelle reactie ondanks een vakantie!

Ga vooral zo door!

Eline

Een gegraveerd kettingkje besteld. Was aangekomen met krassen erop, dus naar het bedrijf gebeld en ik mocht kiezen of ik mijn geld terug wilde of een nieuwe. Natuurlijk gekozen voor een nieuwe, want...

Goede service, ruime keuze

Mandy Creemers

Super slotje en super snelle service

Opdebruginkeulem

Super klantvriendelijk, persoonlijk contact en hele snelle bezorging!

Samantha

Kreeg net even iets anders dan ik besteld had. Een woord was dubbel gegraveerd alsof een stempel 2x geslagen heeft op net niet de zelfde plek. + teken die ze vervangen hebben door een & teken en de...

Bart

Top service, snelle levering!

Service gericht!

De brug in Parijs is er officieel niet meer, maar aan de zijkant kan je nog slotjes ophangen. Had goed geweest om dit vooraf te weten.

E vondervoort

Super mooi slot, super afgewerkt en goede kwaliteit. Verder was de bezorging snel en het slot zelf was mooi verpakt in een rood zakje.

Snelle bezorging, verpakking, kwaliteit

Silvie

Ik had het niet dezelfde dag binnen helaas maar wel de dag erna.
Ziet er goed uit mooi slot en hangerig erbij.
2 sleutels tot

Reactie Lovelockers.nl:

We sturen onze bestellingen met de normale post dat betekend als we de dag van je bestelling voor 5 uur de post aanleveren het er de volgende dag inderdaad pas is. We beloven nergens dat je het dezelfde dag al krijgt.

Slot besteld voor een kluisje en ik zocht iets waardoor duidelijk herkenbaar zou zijn welk kluisje van mij is. Dat is zeker gelukt!

Erg leuke producten en op zich snel in huis voor iets dat op maar gemaakt wordt.