9.8/10

Gewoon doorgaan

Top. Prettige communicatie

Flexibel

Concapps

Hele fijne organisatie om mee te werken. Werd vooraf goed geïnformeerd door Jeroen, en ook op de dag van de levering was er contact m.b.t. tijdstip van levering.

communicatie, meedenken,

SPAR Nederland

Prima samenwerking. Geen omkijken naar gehad.

mooie sokkels van prima kwaliteit

sokkels met lampjes op batterijen zou fijn zijn

Nick van Ruiten / Free Choice Benelux

Wij vertegenwoordigen twee wetenschappers op het gebied van gezondheid, dr. Gábor Lenkei en Frank Suarez. In hun respectieve concepten hebben ze ieder een productlijn ontwikkeld: Dr.Lenkei Vitaminen... Wij vertegenwoordigen twee wetenschappers op het gebied van gezondheid, dr. Gábor Lenkei en Frank Suarez. In hun respectieve concepten hebben ze ieder een productlijn ontwikkeld: Dr.Lenkei Vitaminen en NaturalSlim. Dus voor de Gezondheidsbeurs hadden we een stand nodig die een samenhang moest laten zien, maar ook de aparte lijnen. In samenwerking met Lounge & Zo hebben dit goed weten te realiseren met een prachtige stand.

Klantgericht, meedenkend, creatief en je kunt op hen rekenen.

Bij ons gaan we volgend jaar kijken hoe we de verlichting nog verder kunnen verbeteren.

Mohamed

Via google terecht gekomen bij Lounge & Zo. Heb last moment moeten zoeken naar een Balie. Zag een mooie balie staan met Led verlichting. Echter was het opbouwen de volgende dag al op een Zaterdag.... Via google terecht gekomen bij Lounge & Zo. Heb last moment moeten zoeken naar een Balie. Zag een mooie balie staan met Led verlichting. Echter was het opbouwen de volgende dag al op een Zaterdag. Voor lounge en zo was dit geen probleem en ze hebben op korte termijn alles kunnen organiseren en regelen. Kortom een top ervaring bij dit bedrijf en zeker voor herhaling vatbaar.

Snel, betrouwbaar, vriendelijk

N.V.T

Vitals Voedingssupplementen

We hebben onze Vitals Producten extra mooi kunnen weergeven door de sokkels van Lounge & Zo.

Communicatie

NewsLab

Zeer positief - erg behulpzame werknemers!

Flexibiliteit, behulpzaamheid, bereikbaarheid

Top

Heldere communicatie en goed aan afspraken gehouden

Nog even een bevestigings mail een paar dagen voor aflevering met tijden van levering enz.