9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Allard van Veelen/ LAPP

Hele goede samenwerking. Goed meedenken in oplossingen. Snelheid (korte termijn moest eea geregeld worden).

Snelheid, prijs, meedenken.

nvt

Bernice Hendriks

Prettige service, spullen van goede kwaliteit, netjes.

kwaliteit en service

Jeroen | Dijkman Zonne-energie

Voor de Solar Solutions beurs hebben wij Lounge & Zo ingeschakeld voor de inrichting van onze stand. Wij zijn erg goed geholpen door Jeroen, van begin tot eind. Hij dacht mee over wat we wel en niet... Voor de Solar Solutions beurs hebben wij Lounge & Zo ingeschakeld voor de inrichting van onze stand. Wij zijn erg goed geholpen door Jeroen, van begin tot eind. Hij dacht mee over wat we wel en niet nodig hadden om een zo mooi mogelijke stand neer te zetten. Hierin werden we goed geadviseerd. Al met al een prettige ervaring. Voor een volgend event zou ik ze zeker weer bellen!

Denken mee met de klant en geven advies.

Sophia Hamers - Human Factor TV

Goed!

Fijne en duidelijke communicatie

Unicon Maxtension BV

Maxx Wellness BV

Helder en transparant bedrijf. Denken met je mee en "ontzorgen" vooral!

Snelle communicatie, fijne samenwerking, prima prijzen en goede kwaliteit

Niet

Keren Bercovitz

Tijdens de Beauty Trade Special hebben wij 33 sokkels met stolp besteld bij Lounge & Zo. De communicatie en afstemming vooraf verliep soepel en ook de levering/plaatsing/afbouw is geheel volgens... Tijdens de Beauty Trade Special hebben wij 33 sokkels met stolp besteld bij Lounge & Zo. De communicatie en afstemming vooraf verliep soepel en ook de levering/plaatsing/afbouw is geheel volgens afspraak verlopen. Al met al zeer tevreden!

Goede, snelle communicatie en goede kwaliteit producten!

Alles is naar wens verlopen.

Promethean

Top eerste ervaring met Lounge & Zo. Soepel verloop van stand op en afbouw en communicatie.

- Snelle communicatie
- Meedenkend team
- Prijs
- Vakmanschap en kennis

Je wilt natuurlijk altijd als bedrijf schitteren en "uniek" zijn/opvallen op een beurs. Ondanks dat de stand er top uit zag, lijkt het ons ook interessant wat voor out of the box ideeen Lounge & Zo... Je wilt natuurlijk altijd als bedrijf schitteren en "uniek" zijn/opvallen op een beurs. Ondanks dat de stand er top uit zag, lijkt het ons ook interessant wat voor out of the box ideeen Lounge & Zo heeft om een spectaculaire eerste indruk te maken op bezoekers.

Thirza Wijnja

Fijne communicatie en Dennis denkt graag mee!

goede en fijne communicatie en denkt graag mee met je project

Corrective Cosmetics

Prima, contact verloopt prettig, er wordt goed meegedacht

Vriendelijk, laagdrempelig, prima service

?? Zou het niet weten