9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Jesse

Goede ervaring gehad met Lounge&Zo! Jeroen is een topper die graag met je meedenkt en bij vragen altijd voor je klaar staat. Zeer behulpzame vriendelijke vent en ook de installatie liep zeer... Goede ervaring gehad met Lounge&Zo! Jeroen is een topper die graag met je meedenkt en bij vragen altijd voor je klaar staat. Zeer behulpzame vriendelijke vent en ook de installatie liep zeer bekwaam.
Het meubilair wat ik heb afgenomen was ook van goede kwaliteit en zag er netjes en chique uit. De foto's deden het eerlijk gezegd niet genoeg recht wat dat betreft.

Flexibel, bekwaam en goede kwaliteit.

Misschien iets betere foto's op de website.

Maxx Wellness BV

Het eerste contact met Lounge & Zo was meteen prettig en gaf een betrouwbaar gevoel. Jeroen denkt graag met je mee en zorgt dat alles op tijd geregeld en geleverd is.

- Nette mooie spullen
- afgeleverd en weer opgehaald op de beurs locatie
- klantvriendelijk
- professioneel
- scherpe tarieven

Marketing Generation

Het was voor mij de eerste keer dat we een samenwerking hadden met Lounge & Zo. Dit is mij zeer goed bevallen. Gezien de grote van het aantal sokkels die wij nodig hadden, was ik er in eerste... Het was voor mij de eerste keer dat we een samenwerking hadden met Lounge & Zo. Dit is mij zeer goed bevallen. Gezien de grote van het aantal sokkels die wij nodig hadden, was ik er in eerste instantie wel sceptisch over of ze het geleverd konden krijgen (er zijn namelijk maar weinig partijen die zoveel zelf in huis hebben). Ik was daarom blij verrast dat ze het allemaal voor elkaar hadden gekregen en om alles netjes op tijd te kunnen leveren. Daarnaast was de kwaliteit van het meubilair ook zeer goed, wat voor mij ook zeer belangrijk is voor de uitstraling van het evenement.

Klantgericht meedenken, nemen op meerdere fronten werk uit handen van de klant. Zeer vriendelijk

Persoonlijk vind ik het altijd zeer prettig als een bedrijf na afloop van de afbouw nog even langsloopt om gedag te zeggen. Is voor ons ook gelijk duidelijk dat het afgebouwd is.

Birre Staps - Sparkles

Een fijn contact met Jeroen van der Wolk gehad. Hij dacht goed mee in meerdere opties om de levertijd, snelheid en aantal in ons voordeel te kunnen leveren. Ook de levering was snel en goed... Een fijn contact met Jeroen van der Wolk gehad. Hij dacht goed mee in meerdere opties om de levertijd, snelheid en aantal in ons voordeel te kunnen leveren. Ook de levering was snel en goed geregeld. Leuk dat Jeroen dit zelf deed; zo heb je (en hou je) echt met één persoon contact.

Meedenken in behoefte van klant.

Weet ik niet te noemen....

Tanny de Nooy, Lubbers Logistics Group

Gaat het om het ontzorgen van de klant, dan scoort Lounge & Zo een dikke 10! Lubbers Logistics Group heeft vestigingen in 8 Europese landen en is regelmatig vertegenwoordigd op beurzen in binnen- en... Gaat het om het ontzorgen van de klant, dan scoort Lounge & Zo een dikke 10! Lubbers Logistics Group heeft vestigingen in 8 Europese landen en is regelmatig vertegenwoordigd op beurzen in binnen- en buitenland. Lounge & Zo heeft mooi meubilair passend bij de sfeer van de stand. We maken daarom graag gebruik van Lounge & Zo's dienstverlening. Daarnaast zijn ze flexibel & enorm sterk in het meedenken en oplossingen bedenken.

'Kan niet' bestaat niet. Dus zelfs als het meubilair naar Italië moet voor een beurs, dan wordt er in no-time een oplossing bedacht die zelfs dát mogelijk maakt. En afspraak is afspraak.

Multi Tray Bv

Top geregeld. The finishing touch voor onze stand. Meubilair was van hoge kwaliteit.

Goede service en bereikbaarheid, kwalitatief perfecte artikelen, veel ervaring in het vak.

SRVO

Behulpzaam

Klantvriendelijk

Nee

Betty Blocks

Prettig contact, dachten goed mee, hebben oplossing aangedragen in het geval dat we meer meubilair nodig hadden dan beschikbaar en alles zag er goed verzorgd uit.

meubilair werd op tijd geleverd, zag er verzorgd uit en dachten in het voortraject goed met ons mee.

Mazars N.V.

Fijne samenwerking en snelle, goede levering.

persoonlijke service

Iets betere telefonische bereikbaarheid

Radio 538

Zeer professioneel bedrijf dat bereid is mee te denken over mooie oplossingen. Ingezet voor een nieuwe spelshow van Radio538.

Snelle service, goed bereikbaar en flexibel