9.7/10
Kwaliteit meubilair
9.5/10
Verloop op- en afbouw

Willem Libourel -

Professionele organisatie, deadlines en afspraken worden altijd nagekomen. Mooie materialen en meubels!

Snelle reactie, mooie meubels, helpt met inrichten en standontwerp

Matrix Fitness

Zowel het voortraject, als de levering zelf en de afwikkeling zijn naar wens verlopen! Wat is Lounge & Zo een fijne partij om mee te schakelen. Niet alleen meubilair leveren, maar ook meedenken. Top!

Meedenken, begripvol, expertise

HayNav BV

Goed en vriendelijk geholpen, professioneel en denken mee.

Met de klant meedenken en niet alleen op verkoop gericht.

Eerst alles goed checken voor het weggaan ivm stopcontacten ed.

Stoevelaar Recycling B.V.

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Snel geregeld en als er iets moest veranderen kon dat op het laatste moment nog

nee

Vereniging GAIN

Erg goed. Zeer goede service, zowel vooraf, met de levering als achteraf. De vitrines / sokkels zijn van goede kwaliteit en hebben hun functie perfect gediend. De hoorhulpmiddelen die tentoongesteld... Erg goed. Zeer goede service, zowel vooraf, met de levering als achteraf. De vitrines / sokkels zijn van goede kwaliteit en hebben hun functie perfect gediend. De hoorhulpmiddelen die tentoongesteld werden, kwamen goed tot hun recht. Dank voor het meedenken en de goede service!

Snel. Meedenkend. Goede prijs/kwaliteit.

n.v.t.

anonymous

Fijne snelle communicatie en denken mee

VM -Koning & Hartman

Tijdsdruk is altijd het grootste struikelblok, zeker als je aan drie evenementen deelneemt in een tijdsbestek van 6 weken. KRAP!
Als extra uitdaging om binnen twee weken na eerste contact de...
Als extra uitdaging om binnen twee weken na eerste contact de gewenste materialen en uitstraling voor elkaar te krijgen. Persoonlijk contact, achter iedere uitvoerende/opdracht gevende partij zijn er altijd mensen mee bezig;-) Bedankt Jeroen! TOPPER!

Ondanks, hectiek, drukste tijd van het jaar, toch de contact momenten weten te vinden en duidelijk over en weer de verwachtingen en resultaten te kunnen waarborgen.

Geen! BLIJ:-)

franz jagt Wesemann.b.v.

Het was de eerste keer van ons bedrijf dat we voor een complete bar op onze stand hebben gekozen ,Normaal staan we er alleen met onze producten .
Daarom zij we op zoek gegaan naar een...
Daarom zij we op zoek gegaan naar een bedrijf die daar al ervaringen mee had opgedaan.
En zo kwamen bij Lounge & Zo terecht
Door aan te gegeven waar wij op zoek naar waren en wat de mogelijkheden waren .
Hebben zij ons goed advies geven en daar hebben wij een keuze uit gemaakt.
Omdat het voor ons nieuw was om niet zelf de stand onder controle te hebben ( vroeger deden we alles zelf en hoefde we geen rekening te houden met andere partijen)
Nu moesten we rekening houden met wateraansluitingen en wanneer de de bar zou komen en worden geplaatst.
En dat allemaal op de laatste dag voor dat de Beurs begint.
Gelukkig is alles goed gegaan en is iedereen zijn afspraken na gekomen en de Beurs een groot succes geworden .
Dank zij de ervaren medewerkers van Lounge & Zo .
We hebben veel reactie gehad over onze stand en de uitstraling er van .
We bedanken daarom Lounge & Zo voor de prettige samen werking.
En kijken uit naar de volgende beurs.

Afspraken na komen .
Ervaring en weten waar ze mee bezig zijn.

Bij dit project niks kunnen vinden.
Alles goed verlopen.

Rotom Nederland

Op tijd en correct materiaal

(nog) geen

Jessica Jansen

Ik zocht heel last minute naar decoratie voor een event. Jeroen was zeer snel met zijn antwoord en heeft super goed met me meegedacht. Alles stond geweldig en transformeerde een gewone meeting... Ik zocht heel last minute naar decoratie voor een event. Jeroen was zeer snel met zijn antwoord en heeft super goed met me meegedacht. Alles stond geweldig en transformeerde een gewone meeting ruimte in een sfeervolle event locatie!

Snelheid, vriendelijkheid en meedenken!