9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Zetes

Prettige communicatie en servicegericht.

Mooi meubilaire, flexibiliteit van de medewerkers en korte lijnen.

Wij hadden een balie besteld met ons logo erop. Helaas kleefde de stikker, door onverklaarbare reden, niet goed en kon je luchtballonnetjes zien.

Reactie Lounge & Zo:

Nogmaals ons oprechte excuus! Helaas gaat er ook wel eens iets mis en in jullie geval iets wat we ook echt niet konden oplossen. De teleurstelling is dan ook meer dan begrijpelijk.
We hebben...
We hebben hier lering uit getrokken en zullen dit type bedrukking niet meer aanbieden.

De Jong Astrid - the wiz of org

Zeer degelijk meubilair dat perfect is onderhouden. Het ziet er uit als of het de eerste keer is dat het neergezet wordt. De mannen die het zijn komen opbouwen waren heel vriendelijk en ook flexibel... Zeer degelijk meubilair dat perfect is onderhouden. Het ziet er uit als of het de eerste keer is dat het neergezet wordt. De mannen die het zijn komen opbouwen waren heel vriendelijk en ook flexibel als het meubilair toch nog moest verplaatst worden.

Prachtig, degelijk en goed onderhouden meubilair.

De LED verlichting bij de buffetten en ontvangstdesks sprongen in het begin over in andere kleuren dan was geprogrammeerd. Er was een soort storing. Uiteindelijk wel goed gekomen door communicatie... De LED verlichting bij de buffetten en ontvangstdesks sprongen in het begin over in andere kleuren dan was geprogrammeerd. Er was een soort storing. Uiteindelijk wel goed gekomen door communicatie tussen onze techniek en Jeroen.

Kro-ncrv

Flexibel, vriendelijk en communicatie

IINII Event Professionals | Zakelijke en Non profit events

Zeer goed, snelle reactie en heel vriendelijk en flexibel.

Snelle reactie
Makkelijk contact en heel vriendelijk

Een van de sokkels was massief en daardoor heel zwaar als je deze nog wilde verplaatsen

Creative Animal

Ivm de productie van de finale van de Philips Innovation Award (uitgevoerd door Creative Animal) ben ik in contact gekomen met Jeroen van Lounge & Zo. Op een vrijdagmiddag heb ik telefonisch mijn... Ivm de productie van de finale van de Philips Innovation Award (uitgevoerd door Creative Animal) ben ik in contact gekomen met Jeroen van Lounge & Zo. Op een vrijdagmiddag heb ik telefonisch mijn last minute vraag aan hem uitgelegd. Hij verzekerde mij meteen dat het helemaal goed zou komen voor de maandag erop, super fijn! Hij was heel behulpzaam met het halen en brengen van de spullen en zocht naar de beste oplossing. Ik kom zeker terug!

Snelle service en het meedenken in oplossingen

Riny Schreijenberg

Top

Schoon en afspraak is afspraak

Alles top

Cheta BV

Super service

Behulpzaam

Kan niks bedenken...

Bound Studios

Goed. Fijne communicatie en service!

Flexibel, communicatie, service.

Geen verbeterpunten.

De Regelmeisjes

Super fijn

Flexibel en snel

Specular

Zeer fijn bedrijf. Meedenkende mensen, mooie strakke meubels. Netjes geleverd in verpakking en met beschermfolie tegen werkvuil.
Personeel die de bezorging deed was erg vriendelijk en hielp...
Personeel die de bezorging deed was erg vriendelijk en hielp zelfs met wat andere dingen verplaatsen/tillen op locatie mee.

meedenkend, ervaren, qualiteit