9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Keren Bercovitz

Tijdens de Beauty Trade Special hebben wij 33 sokkels met stolp besteld bij Lounge & Zo. De communicatie en afstemming vooraf verliep soepel en ook de levering/plaatsing/afbouw is geheel volgens... Tijdens de Beauty Trade Special hebben wij 33 sokkels met stolp besteld bij Lounge & Zo. De communicatie en afstemming vooraf verliep soepel en ook de levering/plaatsing/afbouw is geheel volgens afspraak verlopen. Al met al zeer tevreden!

Goede, snelle communicatie en goede kwaliteit producten!

Alles is naar wens verlopen.

Promethean

Top eerste ervaring met Lounge & Zo. Soepel verloop van stand op en afbouw en communicatie.

- Snelle communicatie
- Meedenkend team
- Prijs
- Vakmanschap en kennis

Je wilt natuurlijk altijd als bedrijf schitteren en "uniek" zijn/opvallen op een beurs. Ondanks dat de stand er top uit zag, lijkt het ons ook interessant wat voor out of the box ideeen Lounge & Zo... Je wilt natuurlijk altijd als bedrijf schitteren en "uniek" zijn/opvallen op een beurs. Ondanks dat de stand er top uit zag, lijkt het ons ook interessant wat voor out of the box ideeen Lounge & Zo heeft om een spectaculaire eerste indruk te maken op bezoekers.

Thirza Wijnja

Fijne communicatie en Dennis denkt graag mee!

goede en fijne communicatie en denkt graag mee met je project

Corrective Cosmetics

Prima, contact verloopt prettig, er wordt goed meegedacht

Vriendelijk, laagdrempelig, prima service

?? Zou het niet weten

Dutch Moving Media

Vanuit Dutch Moving Media hebben we Lounge & Zo gevraagd om het meubilair voor een beurs te regelen.

Snel reageren, betrouwbaar, oplossingsgericht

Actiever achter een opdrachtbevestiging aangaan.

Aspatec holland BV

Zeer tevreden! Mooie producten en goede communicatie

Zeer tevreden! Mooie producten en goede communicatie

Wij hebben een mooie ronde witte loungeset gebruikt voor op onze stand op een vakbeurs + een vitrinekast incl. verlichting om enkele nieuwe installaties te tonen.
Mooi materiaal, goed bedienbaar en uitgelegd.

Door te huren bij Lounge & Zo hebben wij onze filtersystemen mbt geurfiltratie op o.a. rioolgemalen en waterschappen en daarnaast ook onze Meet- en regeltechniek om gasdampen te detecteren mooi kunnen presenteren tijdens de vakbeurs Aqua Nederland te Gorinchem, afgelopen maart 2022.

Snelle levering en beschikbaarheid + communicatie

nvt

Sir Winston Fun & Games

Contact met Jeroen gaat altijd erg prettig. Hij denkt met ons mee en zoekt naar oplossingen. Namens Sir Winston Fun & Games stonden we op de Dutch Comic Con beurs op Jaarbeurs in Utrecht. We hebben... Contact met Jeroen gaat altijd erg prettig. Hij denkt met ons mee en zoekt naar oplossingen. Namens Sir Winston Fun & Games stonden we op de Dutch Comic Con beurs op Jaarbeurs in Utrecht. We hebben bij Lounge & Zo een balie, tv's en een koord. De materialen zagen er allemaal goed uit. We zijn tevreden.

Communicatie en service.

Geen tips

Bold Optical Fair

Zeer goed! Ze denken echt met je mee en zijn oplossingsgericht! Fijn bedrijf om mee te werken. Ze reageren snel en hebben mooie producten die er ook nog perfect uitzien, geen afgetrapte meubels maar... Zeer goed! Ze denken echt met je mee en zijn oplossingsgericht! Fijn bedrijf om mee te werken. Ze reageren snel en hebben mooie producten die er ook nog perfect uitzien, geen afgetrapte meubels maar echt kwaliteit. De opbouw en afbouw liep heel soepel. Fijne partij om mee te werken!

Ze verplaatsen zich helemaal in de klant en kijken vanuit dat oogpunt mee naar het project / evenement. Hebben goede tips waar je ook echt iets aan hebt!

Ik kan geen verbeterpunten bedenken, voor ons volgende evenement willen wij Lounge Enzo er graag weer bij hebben!

BOVAG Service B.V.

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met Lounge & zo. In verband met het scannen voor toegang hadden wij voor langere tijd een extra balie nodig. Ze waren heel flexibel en dachten goed mee.

Lounge & zo is flexibel en denk goed mee.

N.v.t.

Timo - iBOOD

We hebben de balies, bestickerd en wel, gebruikt tijdens een video-opname. Zagen er enorm strak uit!

Strakke afwerking van de desks en fijne communicatie.