9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

NOISE

Fijne communicatie, goede service.

Denkt mee, flexibel en fijne communicatie

Reacties op mails kunnen soms wat lang duren, maar ook begrijpelijk ivm drukte.

Nestinox B.V.

Positief. Communicatie ging op het begin lastig ( heir werd wel over gecommuniceerd dat de drukte hoog was en er onderbezetting was), maar in de service nergens terug te vinden! Zeer aardig... Positief. Communicatie ging op het begin lastig ( heir werd wel over gecommuniceerd dat de drukte hoog was en er onderbezetting was), maar in de service nergens terug te vinden! Zeer aardig personeel. En de zuil/sokkel stond precies keurig op tijd zoals afgesproken. Werd zelfs nog extra schoongemaakt.

Op tijd geleverd. Vriendelijk personeel

Communicatie in het bestelproces (dit werd echter ook netjes aangegeven, wegens drukte)

TruhGoy

Tip top in orden meubilair. Heb een 3 delige LED bar gehuurd voor een beurs. Werd keurig netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Zeer tevreden

Persoonlijke service en begeleiding

Linda Molenaar - VerzuimPartners

Het was een goede ervaring met het bedrijf. Op de juiste manier te woord gestaan en ze hebben ons erg goed geholpen qua ideeën voor op de beurs.

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Op dit moment geen

Studio Doen! BV

Drie ervaringen die uitstekend waren. Het betrof beurzen met nogal wat planning en logistiek. Lounge & Zo kent het metier, denkt mee en levert.

Meedenken. Betere alternatieven aandragen. Komt afspraken na.

Geen directe kritiek of verbeterpunten.

Sentean Hospitality Group (Patientline)

Prima. Netjes te woord gestaan.

Snelle oplossing gevonden.

Jonathan

Top bedrijf! Snelle communicatie, goede leveringen en er werd fijn meegedacht om tot de beste oplossing te komen.

Reactiesnelheid, vriendelijkheid, kwaliteit materialen

Advisie

De samenwerking met Loung&Zo voor de organisatie van de Webwinkel Vakdagen verliep heel soepel en professioneel.

Goed bereikbaar, meegedacht met onze wensen en kennis van zaken.

InnoVfoam B.V.

Het contact verliep erg prettig

Telefonisch goed bereikbaar

Het slot van de kast was heel makkelijk met de hand open te krijgen omdat deze in een heel fragiele aluminium strip was bevestigd. Helaas is hierdoor alles wat in de kast zat gestolen.

Reactie Lounge & Zo:

Hallo Sonja,
Wat vervelend om te horen dat er spullen uit de kasten zijn gestolen.
Het verbaasd mij dat de kast heel gemakkelijk met de hand te openen was want dat hoort niet.
Ondanks...
Hallo Sonja,
Wat vervelend om te horen dat er spullen uit de kasten zijn gestolen.
Ondanks dat de stalen strip, waar de linker deur in geborgen wordt, niet heel dik is steekt de slotpen er in zijn geheel doorheen.
Dit zou voldoende moeten zijn en wij hebben hier ook nog nooit eerder klachten over gehad.
Aangezien jullie zelf het transport en de opbouw hebben verzorgd kan ik in deze lastig oordelen of dat correct gedaan is of dat er iets mis is met de kast.
Deze zal ik dan ook nog eens goed nakijken!

Tom Schutte / Brandcode

Brandcode heeft Loung & Zo ingeschakeld om een aantal registratie desks te leveren voor een congres van één van onze opdrachtgevers. Mooie meubels, goede prijzen, en fantastische service en... Brandcode heeft Loung & Zo ingeschakeld om een aantal registratie desks te leveren voor een congres van één van onze opdrachtgevers. Mooie meubels, goede prijzen, en fantastische service en samenwerking.

Vriendelijk, goede samenwerking en communicatie.

Geen verbeterpunten, zeer tevreden.