9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Jeffrey Meeuwissen

Wij zijn zeer te spreken over Lounge & zo een dag van te voren gebeld.
Op kort termijn alles goed en snel geregeld.

Snelle service.

DDG smart marketing

Het was prettig dat lounge & zo snel kon schakelen omdat wij op vrij korte termijn meubels wilde huren.

Snel schakelen en meedenken in keuzes.

Geen verbeterpunten op tips

Olympus Nederland

Postitief en heel service gericht. Een prettig contact en goede managing van de verwachting.

Zeggen wat ze doen & denken mee. De takken van een roomdivider die we gehuurd hadden zijn uiteindelijk zelfs afgestemd op ons bedrijfskleur.

Polydist

Zeer goeie ervaring

snelheid en bertrouwbaarheid

Eldra

Goede service!

Meubel was van mooie kwaliteit, prijs was niet te hoog. Communicatie vooraf en tijdens het afleveren was goed.

Geen verbeterpunten.

Fred Lucas, Alflex Technologies - Delmation Products

Voor een gezamenlijke beurs met onze drie bedrijven Alflex Products, Alflex Techniek en Delmation Products, heb Lounge & Zo gevonden als leverancier voor het beursmeubilair en verdere aankleding. Na... Voor een gezamenlijke beurs met onze drie bedrijven Alflex Products, Alflex Techniek en Delmation Products, heb Lounge & Zo gevonden als leverancier voor het beursmeubilair en verdere aankleding. Na overleg via telefoon en mail was er heel snel een offerte en een voorstel voor de inrichting van de beursstand d.m.v. een duidelijke 3D-tekening. Het meubilair was in zeer mooie staat, robuust en goed afgewerkt. Kortom: een hele goede ervaring met Lounge & Zo.

Snelle reactie op vragen en wijzigingen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie spullen en kundige mensen.

Universal Music Bv

Dit is de eerste keer dat wij zaken doen doen op het gebied van verhuur van meubilair

kan ik nog niet echt over oordelen omdat dit de eerste keer is

Innolumis Public Lighting BV

Onze ervaring met Lounge & Zo is zeer positief. Voor een beurs waarbij wij zelf verantwoordelijk waren voor de opbouw en inrichting van onze stand, hebben we bij Lounge & Zo onze beursmeubels... Onze ervaring met Lounge & Zo is zeer positief. Voor een beurs waarbij wij zelf verantwoordelijk waren voor de opbouw en inrichting van onze stand, hebben we bij Lounge & Zo onze beursmeubels gehuurd. Hoewel dit nogal op het laatste moment was, hebben Jeroen en zijn team alles uitstekend geregeld terwijl het voor hun al een ontzettend drukke periode was.

- Goede spullen
- Flexibel
- Meedenkend
- Professioneel

TeBe Evenementen Service

Goede duidelijke informatie, snelle reactie en in overleg veel mogelijk.

Goede afstemming / overleg.

Momenteel geen aandachtspunten.

HAVEP