9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Tine Vanslambrouck / Van Bemmel Recycling

Zeer goed

Heel hulpvol bij de keuze en 'mee nadenkend'.

Lukkien

Snelle respons mogekijkheid om zelf af te halen.

communicatie

Mayli jewels

Heel fijn! Er word goed geluisterd naar je wensen om zo de beste service voor je te kunnen leveren

Service, Jeroen heeft me goed geholpen. Hij heeft zelfs nog een plattegrond in kaart gebracht

Fiton B.V.

Wij staan 1 keer per jaar op de beurs Transport & Logistics welke ik meestal alleen op moet bouwen. Ik heb altijd prettig contact met Jeroen. Hij denkt niet alleen mee in het totaal concept (design... Wij staan 1 keer per jaar op de beurs Transport & Logistics welke ik meestal alleen op moet bouwen. Ik heb altijd prettig contact met Jeroen. Hij denkt niet alleen mee in het totaal concept (design / stijl) maar ook hoe we het logistiek het beste kunnen regelen. Vorig jaar had ik zelfs via Jeroen voor het op- en afbouwen een jongen bij me om mij te helpen. Helemaal TOP!

Mooie kwaliteit meubilair en alles is altijd netjes ingepakt. Communicatie vooraf en tijdens het afleveren was goed. De uitleg over de bediening van de verlichte balie en sta tafels was erg helder.

Geen! Alles netjes en goed geregeld! Volgend jaar weer!

Palliatieve Zorg Nederland

Jeroen is geweldig. Op een prettige manier meedenkend, betrokken en strevend naar het beste resultaat. We waren erg tevreden met hem, zijn werkwijze en vooral met onze stand. Mooie state of the art... Jeroen is geweldig. Op een prettige manier meedenkend, betrokken en strevend naar het beste resultaat. We waren erg tevreden met hem, zijn werkwijze en vooral met onze stand. Mooie state of the art materialen, in perfecte staat.

Strevend naar optimaal resultaat
Ontzorgend
Meedenkend
Oplossingsgericht

Comfort Plant Group - Menno van Es

November 2018 hebben wij een beurs gedraaid op de Trade Fair Aalsmeer. Dit is de grootste bloemen en plantenbeurs in Nederland. Voor deze beurs hadden wij een balie, sta tafels en barkrukken nodig.... November 2018 hebben wij een beurs gedraaid op de Trade Fair Aalsmeer. Dit is de grootste bloemen en plantenbeurs in Nederland. Voor deze beurs hadden wij een balie, sta tafels en barkrukken nodig. Via Google kwam ik bij Lounge & Zo terecht. We waren er na een belletje met Jeroen al snel uit wat het moest gaan worden.

De materialen waren allemaal erg zorgvuldig ingepakt. De uitleg over de bediening en opladen van led verlichting verlichte balie en sta tafels was erg helder.

Nee eigenlijk niet, alles was erg netjes en goed geregeld.

Bart van der Plas

Goede service

De duidelijke communicatie

Op dit moment niets

Hoogwerkservice

Tempo-Team

Super vriendelijk, denken enorm mee en goede kwaliteit.

Het meedenken, snelheid en goede service

nee!

Karen

Zeer servicegericht. Last minute ons uit de brand geholpen met een koffiemachine.

Klantvriendelijk, snelle reactie en servicegericht.

Door gaan zo!