9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Tamara Kross / Meuwissen Bouwprodukten

Perfect!

Reactie snelheid, prijs en kwaliteit

Leba Benelux / Henk van Essen

Lounge & Zo heeft een koffie machine en een desk verzorgd voor onze stand op de NOT beurs in Utrecht.
Prettig en direct samengewerkt en afspraken naadloos nagekomen

Vlotte en directe communicatie
Hoge service
Goede uitleg van de appratuur

Tessa Visser / Kinderpostzegels

Ik vond het ontzettend prettig samenwerken met Loung & Zo. Heel persoonlijk, erg flexibel en heel snel. Erg fijn dat overall over meegedacht werd.

Persoonlijk, flexibel en heel toegankelijk. Goede partner om mee samen te werken.

Ik heb eigenlijk geen op of aanmerkingen. De samenwerking verliep prima, bij het opbouwen was iemand aanwezig die ons overal bij hielp, wat heel fijn was.

Hoekzicht bv

Exact op tijd en vriendelijk contact.

leveren wat zij beloven.

Hyatt Regency Amsterdam

Goede ervaring, snelle en duidelijke service. Goed advies

Snelheid en expertise

Wij miste helaas een onderdeel van het koffie apparaat waardoor wij het van onze eigen machine moesten pakken

Unique Bikes

Boven verwachting, afspraken meer dan dat zeer behulpzaam nakomen. Echt een bedrijf die je helpt je totale presentatie te verbeteren! Niet slechts verhuur balie en krukken neerzetten en weg. Raad... Boven verwachting, afspraken meer dan dat zeer behulpzaam nakomen. Echt een bedrijf die je helpt je totale presentatie te verbeteren! Niet slechts verhuur balie en krukken neerzetten en weg. Raad dit bedrijf een ieder aan. Wij besloten na deze eerste keer vaste klant te worden. Je presentatie wordt er echt beter van.

Service verlenen ver buiten hun verplichting.

Nee, wil wel mede eigenaar worden. Fit bedrijf met de getoonde mentaliteit gaat enorm groeien. Wel vasthouden dan hun winconcept!

Luzia Jonker

Fijn, snel en goede communicatie

snelle communicatie en snel handelen

iets meer tijd nemen bij levering ter controle

Skins Cosmetics

Fijne snelle samenwerking, alles ging soepel.

Parlez

We vroegen een koelkast om dezelfde week al te leveren en alles was naar wens. Jeroen was vriendelijk en to the point. Ook het offertesysteem met online handtekening was handig.

Zeer vlotte levering en vriendelijke communicatie.

van Wieringen Cuisiniers / Yachtclub Noorderhem

Perfect verlopen , mijn compliment