9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Coert Peeters Puurspanje

Puurspanje we huren voor de beurzen enkele items

Ze doen wat ze zeggen.

Wolvenberg nv

Fijn contact, snelle reactie op mail!
Toffe ervaring

Snelle reactie op mail
Flexibiliteit

Rutger Akster

In verband met een defect aan ons eigen beursmeubel Lounge & Zo ingeschakeld. Gelukkig konden zij op zeer korte termijn ons helpen met een meubel van goede kwaliteit.

Prettige service (snel, duidelijk)
Oplossingsgericht

Transportkosten redelijk hoog, er moest speciaal een kleine vrachtwagen komen.

Mood Media Benelux

Mijn algemene ervaring met Lounge & Zo is heel goed. Snelle terugkoppeling op vragen, levering (en retour) op tijd, prima uitleg van de apparatuur en heel leuk contact met Jeroen.

Die antwoorden heb ik bij de vorige vraag eigenlijk al gegeven. Kwaliteit op tijd!

Geen idee, lekker doorgaan zoals je het nu doet ;-)

Bas Visser/Wireless Value

Meubilair nodig voor beurs. Snelle opvolging en goed advies.

3D ontwerp, advies mbt meubilair en uitstekende staat van het meubilair.

Modelbusiness

Duidelijke en heldere communicatie. Ik werd goed geadviseerd wat wij het beste in konden zetten tijdens onze beurs. De uitleg onder andere over het koffiezetapparaat op locatie werd mij rustig... Duidelijke en heldere communicatie. Ik werd goed geadviseerd wat wij het beste in konden zetten tijdens onze beurs. De uitleg onder andere over het koffiezetapparaat op locatie werd mij rustig uitgelegd waardoor gebruik tijdens de beurs zeer soepel verliep.

Levering werd aangepast naar onze voorkeur

Geen verbeterpunten

DEGOEDE Visuele Communicatie

Voor een event in Amsterdam waar wij van de DEGOEDE Visuele Communicatie aanwezig zouden zijn had ik last minute meubels nodig voor in de stand. Via Google lounge & zo gevonden en gebeld. Er werd... Voor een event in Amsterdam waar wij van de DEGOEDE Visuele Communicatie aanwezig zouden zijn had ik last minute meubels nodig voor in de stand. Via Google lounge & zo gevonden en gebeld. Er werd meteen gekeken naar de mogelijkheden. Ondanks de drukte kon alles toch geregeld worden! Echt top!

Goede, duidelijke communicatie, snel geschakeld en klantvriendelijk.

Geen op- of aanmerkingen.

Free Choice Benelux B.V.

Wij stonden met 2 merken (Dr. Lenkei vitaminen en Natural Slim producten) op de Nationale Gezondheidsbeurs 2019 in de jaarbeurs in Utrecht. Het meubilair was degelijk en goed verzorgd. Er werd ook... Wij stonden met 2 merken (Dr. Lenkei vitaminen en Natural Slim producten) op de Nationale Gezondheidsbeurs 2019 in de jaarbeurs in Utrecht. Het meubilair was degelijk en goed verzorgd. Er werd ook gewacht met weggaan totdat we de standindeling klaar hadden en het contact was vriendelijk. Volgend jaar gaat er meegedacht worden over de standindeling.

Goed meubilair. Vriendelijk en meedenkend.

Ampco Flashlight Sales

Wij hebben voor de ISE2019 koffiemachines en toebehoren gehuurd. De machines waren nieuwe en in perfecte staat. De spullen zijn netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Na de beurs zijn deze weer keurig... Wij hebben voor de ISE2019 koffiemachines en toebehoren gehuurd. De machines waren nieuwe en in perfecte staat. De spullen zijn netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Na de beurs zijn deze weer keurig opgehaald. We hadden hier geen omkijken naar!

Apparatuur was in perfecte staat en was goed onderhouden.

Ik heb geen verbeterpunten.

Toelevering Online

Wij stonden met ons bedrijf Toelevering Online vorige week op de BouwBeurs in de jaarbeurs Utrecht. Wij bieden een online platform waar doormiddel van onze eenvoudige tool kozijnen simpel & snel... Wij stonden met ons bedrijf Toelevering Online vorige week op de BouwBeurs in de jaarbeurs Utrecht. Wij bieden een online platform waar doormiddel van onze eenvoudige tool kozijnen simpel & snel besteld kunnen worden. Kozijnen worden al vanaf vijf werkdagen geleverd.

Dankzij Lounge & Zo een top beurs gehad met een goede koffieautomaat met lekker koffie en een strakke balie!

Service.
Alles netjes geïnstalleerd en goed contact met Jeroen die ons geholpen heeft.