9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Saskia Bos - Dance4Life

Hele fijne samenwerking, veel mogelijkheden en heldere afspraken.

Mogelijk om snel te schakelen wat heel fijn werkt. Daarnaast levert jeroen met zijn team echt kwaliteit! e

Simon Urru

WLove B.V. organiseert zowel publieke als business evenementen en laat zich ook inhuren door andere bedrijven om de productie en/of campagne van een event te verzorgen. Dit maal kregen we de... WLove B.V. organiseert zowel publieke als business evenementen en laat zich ook inhuren door andere bedrijven om de productie en/of campagne van een event te verzorgen. Dit maal kregen we de opdracht om een presentatie neer te zetten voor de schoenen van het exclusieve merk "Leandro Lopes". Zie voor ervaring het volgende punt.

Waar we zo tevreden over zijn, is de energie die Lounge & Zo stopt in het meedenken over de keuze wat betreft de invulling van het best passende meubilair. Ook de beschikbaarheid van personeel en... Waar we zo tevreden over zijn, is de energie die Lounge & Zo stopt in het meedenken over de keuze wat betreft de invulling van het best passende meubilair. Ook de beschikbaarheid van personeel en producten op korte termijn is een sterk punt van de organisatie.

tokam ltd. - hortilution b.v.

Wij namen deel aan greentech 2019 te amsterdam met een best wel aparte stand. van begin tot eind denken de mensen van lounge en zo mee, komen met advies, tips en verbeterpunten voor de algehele... Wij namen deel aan greentech 2019 te amsterdam met een best wel aparte stand. van begin tot eind denken de mensen van lounge en zo mee, komen met advies, tips en verbeterpunten voor de algehele presentatie. en ... originele kwaliteitsmeubelen...

meedenken, creatief, kwaliteitsmeubelen, afspraak is afspraak....

tip: volhouden waar jullie mee bezig zijn !

Rosa van Ederen

Prettig contact en helder en snel afspraken kunnen maken.

fijn contact en snelle levering.

De Fatboys hebben niet alle dagen gebrand, dat vond ik wel erg jammer, want ze waren een belangrijk onderdeel van de vormgeving van het festival.

Reactie Lounge & Zo:

Het spijt ons te horen dat de Fatboy lampjes niet zijn bevallen als het gaat om het aantal branduren.
Echter kunnen wij hier niet veel aan veranderen. De lampjes hebben 3 standen en afhankelijk van de gekozen lichtsterkte hebben deze een bepaald aantal branduren.
Dit heeft in onze optiek niks te maken met de kwaliteit van het meubilair en zodoende betreuren we dan ook dat we hier met een 4 op afgerekend worden.
Dat neemt niet weg dat we het uiteraard wel heel jammer vinden dat dit een aanzienlijk effect op de vormgeving heeft gehad.

Elena - Hoezo! Congresorganisatie

Hele goede ervaring!

Snelle levering, vriendelijke communicatie en er wordt goed meegedacht met de klant.

Skins Breda

Super

Snel, goede service, altijd vrolijk.

Brand Creatives

Goede service!

Snelheid, en brengen de spullen op de plek waar je het nodig hebt.
Fijn schakelen!

Richella de Groot / IMAGE PR

Lounge & Zo is onze reddende engel geweest als één van de weinige (al dan niet de enige) leveranciers die leveren op zondagochtend, en nog vrolijk ook! Het product zelf heeft een hoge kwaliteit,... Lounge & Zo is onze reddende engel geweest als één van de weinige (al dan niet de enige) leveranciers die leveren op zondagochtend, en nog vrolijk ook! Het product zelf heeft een hoge kwaliteit, super mooie strakke zuilen.
Heldere en fijne communicatie ook vooraf. Al met al alleen maar lovende woorden.

- levering op zondagochtend
- heldere en fijne communicatie
- strakke zuilen
- vrolijk!

Dutch Haircare

Top!

Zeer nette materialen.

Mariska Lagerweij, Virbac Nederland

Voor onze bijscholingsdag voor paraveterinairen wilden we opvallende informatiebalies plaatsen voor 3 belangrijke producten. Gekozen voor de LED balie Modus en daarachter een zwarte Labyrinth... Voor onze bijscholingsdag voor paraveterinairen wilden we opvallende informatiebalies plaatsen voor 3 belangrijke producten. Gekozen voor de LED balie Modus en daarachter een zwarte Labyrinth vakkenkast. Alles werd netjes geïnstalleerd en zag er netjes uit... en het viel ook echt op! We hebben positieve reacties mogen ontvangen!

Goed advies gekregen van Jeroen, afspraken netjes nagekomen en alles naar tevredenheid geïnstalleerd!

Geen, we zijn tevreden!