9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Glimpse Hospitality Solutions

Jeroen is een ongelofelijk vriendelijke, joviale en meedenkende partner voor standbouw. Zeker omdat het onze eerste beurs was en er keiharde deadlines waren heeft hij ons niet alleen ontzorgd, maar... Jeroen is een ongelofelijk vriendelijke, joviale en meedenkende partner voor standbouw. Zeker omdat het onze eerste beurs was en er keiharde deadlines waren heeft hij ons niet alleen ontzorgd, maar ook veel rust gegeven met zijn visie en luisterend oor.

Meedenken. Adviseren. Ontzorgen. Nauwkeurig. En Jeroen is gewoon een ontzettend joviale en gezellige gast die zelf uit de horeca komt en daarom keihard kan knallen al het moet, en gezellig met je... Meedenken. Adviseren. Ontzorgen. Nauwkeurig. En Jeroen is gewoon een ontzettend joviale en gezellige gast die zelf uit de horeca komt en daarom keihard kan knallen al het moet, en gezellig met je babbelt als het kan

Geen enkele aanmerking of opmerking

Roos Dobbe / Endema Keijzers Verzekeringen

Perfect!

Snelle, duidelijke communicatie en snelle levering.

nvt

MaxGrip

Ons 25 jarig bestaan hebben we groots gevierd in Kasteel Woerden. De sfeervolle inrichting kwam bij Lounge & Zo vandaan en dat is ons erg goed bevallen. Wij hebben voor het eerst met ze samengewerkt... Ons 25 jarig bestaan hebben we groots gevierd in Kasteel Woerden. De sfeervolle inrichting kwam bij Lounge & Zo vandaan en dat is ons erg goed bevallen. Wij hebben voor het eerst met ze samengewerkt en zie dit in de toekomst vaker gebeuren. Ze dachten pro actief mee en dat werd zeer gewaardeerd. De spullen zijn van goede kwaliteit werden conform afspraak op tijd gebracht en gehaald.

Service gericht, meedenkend, goede kwaliteit producten

Nvt

Triple-E Events B.V.

Hele goede eerste ervaring

Goede communicatie, duidelijkheid en snelle opbouw

Marlou - Pitchkoff

Zeer goed!

Goed bereikbaar, goed advies

nvt

M/S Containers

Op het laatste moment invulling nodig voor beursstand. Tijdens de beurs veel reacties over professionele uitstraling va de stand.

simpel en overzichtelijk bestellen. kosten direct inzichtelijk. keurige levering

doorgaan op deze weg

Scovas Medical

Denken mee

Goodfeelinc B.V. / Dentalair

Erg goede ervaring! Behulpzaam, komt afspraken na en is behulpzaam. Meubilair en bar voor grote beurs verzorgd met zeer tevreden resultaat. Op tijd met op- en afbouw, weet exact de wegen binnen de... Erg goede ervaring! Behulpzaam, komt afspraken na en is behulpzaam. Meubilair en bar voor grote beurs verzorgd met zeer tevreden resultaat. Op tijd met op- en afbouw, weet exact de wegen binnen de Rai en dat zal ongetwijfeld voor veel locaties gelden.

Eerlijk en betrouwbaar.

Carmen - Seed-X Technologies

Top!

Met Lounge & Zo heb je een zeer ervaren samenwerkingspartner die met je meedenkt en praktisch en pragmatisch in oplossingen denkt.

n.v.t.

Center Parcs Vastgoed

Wij (Center Parcs Vastgoed) hebben voor het 2e jaar de Flexxbar gehuurd via Lounge & Zo t.b.v. onze beursstand op de Second Home Beurs in Utrecht. Deze Flexxbar (balie) werkt voor ons perfect.... Wij (Center Parcs Vastgoed) hebben voor het 2e jaar de Flexxbar gehuurd via Lounge & Zo t.b.v. onze beursstand op de Second Home Beurs in Utrecht. Deze Flexxbar (balie) werkt voor ons perfect. Strakke uitstraling, zeer praktisch met goede opbergmogelijkheden en de LED verlichting geeft een leuke sfeer. Erg tevreden over dit product en de samenwerking!

Werken zeer oplossingsgericht en denken mee.