Prijs kwaliteit verhouding
8.5/10
Informatie op onze website
8.5/10

Berend

Vierde reis samen met mijn vrienden, het was allemaal weer helemaal geweldig. Thanks Loopreizen.

Koffer niet aangekomen op de band maar Loopreizen heeft dit zeer professioneel opgelost. Koffer werd aan de deur bezorgd.

Angelina

Kennis van zaken, gegarandeerd startbewijs en weten waar reizen over gaat en een loper nodig heeft.

Snel reageren op vragen en vooral meedenken.

B de Haan

Heb zowel vorig jaar de Chinese Wall als dit jaar de Big Five via loopreizen geboekt. Ben tevreden over de ervaring.

Goed georganiseerd.

Lammert

Alles was snel en goed geregeld, Goed Hotel en makkelijk de start van de marathon te bereiken.

De persoonlijke benadering, zelfs na de Marathon om te informeren of alles na wens is gegaan. Keuze hotel was zo goed dat wij in juli weer naar het zelfde hotel teruggaan om nog een paar dagen van Praag te genieten.

Slegers Nick

Alle wensen van de klant worden vervuld. Wij wilden de reis verlengen, om na de marathon nog wat van China te genieten en dat was geen probleem. Meteen werd er een formule uitgewerkt op onze maat.

Niet alleen de onvergetelijke sportieve prestaties worden mooi uitgelicht, ook de omliggende randanimatie is tot in de puntjes verzorgd.

Fred Louwerse

Voor de Great Wall Marathon konden wij ook bij jullie het pakket afnemen zonder de vliegreis, dit was snel geregeld.

Mooi aanbod, korte lijntjes

Uwe

Prima geholpen, ook proactief nagedacht over keuze overnachtingen

Gaby Barbereaux Swaab

Erg vriendelijk, alles goed geregeld. Erg behulpzaam

Zeer goede kwaliteit prijsverhouding
Klantvriendelijk

Alfredo Nicolaas

Persoonlijk contact met/van Rene de Jongh. Ook inspelen op toekomstige interesse. Stelt dat we via Loopreizen bij tijdige aanmelding altijd startbewijzen zullen hebben. Duidelijke factuurinformatie....

Duidelijkheid. Klantvriendelijkheid. Aanbod in loopreizen is groot. Goede aandacht aan de reisbelevenis (tours).

Stijn

Snelle reactie, prettig en klantvriendelijk contact en alles zeer goed geregeld, zowel de informatie vooraf als tijdens het evenement door de lokale organisatie.