Looping

Priscilla

Zeer net bedrijf, houd zich aan de afspraken. Binnen een dag mijn auto verkocht.

veehouderij

Na opgave binnen 1 uur auto verkocht

Reactie Looping:

Dat is echt vliegensvlug verkocht!

Aida

Auto is verkocht zoals het beloofd

Slechts bedrijf ooit

Reactie Looping:

We vinden het vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met ons. Helaas kunnen we met deze review an sich niet zo veel. We hebben je meerdere keren gebeld om te ontdekken waarom je ons... We vinden het vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met ons. Helaas kunnen we met deze review an sich niet zo veel. We hebben je meerdere keren gebeld om te ontdekken waarom je ons het slechtste bedrijf ooit vindt, maar krijgen je niet te pakken.
Jammer, want we hadden graag met je gesproken om je frustraties weg te nemen en vooral om te ontdekken waarom je dit vindt.

Kappetein

Na 1 telefoontje goede ervaring en een goed bod na 10 min

Fijn om te horen

wesley

Snelle verkoop goede service!alles was duidelijk echt een aanrader top!

Daniel van Straten

Vriendelijke service, eerlijke prijs, snelle verkoop

Remco

Verkoop van mijn auto is snel en goed verlopen, afwikkeling keurig conform afspraak.

Willem van der Meer

Heb gebeld met Looping omdat ik een VW Golf wilde verkopen. Kreeg van de VW dealer een te laag bod naar mijn zin. Via Looping kreeg ik een goed bod. (€2000 hoger dan bij de dealer) Gisteren de auto... Heb gebeld met Looping omdat ik een VW Golf wilde verkopen. Kreeg van de VW dealer een te laag bod naar mijn zin. Via Looping kreeg ik een goed bod. (€2000 hoger dan bij de dealer) Gisteren de auto weggebracht naar Schijndel. Het was wel 2 uur rijden, maar in 15 minuten tijd was alles geregeld en het bedrag werd onmiddellijk overgemaakt op mijn rekening.
Hulde voor Looping!

Reactie Looping:

Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen ondersteunen en dat je via ons een mooi bedrag hebt gekregen.

Escom

Ging allemaal top.