Looping

KL autos’s B.V.

Vriendelijk en snel afgewikkeld

Hh

Ik wou mijn auto verkopen en er werd een mooi bedrag geboden. Ik maakte een afspraak met de koper om de auto te bekijken. Na uitlezing van de auto zou de prijs nog geen 1000 euro waard zijn. Dikke... Ik wou mijn auto verkopen en er werd een mooi bedrag geboden. Ik maakte een afspraak met de koper om de auto te bekijken. Na uitlezing van de auto zou de prijs nog geen 1000 euro waard zijn. Dikke tegenvaller. Ik nam meteen contact op met K
Hij vertelde dat hij in de veronderstelling was dat de auto oké was. Deze woorden waren niet door mij uitgesproken. De koop ging niet door, de gegarandeerde werd niet betaald.
Ik heb slechte ervaring met looping. Er wordt je iets beloofd maar ze maken het niet waar

R. Hendriksen

Alles van begin tot eind keurig geregeld

Harry

Heel vriendelijk, accuraat, kennis van zaken en behulpzaam, ik ben erg tevreden met de service en ik werd geholpen door Tycho

Klopping

Beloven en niet na komen.

Bram

Prima geregeld allemaal en snel geholpen door Dylan.

Reactie Looping:

Dank je wel voor de mooie review en de mooie score.

Mike

Snel geregeld keurig afgehandeld en vriendelijke en kundige medewerkers

Saferty Consultancy Redjo. (SCR)

Bijzonder klantvriendelijk en erg duidelijk in hun handelswijze en vervolgstappen in het verkoopproces.

Reactie Looping:

Dank je wel voor de mooie woorden in de review.

Hoenjet

Alles duidelijk en correct verlopen.

Reactie Looping:

Dank je wel voor de mooie review met de geweldige score van een 10. Goed om te lezen dat alles duidelijk en correct is verlopen. We zijn je natuurlijk ook bij een volgende verkoop graag weer van... Dank je wel voor de mooie review met de geweldige score van een 10. Goed om te lezen dat alles duidelijk en correct is verlopen. We zijn je natuurlijk ook bij een volgende verkoop graag weer van dienst.