Looping

Walter Grijn

Zeer snel mijn auto voor een redelijke prijs verkocht,komen afspraken correct na

Reactie Looping:

Vliegensvlug verkopen, daar doen we het voor.

Stevens Installatiebedrijf

Snel verkocht en goede communicatie

Krikken

Ik heb mijn auto op de site geplaatst en kreeg dezelfde avond nog een telefoontje met een uitstekend bod.
Na wat vragen te hebben beantwoord werd de auto de volgende dag al opgehaald en direct betaald en over geschreven.
Zeer netjes en goed geholpen.
Ga zo door šŸ‘

Reactie Looping:

Vliegensvlug verkocht! Goed om te horen dat alles zo lekker soepel is verlopen en wij jou kunnen helpen met het verkopen van jouw auto.

john

Zijn wel heel snel klaar met je te helpen.

Reactie Looping:

Dank je wel John voor je genomen moeite om een review achter te laten. Wij waren helemaal niet snel klaar met je te helpen, maar wilden je vooral vanaf moment 1 duidelijke verwachtingen geven. De... Dank je wel John voor je genomen moeite om een review achter te laten. Wij waren helemaal niet snel klaar met je te helpen, maar wilden je vooral vanaf moment 1 duidelijke verwachtingen geven. De verwachtte vraagprijs konden wij niet realiseren en dat hebben wij aangegeven. Daarmee kwam er wel een einde aan onze zoektocht, omdat wij met geen mogelijkheid de verwachtingen konden waarmaken en jij daarbij aangaf dat het dan wel goed was. Dus nee, we zijn zeker niet snel met je klaar, maar willen wel duidelijk communiceren over haalbaarheid en willen je daarmee juist niet aan het lijntje houden.
Vervelend dat je dit als erg negatief dan hebt ervaren, maar in onze ogen hebben we juist alles eraan gedaan om je te helpen.

Wij verkopen uw auto wel.nl

Netjes en snel geholpen, bijna de prijs gekregen die opgegeven was i.v.m. een krasje op de bumper.

Reactie Looping:

Fijn dat alles netjes en snel is verlopen.

Koos Min

Betrouwbaar, snel, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, zeer correcte communicatie. Minder kan ik er niet van maken. :)

Ad Ooijen

Vlugge afhandeling tussen koper en verkoper,alles 100% gegaan.

Reactie Looping:

Top dat alles helemaal soepel en vliegensvlug is verlopen!

C.D. Bongers

Prima bedrijf. Goed en correct
telefoongesprek gehad.

Maurice

Super snel, adequaat en zeer netjes geholpen

Reactie Looping:

Fijn dat we samen met jou, jouw voertuig vliegensvlug hebben kunnen verkopen