Looping

Wilma Gigase

Degene die de auto heeft opgehaald geweldig aardige mensen
Van den Belt auto’s Rijssen

marc dhondt

Snelle en correcte manier van afhandeling

Reactie Looping:

Super dat alles snel en correct is afgehandeld. Volgende keer staan wij uiteraard weer graag voor je klaar

Heel goed ,verkoop erg snel , komen na wat ze door geven zelf s meer!! heel goed zaken doen. veel dank groet Jan

Lachman

Binnen een uur mijn auto verkocht.

Reactie Looping:

Dat is zeker vliegensvlug verkocht! Mooi dat het zo snel is gegaan en het een mooie 5 sterren waardering waard is.

Rovers Groente & Meer

Auto verkocht voor de prijs die ik wou hebben. Goed afgehandeld

Gravendijk

Zeer vriendelijk top bedrijf

Reactie Looping:

Fijn dat alles top aan heeft gevoeld :) Zijn we blij mee en daar doen we het voor. Uiteraard staan we een volgende keer weer graag voor je klaar om je te helpen met een succesvolle verkoop.

Jos Ortmans

Prima geregeld en de afspraken mondeling en via de mail allemaal goed nagekomen. Alles naar wens geregeld.

Sierk Ybema

Interessante biedingen. Zogenaamd gegarandeerd bod.Bedrijf indewal in Zwolle keurde de auto af.voor nop helemaal naar Zwolle gereden.

Reactie Looping:

Bedankt voor je genomen moeite om je onvrede kenbaar te maken. We betreuren dat je voor niets naar Zwolle bent gereden en hebben uiteraard uitgezocht wat er is gebeurd. Helaas geeft de dealer aan... Bedankt voor je genomen moeite om je onvrede kenbaar te maken. We betreuren dat je voor niets naar Zwolle bent gereden en hebben uiteraard uitgezocht wat er is gebeurd. Helaas geeft de dealer aan dat de auto in een dusdanig slechte staat verkeerde, die niet bekend was bij aanmelden en daardoor dus een vertekend beeld heeft gekregen met het bod, dat zij de auto niet voor die prijs in konden nemen. We hebben de foto's ook ontvangen. We vinden het uiteraard ontzettend vervelend, maar hameren er niet voor niets op dat elk krasje en elke bijzonderheid doorgegeven moet worden. Juist daarmee voorkom je dit soort hele nare verrassingen.

C.Beuker

2 x aangemeld , geen reactie. telefoonnummer zou niet kloppen .??????? . Inmiddels contact gehad, prettig geholpen.

Reactie Looping:

Dank je wel voor jouw feedback en heel erg fijn dat we je hebben kunnen spreken! Er ging flink veel mis met jouw opvolging :( en dat zijn wijze (en harde) lessen voor ons team, maar dank voor het... Dank je wel voor jouw feedback en heel erg fijn dat we je hebben kunnen spreken! Er ging flink veel mis met jouw opvolging :( en dat zijn wijze (en harde) lessen voor ons team, maar dank voor het prettige gesprek.

Ineke Moerland-Sebel

Wij zijn zeer snel en goed geholpen door medewerker Dylan van Looping met de verkoop van onze caravan.

Reactie Looping:

Mooi dat we zo goed hebben kunnen helpen bij de succesvolle verkoop van jouw caravan.