Looping

Dusty van Dam

Vriendelijk en eerlijk

Reactie Looping:

Mooi om te horen dat alles vriendelijk en eerlijk verlopen is. Ons team doet er alles aan om onze service op dat hoge niveau te houden en staan natuurlijk een eventuele volgende keer weer graag voor... Mooi om te horen dat alles vriendelijk en eerlijk verlopen is. Ons team doet er alles aan om onze service op dat hoge niveau te houden en staan natuurlijk een eventuele volgende keer weer graag voor je klaar.

Ton Scheffers

Looping heeft tijdig op mijn inschrijving gereageerd en adequaat een koper aangeleverd die betrouwbaar is.

F.L.Seliers

Hetgeen zij beloofden volkomen waargemaakt. Uiteraard wel een goede en eerlijke beschrijving afgeven van de te verkopen auto, das logisch. Koper (autobedrijf) aan de deur gehad en zonder, afdingen,... Hetgeen zij beloofden volkomen waargemaakt. Uiteraard wel een goede en eerlijke beschrijving afgeven van de te verkopen auto, das logisch. Koper (autobedrijf) aan de deur gehad en zonder, afdingen, gezeur, etc. de afgesproken prijs overgemaakt. Een verademing.

Reactie Looping:

Wat fijn dat je onze dienstverlening als een verademing beoordeelt, daar doen we het voor! Dank voor je mooie woorden (en inderdaad vinden wij het ook heel logisch om een goede en eerlijke... Wat fijn dat je onze dienstverlening als een verademing beoordeelt, daar doen we het voor! Dank voor je mooie woorden (en inderdaad vinden wij het ook heel logisch om een goede en eerlijke beschrijving te gebruiken, want dat werkt zeker voorspoedig met de verkoop).

heryher

Goed klantvriendelijk

Pascal Paas

Snel geregeld

Leo

Camper aangemeld nu na 4 dagen nog geen terugkoppeling ontvangen , ook niet na een mail aan hun mey verzoek over info naar de stand van zaken ( lukt niet , is ook een antwoord)

Reactie Looping:

Dank je wel Leo voor het achterlaten van deze review. We betreuren het dat we de communicatie niet snel genoeg hebben opgestart. Lukt niet is zeker een antwoord, maar deze wilden we je niet geven,... Dank je wel Leo voor het achterlaten van deze review. We betreuren het dat we de communicatie niet snel genoeg hebben opgestart. Lukt niet is zeker een antwoord, maar deze wilden we je niet geven, omdat we op de achtergrond nog wel bezig waren. Inmiddels hebben we ook meermaals contact gehad en hebben we de binnenkomende biedingen met je doorgenomen, helaas zonder goed resultaat. Nogmaals excuses dat het zo gelopen is, een waardevolle (en harde) les voor ons waar wij zeker mee aan de slag gaan.

rakesh

Goed en beloofd

Goed om te horen!

Sergii

I have submitted a request in the evening, next day they have already found a buyer for my car.

Reactie Looping:

Now that's what we call flying-fast. Glad we could help you sell your car so quickly.

Eva

Ik ben dik tevreden! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en dezelfde dag nog een goed bod gekregen op mijn auto.

Amanda Nouwen

Snel en keurige afhandeling

Reactie Looping:

Mooi dat alles snel en keurig is verlopen. Precies zoals we onze dienstverlening bedoelen