Looping

Via-SybraskQ Travel

Dit bedrijf verdiend echt een goede beoordeling want zij komen inderdaad na wat ze beloven.
Donderdag 24 Augustus mijn auto aangeboden en Vrijdag de 25e was hij al verkocht.
Hele...
Hele vriendelijke bemiddeling en je word erg goed begeleid tot aan de daadwerkrlijke verkoop van de auto.
Hartelijk dank voor jullie geweldige service.

Bram Snoeren.

Reactie Looping:

Bedankt voor je mooie woorden, precies zoals wij onze dienstverlening hebben bedoeld! Dat noemen nog eens vliegensvlug 🎢 verkocht. Volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar om jouw auto... Bedankt voor je mooie woorden, precies zoals wij onze dienstverlening hebben bedoeld! Dat noemen nog eens vliegensvlug 🎢 verkocht. Volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar om jouw auto te verkopen!

Martin van Velzen

Goede en vooral snelle reactie.

Gerard van der linden

Perfect zeer nette medewerker verkoop prima bemiddeld paar keer contact gehad of alles naar tevredenheid was verlopen prima bedrijf

Reactie Looping:

Bedankt voor je mooie woorden, precies zoals wij onze dienstverlening hebben bedoeld! Wij staan de volgende keer weer voor je klaar om jouw voertuig te verkopen.

Joeri

Super ervaring! Afspraak snel gemaakt, bieden netjes naar waarde, en een Goed en fijn contact met mijn contactpersoon!

Nely

Zeer slechte ervaring. In het eerste contact bellen ze je 3x in een uur. Dan sturen ze een onbetrouwbare verkoper op je af die de auto vervolgens niet koopt. Daarna zijn ze niet meer bereikbaar.... Zeer slechte ervaring. In het eerste contact bellen ze je 3x in een uur. Dan sturen ze een onbetrouwbare verkoper op je af die de auto vervolgens niet koopt. Daarna zijn ze niet meer bereikbaar. Beloven om terug te bellen, maar doen dit niet. Echt stijlloos. Het klinkt als te mooi om waar te zijn. Nou neem van mij aan, het is niet waar. Auto niet verkopen via deze lui

Reactie Looping:

Bedankt voor je genomen moeite om ons te voorzien van waardevolle feedback. Je hebt gelijk... de auto is geannuleerd door een motorgebrek/oliegebrek, maar daarover hadden we je netjes moeten... Bedankt voor je genomen moeite om ons te voorzien van waardevolle feedback. Je hebt gelijk... de auto is geannuleerd door een motorgebrek/oliegebrek, maar daarover hadden we je netjes moeten informeren. Dat hebben we niet gedaan, we hebben hier zeker steken laten vallen, want dat had wel gemoeten. 'Gelukkig' is dit niet onze standaard werkwijze, maar daar heb jij niets aan, want voor jou is de ervaring met ons platform erg negatief. Dat snappen we en betreuren wij erg.

M&D Schoonmaak & Bedrijfsdiensten

Zeer goed en correct. Alles wat ze beloven klopt. We zijn zeer tevreden.👍👍

Reactie Looping:

Wat fijn dat alles goed en correct is verlopen. Precies zoals we het bedoelen :) Een volgende keer staan wij graag weer voor je klaar om je te helpen met een succesvolle en vliegensvlugge 🎢 verkoop... Wat fijn dat alles goed en correct is verlopen. Precies zoals we het bedoelen :) Een volgende keer staan wij graag weer voor je klaar om je te helpen met een succesvolle en vliegensvlugge 🎢 verkoop van jouw voertuig.

Jacques van Tilburg

Afspraken naar volle tevredenheid nagekomen

Reactie Looping:

Precies zoals het bedoeld is, fijn zo!

Nvt

Ging snel en eenvoudig

Verschuren

Attent, netjes en correct

Reactie Looping:

Precies zoals we onze dienstverlening bedoeld hebben. Mooi dat je het ook zo ervaren hebt en dat wij je hebben kunnen helpen met een succesvolle verkoop van jouw voertuig.

Hek

Nette mensen,snelle verkoop van auto. Helaas minder ervoor gehad dan afgesproken,maar verder alles netjes afgehandeld