Looping

Jamila

Fijne communicatie

Rob Maaskamp

Vriendelijk,correcte houding naar klant en maakt het waar waar zij voor staan.

Hout in 't

Na een eerder mindere ervaring, 2e kans gegeven en deze hebben ze gegrepen en waar gemaakt!!

Reactie Looping:

Wat fijn dat je ons de kans hebt gegeven om te laten zien wat we kunnen. Dank voor je mooie woorden en een volgende keer staan we natuurlijk weer voor je klaar.

Marg

Prettig, snel, netjes. Binnen dag een bod gehad en binnen week auto verkocht. Gewoon een fijn bedrijf en geen gedoe, alles wordt geregeld. Gewoon Top!!

Ignald Bart

Top

Reactie Looping:

Fijn dat je onze dienstverlening als top waardeert. Daar doen we het voor en een volgende keer staan we graag weer voor je klaar.

Huizing F

Goede uitleg en vriendelijke mensen.

Reactie Looping:

Tof dat je ons waardeert met 5 sterren! Volgende keer staan we weer voor je klaar!

Pascal Groenewold

Top Rutger en Alidus zijn top

Reactie Looping:

Bedankt voor de waardering voor onze collega's Rutger en Alidus, we geven de complimenten graag door! Volgende keer staan wij uiteraard weer voor je klaar om jouw voertuig vliegensvlug te verkopen! 🎢

Via-SybraskQ Travel

Dit bedrijf verdiend echt een goede beoordeling want zij komen inderdaad na wat ze beloven.
Donderdag 24 Augustus mijn auto aangeboden en Vrijdag de 25e was hij al verkocht.
Hele...
Hele vriendelijke bemiddeling en je word erg goed begeleid tot aan de daadwerkrlijke verkoop van de auto.
Hartelijk dank voor jullie geweldige service.

Bram Snoeren.

Reactie Looping:

Bedankt voor je mooie woorden, precies zoals wij onze dienstverlening hebben bedoeld! Dat noemen nog eens vliegensvlug 🎢 verkocht. Volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar om jouw auto... Bedankt voor je mooie woorden, precies zoals wij onze dienstverlening hebben bedoeld! Dat noemen nog eens vliegensvlug 🎢 verkocht. Volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar om jouw auto te verkopen!

Martin van Velzen

Goede en vooral snelle reactie.