Looping

Tine Oerlemans

Slechtste service en klantencontact ooit. Komen beloften niet na over gegarandeerde bod en voorkomen van onderhandelen aan de deur. Tussenpersoon geeft zelf onvolledige info door aan de handelaar en... Slechtste service en klantencontact ooit. Komen beloften niet na over gegarandeerde bod en voorkomen van onderhandelen aan de deur. Tussenpersoon geeft zelf onvolledige info door aan de handelaar en legt vervolgens schild hiervan bij verkopende partij. Ze doen er alles aan om je een zo laag mogelijk bod te geven en vervolgens sta je met lege handen.

Frank dura

Ben aangenaam verrast door de snelheid vakkundigheid hoe alles opgepakt word.ik werd geinformeerd en continu op de hoogte gehouden door sven super aardig vriendelijk persoon ben top geholpen met de... Ben aangenaam verrast door de snelheid vakkundigheid hoe alles opgepakt word.ik werd geinformeerd en continu op de hoogte gehouden door sven super aardig vriendelijk persoon ben top geholpen met de verkoop.

Wendy

Gaat snel alleen soms lopen dingen langs elkaar heen omdat niet alle collega’s iets noteren of lezen. Dus dan word je vaak voor dezelfde vraag gebeld

John Cijsouw

Op een prettige manier zaken kunnen doen

Kees

Snelle afhandeling

Rita Van de Kolk

Goed contact gehad. Prettig geholpen.

R. Oosterbaan

Mijn auto bij de merkdealer zelf verkocht. Toch correct en vriendelijk te woord gestaan.

G.Y.H.Haryono

Heel goed, perfect, heel goede contact,vriendelijk

Piet

Vriendelijk,duidelijk en concreet