Looping

James

Super ervaring. Ik melde mijn auto aan en de volgende dag was mijn auto verkocht tegen mijn gevraagde prijs.
Vriendelijke en professioneel, graag nemen de tijd om de vragen te beantwoorden. Spreken duidelijke taal en afspraak is ook echt afspraak. Heel tevreden met de afhandeling.

Reactie Looping:

Fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen met de succesvolle verkoop van je auto.

Nick

Erg vlotte afhandeling. Keurig persoonlijk contact. Daadwerkelijke levering bij de afnemen verliep ook zonder problemen. Looping gebruikt dealers / garages met wie zij al goede ervaring hebben. Erg vlotte afhandeling. Keurig persoonlijk contact. Daadwerkelijke levering bij de afnemen verliep ook zonder problemen. Looping gebruikt dealers / garages met wie zij al goede ervaring hebben.

Al met al: positief verrast!
Nette prijs, snelheid van handelen en heldere communicatie.

Dannu

Zeer behulpzaam en goede service

Frank Salemans

Dennis (van OCVE Automotive) heeft onze auto opgehaald. Afhandeling was snel (vrijwaringsbewijs en onmiddellijke betaling), relaxed en vriendelijk. Top!

Seltenrijch

Alles zeer snel en correct gereged

SCARNO BV

Vriendelijke, snel, efficient en zeer correct

Karin L.

Tot in tegenstelling van andere bedrijven heb ik hier het gevoel gehad dat ze serieus zijn, maar vooral eerlijk. Ik heb mijn auto kunnen verkopen voor een goed bod. Ik raad iedereen aan hier hun aan... Tot in tegenstelling van andere bedrijven heb ik hier het gevoel gehad dat ze serieus zijn, maar vooral eerlijk. Ik heb mijn auto kunnen verkopen voor een goed bod. Ik raad iedereen aan hier hun aan te melden als hun van plan zijn de auto te verkopen

0. Jacobs

Wauw! Ik wou makkelijk van mijn auto af en zonder gedoe van marktplaats. Ik melde mijn auto aan en al heel snel was mijn auto verkocht tegen een top prijs. Ze zijn super vriendelijke en correct.... Wauw! Ik wou makkelijk van mijn auto af en zonder gedoe van marktplaats. Ik melde mijn auto aan en al heel snel was mijn auto verkocht tegen een top prijs. Ze zijn super vriendelijke en correct. Dikke duim voor jullie team! : )

Egbert

Service is wel goed, maar alle claims die dit bedrijf maakt moet je met wat korrels zout nemen. Die maken ze niet waar. Bedrijf vertelt dat jij binnen 1 uur een gegarandeerd bod krijgt. Maar dat... Service is wel goed, maar alle claims die dit bedrijf maakt moet je met wat korrels zout nemen. Die maken ze niet waar. Bedrijf vertelt dat jij binnen 1 uur een gegarandeerd bod krijgt. Maar dat blijkt in praktijk niet zo te werken. Geen bod is ook gewoon een optie.

H. Meinen

Allemaal perfect afgehandeld