Looping

Frans Snel

Prettige communicatie

R

SLECHT BEDRIJF. KOMEN HUN AFSPRAKEN NIET NA. NIET MEE IN ZEE GAAN.

Gerrit Marinus

De verkoop ging prima, alleen het ophalen is een groot drama. Een medewerker van Looping geeft op 12-07-2024 rond 17.15 aan dat er iemand onderweg is om mijn verkochte caravan te halen maar om 20.05... De verkoop ging prima, alleen het ophalen is een groot drama. Een medewerker van Looping geeft op 12-07-2024 rond 17.15 aan dat er iemand onderweg is om mijn verkochte caravan te halen maar om 20.05 nog steeds niemand gezien. En dig gaat al vanaf afgelopen dinsdag op deze manier. Waardeloos met een hele grote W

Charles

Na het aanmelden is er netjes direct contact opgenomen en gevraagd om aanvullende foto's. Na het aanleveren van de foto's weer snel contact. Hierbij ook de vraag gesteld waar ik aan denk als... Na het aanmelden is er netjes direct contact opgenomen en gevraagd om aanvullende foto's. Na het aanleveren van de foto's weer snel contact. Hierbij ook de vraag gesteld waar ik aan denk als verkoopprijs. De medewerker vond mijn prijs waarschijnlijk wat te hoog gezien zijn reactie. Daarna bleef het stil. Na een paar dagen een status update gevraagd en ondertussen is dat ook al 2 weken geleden en ik krijg geen reactie meer. Toch jammer want de reviews gaven goede hoop.

Looping

Top service als je snel je auto wil verkopen voor een mooie prijs !

Vd weurf

Simpel en snel !!

nvt

Netjes afgehandeld. De koper probeerde nog te onderhandelen maar dankzij het contract heb ik de afgesproken prijs gekregen.

J.Neve

Auto via looping verkocht. heldere afspraken. koper kwam, keek even rond de auto en ging zonder verdere onderhandelingen over tot aankoop,afgemeld, geld gestort alles snel geregeld.

Ineke u

Van begin tot einde klopte alles prima

Ralf

Snel goed en zeer vriendelijk geholpen. Geen kleine lettertjes, auto zonder problemen opgehaald en alles netjes en snel afgehandeld.