LOI

Salty Works

Je ontwikkeling heb je zelf in de hand.

Ervaringen LOI

Het is leuk dat je via een online programma heel gestructureerd door een leerproces gaat. Die is het nieuwe leren en het is fijn dat we zo zelf ons tempo kunnen bepalen.

Ed Hellwig

Frans voorbeginners

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden over de variatie in de lesopbouw, de snelle reactie van de corrector en de totale opbouw van de lesstof.

Mandy Picauly

Voedingsadviseur

Ervaringen LOI

Ik ben zeer te vrede over hoe flexibel loi is. Het les materiaal is goed te doen. Helaas meerderen keren voor gekomen dat je bepaalde filmpjes moet kijken of een app moet downloaden maar deze helaas niet meer bestaan... Ook nog niks gehoord over de praktijk dagen. Is wel handig om dat een tijd van te voren te weten.

D. Migchels-Greydanus

Engels leren

Ervaringen LOI

Ik ben heel tevreden over de LOI

Dirk Delissen

HBO Management

Ervaringen LOI

Mijn ervaring met LOI is absoluut goed! De inschrijving verliep voorspoedig, de cursus zit goed in elkaar en het benodigde materiaal is gemakkelijk in gebruik!

Christel

Digitale fotografie en beeldbewerking

Ervaringen LOI

Zeer tevreden. Prijs/kwaliteitverhouding is goed, laagdrempelig, opdrachten worden snel nagekeken, feedback waar je mee vooruit kan! Een LOI opleiding kan ik iedereen aanbevelen!

Navin

Commerciële economie

Ervaringen LOI

De kwaliteit van deze opleiding bij de LOI voldoet aan al mijn verwachtingen.

Suzan van Meurs-Korthof

Onderwijsassistent

Ervaringen LOI

Ik ben best tevreden over de LOI. De inzendopgaven worden snel nagekeken en voorzien van duidelijk en opbouwend commentaar. Wat iets minder handig is, is dat contact met de organisatie zelf wat stroef verloopt. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft prima.

Ron

Online Marketing

Ervaringen LOI

Ik ben zeer te reden over deze HBO module, omdat het heel duidelijk wordt uitgelegd en dat het ook is meegegaan met de huidige tijd.

Martine Boele- de Bruijn

Pedagogisch medewerker

Ervaringen LOI

Ik ben erg tevreden over de LOI, prettig dat je het in je eigen tempo kan doen. Ik zou het zeker aanbevelen.