LOI

zoe

HBO module integrale veiligheid

Ervaringen LOI

Erg slecht. De opdrachten duurde lang voordat het werd nagekeken. Je kreeg qua feedback ook weinig terug. Uiteindelijk examen gedaan. Ik moest zelf bellen om er achter te komen dat er een storing is... Erg slecht. De opdrachten duurde lang voordat het werd nagekeken. Je kreeg qua feedback ook weinig terug. Uiteindelijk examen gedaan. Ik moest zelf bellen om er achter te komen dat er een storing is waardoor er geen uitslagen verzonden konden worden. Tevens telefonisch gehoord dat ik geslaagd was, blijk ik toch gezakt te zijn. De klantenservice is niet vriendelijk, aangezien de teleurstelling groot was bij mij. Geen gehoor van mijn klacht, geen begrip en geen oplossing. Voordat je iemand aan de telefoon hebt ben je zeker 40 min verder.

Erg teleurgesteld dat je je examen alleen kan inzien in Leiden. Wat waarschijnlijk voor meerdere mensen niet te doen is. Waarom kan dit dan niet telefonisch? Ten slotte betaal je zelf voor je examen?!
Ik voelde mij totaal niet gehoord.
Ik raad de LOI hierdoor ook niet aan, ik zou het prettiger vinden om begeleid te worden door mensen die meer betrokken zijn bij hun studenten.

Beste Zoe,
Wat vervelend om te vernemen dat er een verkeerde communicatie naar je is geweest.
Ik begrijp dat je hier gefrustreerd over bent.
Helaas is het niet mogelijk om een examen...
Beste Zoe,
Ik begrijp dat je hier gefrustreerd over bent.
Helaas is het niet mogelijk om een examen in te zien op een andere plek dan de locatie in Leiderdorp, dit met in verband met de voorschriften die vanuit de overheid zijn opgesteld.

Pascal

Nascholing GGZ-Agoog

Nooit meer

Beste Pascal,
Zojuist heb ik u via een andere klachtensite geïnformeerd dat ik de situatie waar u ontevreden over bent in de gaten zal houden.

Gerda

Pedagogisch medewerker kinderopvang

Ervaringen LOI

Begeleiding van leraren is prima. Het huiswerk krijg je snel terug. Bij de externe examens ben ik minder tevreden. De vragen die je krijgt tijdens het examen sluiten niet aan op de lesstof,... Begeleiding van leraren is prima. Het huiswerk krijg je snel terug. Bij de externe examens ben ik minder tevreden. De vragen die je krijgt tijdens het examen sluiten niet aan op de lesstof, kennistrainer en proefexamen die je kan maken ter voorbereiding op het externe examen. De lesstof is ook verouderd. De serviceduur van een opleiding is ook te kort zodat je genoodzaakt bent om weer 185 euro te betalen voor een verlenging van 6 maanden zodat je gebruik kan blijven maken van de campus.

Beste Gerda,
Uit jouw reactie begrijp ik dat je problemen had met de externe examens.
Mocht je op dit moment ergens nog tegenaan lopen ontvang ik graag een mail via webcare@loi.nl.
Met...
Beste Gerda,
Uit jouw reactie begrijp ik dat je problemen had met de externe examens.

gabrielle

Kort mbo telefonniste/receptioniste

zeer tevreden

Beste Gabrielle,
Hartelijk dank voor de feedback.

Yvon

Doktersassistente

Spijt

Beste Yvon,
Wat vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring met de LOI heeft.
Mocht ik iets voor u kunnen betekenen, hoor ik dit graag via webcare@loi.nl.
Met vriendelijke...
Beste Yvon,
Wat vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring met de LOI heeft.
Mocht ik iets voor u kunnen betekenen, hoor ik dit graag via webcare@loi.nl.

Mike Schoenmakers

Hbo hrm

Ervaringen LOI

Niet tevreden, tig keer achteraan gebeld ivm leveren boeken, vervolgens examen gedaan, nu al anderhalve maand op een uitslag aan het wachten!

Beste Mike,
Beste Mike,
Wat vervelend om te vernemen dat u nog steeds aan het wachten bent op de uitslag van uw examen. Kunt u een mail sturen naar webcare@loi.nl met hierin aangegeven om welk examen het gaat?
Ik kijk dan graag met u mee

Mahana

Graphic designer

Ervaringen LOI

Oplichters,, het is niet flexible studie,,je kan niet op eigen tempo studeren ,ik moets binnen anderhalf jaar mijn HBO studie afmaken ,!!zo veel had ik betaald,,op normale scholen HBO duurt 4 jaar... Oplichters,, het is niet flexible studie,,je kan niet op eigen tempo studeren ,ik moets binnen anderhalf jaar mijn HBO studie afmaken ,!!zo veel had ik betaald,,op normale scholen HBO duurt 4 jaar ,maar bij loi op eigen tempo binnen anderhalf jaar moest ik afmaken ,!??had ik een alleen recht op verlengen 6 maanden maar, en moest ik extra betalen! Daarna mijn opleiding was verlopen en ik moets helemaal op nieuw beginnen met opleiding en tuurlijk weer alles op nieuw betalen , ik heb ht helaas niet afgerond en mijn geld weg ,, waardeloos voor voor geld en je tijd leugenaars ,

Beste Mahana,
Wat vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring had met de serviceduur van de LOI.
Beste Mahana,
Bij iedere opleiding staat aangegeven hoelang er verwacht wordt dat deze afgerond wordt. Nu krijgt u bij de LOI zelfs extra tijd om de opleiding af te ronden.

Beatriz Elena Coronado Vásquez

HBO-programma Business English B1en B2

Ervaringen LOI

Very good material-books, very clear and easy to use website, all material is connected to each other, quick correction of exercises. The website sometimes crashes

Hello Beatriz,
Thank you for your feedback.
With kind regards,

Esther

Medische administratie

Ervaringen LOI

Algemene vragen worden snel beantwoord. De examenuitslagen komen echter niet binnen de beloofde tijd. Twee keer zo lang als ze beloven is geen uitzondering. Geen enkele oplossing wordt er geboden,... Algemene vragen worden snel beantwoord. De examenuitslagen komen echter niet binnen de beloofde tijd. Twee keer zo lang als ze beloven is geen uitzondering. Geen enkele oplossing wordt er geboden, wat ik aandraag als compensatie wordt niet op gereageerd. Wat dat betreft slechte service.

Beste Esther,
Wat vervelend om te horen dat je steeds lang moet wachten op de examenuitslagen.
Beste Esther,
Mocht je op dit moment nog op een uitslag wachten, ontvang ik graag een mail via webcare@loi.nl
Met vriendelijk groet,

David Nieuwenhuizen

Loonadministratie

Ervaringen LOI

Alles is perfect geregeld.

Beste David,
Hartelijk dank voor de positieve feedback.