LOI

Blogs en column

M. Oppers

HBO Financial Advisor

Ervaringen LOI

Goede ervaringen. Tevreden over het contact en de studiemogelijkheden. Prima cursus, actueel en volledig.

Laura Van Wel

Pabo

Slecht!!!

Beste Laura,
Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met je opleiding. Is het mogelijk om mij een e-mail te sturen naar webcare@loi.nl. Ik verneem graag waarmee ik je kan helpen....
Beste Laura,
Uit je review kan ik geen informatie halen, waarmee ik je kan helpen.

Bas

Basiscursus elektrotechniek

Ervaringen LOI

Goede cursus, vraagt wel veel eigen inzicht aangezien de cursus zo nu en dan essentiële stappen over slaat.

Beste Bas,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te vernemen dat je tevreden bent met je cursus. Ik wens je dan ook nog veel succes met studeren.
Ian, LOI Webcare

Gijs

Cursus

Ervaringen LOI

Waardeloze communicatie, slecht lesmateriaal en ze reageren niet op klachten (na 3 mails géén response). Een absolute afrader. Enige waar ze wel goed in zijn is geld innen.

Beste Gijs,
Naar aanleiding van uw klacht kan ik mededelen dat ik de desbetreffende afdeling heb gevraagd of zij uw e-mails kunnen beantwoorden.

Trust

Engels voor meergevorderden

Ervaringen LOI

Naast mijn full-time baan ben ik gestart met de cursus Engels voor meergevorderden om mijn zakelijk Engels verder te verbeteren. De hoofdstukken zijn uitgebreid en werken aan de hand van thematische... Naast mijn full-time baan ben ik gestart met de cursus Engels voor meergevorderden om mijn zakelijk Engels verder te verbeteren. De hoofdstukken zijn uitgebreid en werken aan de hand van thematische teksten en opdrachten om zo je vocabulaire uit te breiden. Doordat je je eigen tempo bepaalt, is de cursus goed te combineren naast een drukke full-time baan. Zeker een aanrader!

Beste student,
Beste student,
Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je opleiding en dat je profiteert van het flexibel studeren bij de LOI. Ik wens je nog veel succes met je studie.

Willie

Nederlands 3f

Beste Willie,
Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je opleiding. Ik wens je nog veel succes met je opleiding.
Ian, LOI...

Beste Soeraya,

fuckloi

Hbo software developer

Trap niet in hun val !!!

Mijn Dominicaanse vrouw is al van beroep systeem ingenieur,nu wilde ze voor software developer studeren bij loi
Nergens op hun pagina was te vinden dat er...
Trap niet in hun val !!!

Nergens op hun pagina was te vinden dat er een hele hoop extra kosten bijkomen voor eigen rekening,voor externe examens via andere instanties,dit behoord op de website aangegeven te staan,niet los tussen papieren die je krijgt als je al ingeschreven bent,eerste externe examen is gedaan 150 euro ( helaas gezakt ) ze moest 20 punten hebben en behaalde 15 ) de vragen gingen totaal niet over wat ze bestudeerd had vanuit de les stof van loi,nu zou dus dit examen over gedaan moeten worden en iedere keer 150 euro over nieuw betalen,wij kunnen deze extra kosten voor externe examens niet bekostigen,als wij van tevoren geweten hadden dat er zoveel bij komt voor eigen rekening waren wij er nooit aan begonnen !! nu is ze verplicht te blijfen studeren tot juli 2021 en rond mei doorgeven dat ze moet stoppen vanwege de extra kosten van de externe examens,zelfs rtl nieuws heeft er tijd aan besteed in vorig jaar !!
Stoppen met thuisstudie kan onterecht duizenden euro’s kosten
05 augustus 2019 16:54 Aangepast: 05 augustus 2019 19:47 Deze lieve mensen van Loi blijven mensen gewoon op kosten jagen als ze genoodzaakt zijn om te stoppen

Debby

Kort MBO Mediavormgever

Ervaringen LOI

Lesmateriaal wordt snel en netjes geleverd. LOI maakt gebruik van eigen gemaakte lesmateriaal (boeken). Huiswerk wordt snel nagekeken. Vergt wat discipline van jezelf: een thuisstudie. Maar met... Lesmateriaal wordt snel en netjes geleverd. LOI maakt gebruik van eigen gemaakte lesmateriaal (boeken). Huiswerk wordt snel nagekeken. Vergt wat discipline van jezelf: een thuisstudie. Maar met motivatie kom je heel ver!