LOI

M vwn Wijk

ICT-beheerder MBO.

Ervaringen LOI

Zeer ontevreden! Continu interne problemen met de betalingen waardoor incassobureau Graydon mij weer lastig moet vallen. Dit is enorm stressvol, terwijl ik nog nooit een betaling gemist heb. Wil je ze erover bellen, dan zijn ze niet te bereiken of iets dergelijks en als je mailt reageren ze niet.

Marcia

Medewerker financiële administratie

Ervaringen LOI

heel erg tevreden, snelle reacties op huiswerk en vragen. duidelijkheid, medestudenten, overzichtelijk, betaalbaar en vrijheid

Beste Marcia,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Dat doet ons goed. Bedankt voor de mooie complimenten.

Ik wens je nog veel studieplezier en een succesvol 2019 toe!

Sharon, LOI Webcare

Yvonne de Vries

Online boekhouden Exact online

Ervaringen LOI

Via LOI studeren is flexibel en gemakkelijk in eigen tempo jezelf te ontwikkelen. Goede begeleiding en betaalbare opleidingen. Goede voorbereiding op examens. Kortom, zeer tevreden over studeren via de LOI 😃

Bianca Lochtenberg

Medisch secretaresse

Ervaringen LOI

Ben nog volop bezig met de opleiding, maar tot nu toe tevreden!
Vraag me nog wel af of de inzendopgaves verplicht zijn?! Ook als de module een examen heeft?

Beste Bianca,

Ik wil je bedanken voor de genomen tijd en moeite om deze review te schrijven!

Het doet ons goed om te vernemen dat je tevreden bent over de opleiding. Wij doen er graag alles aan om deze mening te behouden.

Het is mogelijk dat modules worden afgesloten met een examen en inzendopgaven. Deze informatie is terug te vinden in de werkruimte van de desbetreffende module, onder het kopje ‘Over deze module’. Hiernaast wordt deze informatie aangevuld op de examenpagina van het desbetreffende examen.

Mocht je de informatie niet kunnen achterhalen, dan kan je een vraag stellen aan de docent via jouw LOI Campus of contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan je graag te woord!

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik wens je nog veel succes met de voortzetting van jouw studie.

M. Van Essen

Basiskennis Ondernemerschap

Ervaringen LOI

Redelijk tevreden over deze opleiding. De opleiding is echter niet helemaal up to date qua boekwerken. Het lijkt alsof elk hoofdstuk door een ander persoon is geschreven waardoor er merkbaar verschil is in de manier van uitleggen en men valt soms in herhaling

Beste Marten,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw bevindingen!

Het is fijn om te vernemen dat je over het algemeen tevreden bent over de cursus.

Uiteraard streven wij ernaar om dezelfde schrijfstijl te behouden bij het ontwikkelen van lesmateriaal. Echter is het niet te voorkomen dat lesmateriaal af en toe herzien moet worden, zodat de lesstof aansluit op de meest recente ontwikkelingen binnen dat vakgebied. Het is mogelijk dat enkele onderdelen uit het lesmateriaal herschreven zijn door een andere auteur, waardoor er een klein verschil in de schrijfstijl kan ontstaan. Uiteraard doen wij ons best om dit verschil tot een minimum te brengen, zodat onze studenten hier geen hinder door ondervinden.

Mocht je tegen fouten of hinderlijke teksten aanlopen, dan kan je dit aangeven via het contactformulier op onze website. Wij nemen dergelijke signalen erg serieus, waarna wij de teksten mogelijk zullen aanpassen bij een eerstvolgende herziening van het lesmateriaal.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Hiernaast wens ik je nog heel veel studieplezier!

Gerrianne Maassen van den Brink

Opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang.

Ervaringen LOI

Ik ben enkele maanden bezig met de opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang 3. Ik vind de campus erg onduidelijk. Telefonisch slecht te bereiken. Mails worden niet beantwoord. Afspraken die via de telefoon zijn gemaakt over informatie opsturen worden niet nageleefd dus....weeeeer bellen. De campus is erg onduidelijk. Modules afronden voor de stage is onduidelijk, weinig informatie hierover. Ik heb er spijt van. Ik wou dat ik niet voor LOI had gekozen. Ik ben bang dat ik het door de organisatie niet ga halen.

Beste Gerrianne,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw bevindingen!

Wat jammer om te lezen dat je het op deze manier ervaart. Naar aanleiding van jouw signalen hebben wij je een bericht gestuurd met informatie omtrent een handleiding voor de LOI Campus. Deze handleiding wordt meegestuurd met de eerste leszending en legt de basisfuncties van de campus uit.

Hiernaast is het vervelend dat je langere tijd in de wacht moet hangen. Mocht je na het doornemen van de handleiding nog vragen hebben, dan wil ik je verzoeken om deze te mailen naar webcare@loi.nl. Mijn collega of ik zullen jouw vragen z.s.m. beantwoorden.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Tom

Verpleegkundigen mbo 4

Ervaringen LOI

Klassikaal krijg je goed les
Maar als je loi wilt bellen duurt het lang voor dat je iemand aan de lijn heb.

Beste Tom,

Bedankt voor je review!

Fijn om te lezen dat de klassikale lessen in de smaak vallen.

Het is momenteel telefonisch erg druk, waardoor de wachttijden helaas oplopen. Ik kan me goed voorstellen dat je dit als onprettig ervaart. Ik wil je dan ook namens LOI welgemeende excuses aanbieden. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te woord te staan.

Ik kan je aanraden om telefonisch contact op te nemen rond 09:00 uur ’s ochtends of na 18:00 uur ’s middags. Uit de praktijk blijkt dat de wachttijden dan het korts zijn. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om doordeweeks tijden kantooruren te chatten met de klantenservice via de chatfunctie in de Campus.

Danielle

MKO kort Dierengeneeskunde kennis en dieren EHBO

Ervaringen LOI

Er wordt diep in de materie ingegaan, heb je een vraag wordt je goed geholpen.

Beste Danielle,

Bedankt voor de positieve review!

Het doet ons goed om te vernemen dat je tevreden bent over de opleiding. Wij doen ons uiterste best om onze studenten zo goed mogelijk te begeleiden tijdens hun studietraject. Fijn om te lezen dat dat ons lukt. Hartelijk dank voor de mooie complimenten!

Ik wens je nog veel succes en studieplezier toe!

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Hester

Hbo-sph

Ervaringen LOI

Interessant opleiding, duidelijk uitleg en instructies.

Beste Hester,

Bedankt voor de genomen tijd en moeite om bovenstaande review te schrijven!

Wij zijn erg blij om te lezen dat je tevreden bent over de inhoud van de opleiding. Ik wens je nog veel studieplezier.

Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Jos Hulsker

Spaans voor beginners

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden, maar het had geholpen als van te voren meer duidelijkheid had over de manier van werken. Ik begon te laat met LOI-Campus. De teksten in de cursus waren veel te moeilijk voor een beginner. Maar eenmaal begonnen met de campus kreeg ik waardering voor de cursus.

Beste Jos,

Bedankt voor je positieve review!

Goed om te lezen dat je de opleiding uiteindelijk goed bevalt en je nu goed geïnformeerd bent over onze manier van werken. Sinds kort sturen wij bij alle nieuwe studenten de LOI Quickstart mee. Dit is een soort handleiding waarin uitleg wordt gegeven over de LOI Campus en de functies binnen de digitale leeromgeving. Als je deze wenst te ontvangen verneem ik dat graag middels een bericht aan webcare@loi.nl.

Voor nu wens ik je nog veel succes en studieplezier toe met het vervolgen van de opleiding!

Sharon, LOI Webcare