LOI

Debets Quispel

Ik ben aan naaitechnieken begonnen,leuke basis om mee te beginnen en hierna op door te kunnen kijken.

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden over de LOI het is,fijn dat je je eigen tempo kunt bepalen en leeromgeving

Beste Marjolein,

Bedankt voor je zeer positieve reactie.

We worden erg enthousiast wanneer onze studenten tevreden zijn met hun gekozen opleiding. Onze doelstellingen zijn om onze studenten alle flexibiliteit te kunnen bieden in het studeren.

We willen je enorm bedanken voor dit mooie compliment!

Els van der Vinne-de Kruijter

Frans voor beginners en gevorderden

Zeer tevreden.

Beste Els,

Hartelijk dank voor je zeer positieve bericht.

Superleuk dat je erg tevreden bent!

Wanneer je nog inhoudelijke vragen zou willen stellen over je opleiding, vernemen we dat graag

Hiervoor kun je ons benaderen via webcare@loi.nl onder vermelding van het cursistennummer.

A. Gloudemans

Vakopleiding Payroll Services

Ervaringen LOI

Zeer tevreden, redelijk snelle afhandeling, snelle reactie van docent tot nu toe. Goede klantenservice.

Beste mevrouw Gloudemans,

Hartelijk dank voor je positieve feedback!

Wat leuk om te vernemen dat de opleiding erg goed in de smaak is gevallen. We doen onze uiterste best om alle studenten in de juiste banen te kunnen begeleiden. Het gebruik van de online campus omgeving is van essentieel belang om je studievoortgang te blijven bevorderen. Mede door input van onze studenten kunnen we de functionaliteiten van de omgeving optimaal behouden.

Wij waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen ons via dit kanaal te complimenteren en willen je uiteraard nog heel veel studieplezier toewensen!

Jaimy Thepass

Linux

Ervaringen LOI

Goede cursus en een fijne werkomgeving

Adam konopka

Nederlandse taal

Ervaringen LOI

Ik ben erg tevreden over loi

Beste Adam,

Bedankt voor je positieve feedback!

We vinden het erg fijn om te vernemen dat de opleiding positief is bevallen.
Wanneer je van mening bent dat er verbeterpunten zijn op inhoudelijk gebied, vernemen we dat graag!

We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons via deze wijze te complimenteren.

Wishal, Loi Webcare

P.E. Izeboud

HBO

Ervaringen LOI

Bij de aanvang en gedurende de cursus is er een grote betrokkenheid en belangstelling vanuit de LOI.

Beste Pauliz,

Hartelijk dank voor je leuke reactie!

Complimenten van onze studenten vinden wij altijd fijn! We doen onze uiterste best om onze studenten alle flexibiliteit te kunnen bieden in het studeren. Daarbij is het van essentieel belang dat de online leeromgeving o.a. optimaal functioneert.

Wij streven ernaar om onze kernwaarden in alle opzichten na te kunnen leven. Betrokkenheid bij de studenten is een van de belangrijke elementen waar we extra aandacht aan besteden.

We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons via dit kanaal te complimenteren!

Max Overeem

Havo wiskunde B

Heel, heel erg tevreden!

Beste Max,

Hartelijk dank voor je super positieve reactie!

Wat leuk om te vernemen dat je erg tevreden bent over je opleiding!

Indien je van mening bent dat er een aantal verbeterpunten zijn m.b.t. de inhoud van de opleiding, vernemen dat graag! Feedback van onze studenten bieden ons diverse inzichten waardoor we onze diensten kunnen blijven verbeteren.

Hierbij richten we onze pijlers op de studiefaciliteiten in de online leeromgeving en de begeleiding die je erbij krijgt.

M Vos

HBO Middle Management

Ervaringen LOI

Het is de eerste keer dat ik een opleiding volg buiten standaard werkuren en LOI is mij uiterst goed bevallen

Beste Mariette,

Bedankt voor je leuke reactie!

We vinden het enorm plezierig om te kunnen lezen dat je opleiding goed in de smaak is gevallen. We proberen onze studenten alle flexibiliteit te kunnen bieden in het studeren. Daarbij is het van essentieel belang dat de campus omgeving ten alle tijden efficiënt maar overzichtelijk werkt.

Input van onze studenten bieden onze diverse inzichten om onze diensten te kunnen blijven verbeteren.

Wanneer je een aantal tips hebt voor ons, vernemen we dat graag! Hiervoor kun je ons benaderen via webcare@loi.nl onder vermelding van je cursistennummer.

Overigens willen je hartelijk danken voor de genomen moeite om ons via deze wijze te complimenteren!

We zien je reactie graag tegemoet!

Myrthe Magielse

Systeembeheerder MBO niveau 4

Ervaringen LOI

De klantenservice van LOI is prima. Alleen de mentor/docenten zijn vaak slecht op de hoogte en geven niet hele duidelijke antwoorden op vragen, dit is soms wel vervelend.

Janine de Bruine

Doktersassistente

Ervaringen LOI

Ik ben erg tevreden over de LOI, ze geven vrij snel antwoord op je vragen. En de regelmatige mailtjes met tips zijn erg welkom.
Het is een overzichtelijke site met alles wat je moet doen voor je opleiding.

Beste Janine,

Hartelijk dank voor je positieve bericht!

Superleuk om te vernemen dat de opleiding erg goed in de smaak is gevallen. We doen onze uiterste best om het studeren via de online campus omgeving op een overzichtelijke manier te presenteren. Het doet ons deugd om te mogen waarnemen dat onze studenten hier enorm tevreden over zijn.

Wanneer je nog ergens hulp bij nodig hebt, of inhoudelijke vragen zou willen stellen over je opleiding, aarzel dan niet om ons via webcare@loi.nl onder vermelding van je cursistennummer te benaderen.