LOI

Tandarts lent

Tandartsassistent

Tevreden

Beste Tandarts Lent,

Ik wil je bedanken voor de positieve review!

Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding.

Ik wens je nog veel studieplezier. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Alain, LOI Webcare

Denny Bongers

Basiscursis zakelijk Engels

Ervaringen LOI

Veel vrijheid, naast mijn drukke baan lastig in te plannen. Er is zelf disipline nodig.

Goedemiddag Denny,

Bedankt voor de positieve review!

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Een thuisstudie heeft inderdaad zelfdiscipline nodig. Mocht je hier meer advies/coaching bij nodig hebben kan je altijd de docent of onze klantenservice raadplegen.

Ik wens je nog veel studieplezier!

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Amanda van garderen

Thuiskapster

Ervaringen LOI

Zeer tevreden ! Erg behulpzaam en zeker als je even niet kan leren omdat er zoals bij mij helaas me jongste dochtertje tussen komt die vaak zieknhuisbezoeken heeft je dan even je werk kan laten liggen en de prijs is ook exht top zo kan je toch een mooi vak kiezen en de medewerkers zijn ook super behulpzaam

Goedemiddag Amanda,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Wat fijn om te vernemen dat de manier van flexibel studeren goed past bij de behoeften van je gezin. Bedankt voor het mooie compliment over de medewerkers! Ik ga dit zeker intern doorspelen.

Nog veel succes en studieplezier toegewenst!

Mylene Nijman

Toelatingsexamens PABO

Ervaringen LOI

De LOI denkt mee in stappen naar de toekomst. Vragen worden snel beantwoordt en de kundige medewerkers weten waar ze het over hebben.

Goedemiddag Mylene,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de LOI en dat de opleiding in de smaak valt. Bedankt voor de mooie complimenten!

Ik wens je nog veel succes en studieplezier toe.

Dolores wezer

Nagelstylist & visagist

Goedemorgen Dolores,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, verneem ik dat graag.

Voor nu wens ik je veel succes en studieplezier toe met het vervolgen van de opleiding!

HV

Nooit meer!!

Ervaringen LOI

Zeer slecht. Ik bestelde een cursus Vrij tekenen. Startdatum 30 okt. Vanaf hoofdstuk 1 moet ik opgaven maken en toezenden. Een echte doe- cursus. Echter krijg ik pas na drie maanden mijn materialen toegezonden (potloden, verf, krijt, penselen, stiften, papier) Dit staat nergens bij de cursus beschreven. Ik stuurde al 4 mails; geen reactie. Al 2x de klantenservice gebeld. Vandaag zelfs bijna 40 min in de wacht gezet!! Oplichters zijn het. Ik deed vaker een cursus. Ik was tevreden, maar dit is zo belachelijk. Ik heb gevraagd om een schriftelijke reactie. Ben benieuwd of deze komt.

Het ontvangen pakket is incompleet en er zijn onderdelen kapot. Dus de oplossing is niet naar wens.. Ik snap niet dat jullie een klacht zo slecht afhandelen.

Niki de Hollander

Makelaar-taxateur

Ervaringen LOI

LOI maakt studeren leuk. Je krijgt stap voor stap alle onderdelen toegestuurd, zodat de 'berg' niet zo groot lijkt. Je kan studeren waar en wanneer je wilt!

Goedemorgen Niki,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat wij je plezier in studeren vergroten! Ook goed om te vernemen dat onze manier van flexibel studeren in de smaak valt.

Ik wens je veel succes en studieplezier toe!

Suzan Aydemir

SPH

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden over LOI. Zeer toegankelijk en service gericht. Doen er alles aan om je opleiding in goede banen te leiden.

Goedemorgen Suzan,

Bedankt voor de positieve review!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding en onze service. Bedankt voor de mooie complimenten. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, verneem ik dat graag.

Aaron Jansen

Engels VWO

Ervaringen LOI

Vorig studiejaar heb ik via Leidse Onderwijs Instellingen (LOI) een VWO deelcertificaat gevolgd voor Engels. Via LOI kreeg ik alle nodige informatie, waaronder de voorbereidingen voor het examen. Voor het onderdeel literatuur ben ik verkeerd ingelicht. LOI heeft twee documenten online staan waarin allebei dezelfde eisen worden gesteld aan de literatuurlijst voor Engels VWO maar deze komen niet overeen met de gestelde eisen van DUO. Dit had ik van te voren niet gecontroleerd omdat ik ervan uitging dat LOI mij juist zou informeren. Door deze incorrecte info heb ik geen voldoende gehaald voor het onderdeel literatuur en daarbij ook meteen voor het examen Engels. LOI heeft verkeerde informatie aan een betalende klant gegeven. Ik probeer al sinds begin september 2018 in contact te komen met LOI over deze klacht maar ik krijg geen antwoord. Ook via de telefoon wordt mijn nummer niet meer beantwoord. Dit bedrijf heeft de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Ik schrijf dit in november en het lijkt er op dat ik nooit meer iets ga horen van het bedrijf. Doei doei geld.

Goedemorgen Aaron,

Bedankt voor je review!

Jammer om te lezen van de situatie. Wij hebben je bericht inmiddels op meerdere kanalen ontvangen. Dit is reeds in behandeling bij de studieleiding. Zodra wij een reactie ontvangen, wordt je geïnformeerd.

Steffie Verspeek-Dielis

HBO didactiek

Ervaringen LOI

De LOI heeft goede kwaliteit opleidingen en de service van de klantenservice is bij mij tot nu toe uitstekend.

Goedemorgen Steffie,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat de opleiding in de smaak valt. Het doet ons goed om te vernemen dat je zo tevreden bent over de service van onze klantenservice. Dat is een heel mooi compliment!

Ik wens je nog veel succes en studieplezier toe!