LOI

van Berkel

Engels voor beginners en gevorderden

Zeer goed.

Beste heer van Berkel,

Hartelijk bedankt voor de positieve review.

Fijn om te zien dat de cursus Engels voor beginners en gevorderden zo goed bevalt.
We hopen dat je je geleerde kennis snel in de praktijk kunt toepassen.

Have a lovely day!

Woldhek

Medische terminologie

Gemakkelijk en goede begeleiding

Beste Kim,

Onwijs bedankt voor je positieve review!

Fijn om te zien dat de cursus je zo goed bevalt.
Goede begeleiding is belangrijk, zeker bij zo’n pittige cursus als Medische Terminologie.

We wensen je heel veel succes maar natuurlijk ook studieplezier toe!

a.

Toegepaste psychologie

Ervaringen LOI

Tevreden, ik ben net begonnen maar vind het nu al heel fijn.

Beste Anna,

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een positieve review te geven.

Onwijs fijn om te lezen dat je het nu al een fijne opleiding vindt, dat doet ons goed.
We hopen natuurlijk dat dit zo zal blijven tot dat jij je welverdiende diploma op zak hebt!

Heel veel studieplezier toegewenst!

anonymous

Professional Organizer

Tevreden

Beste,

Superleuk om te lezen dat je tevreden bent met je gekozen opleiding bij de LOI!

Wij willen je vriendelijk bedanken voor de genomen moeite om ons via dit kanaal te complimenteren.

Anoniem ivm lopende klachten

Organisatie is enorm zoekende ivm geldgebrek

Ervaringen LOI

Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen! Niet aan beginnen!

Beste,

Jammer om te lezen dat je er op deze wijze over denkt. Onze intentie is het bieden van flexibel onderwijs waarbij je studietempo op geheel eigen planning in te vullen is.

Indien je van mening bent dat er een aantal verbeterpunten zijn, dan willen wij hierover graag met je in gesprek gaan.

Wij willen je vriendelijk vragen om ons in een persoonlijk bericht aan te geven op basis van welke punten de LOI tekort komt in het verlenen van onze studiefacilteiten.

Het e-mail adres is webcare@loi.nl, gelieve in dit bericht ook je curistennummer te vermelden.

Wij zien je reactie graag tegemoet!

J.M.A. Berkheij

Frans voor beginners en gevorderden

Ervaringen LOI

De opleiding van LOI is exact wat ik zocht: een professionele opleiding op niveau die ik in eigen tijd en op eigen tempo thuis kan doen. Natuurlijk kan dergelijke opleiding niet zo betrokken zijn als 1 waarbij je klassikaal wordt geschoold, maar als ik hulp nodig heb, zijn er goed bereikbare hulpbronnen en professionals die mij kunnen adviseren. Geen problemen. Heerlijk flexibel.

Beste mevrouw Berkheij- van Dam,

Supergaaf om te lezen dat de opleiding enorm goed in de smaak is gevallen.

Wij wensen je nog heel veel studieplezier toe!

H. Koene

Autobiografisch schrijven

IKB zeer goed ervaringen

M.H. van de Kamp

Schrijven/ kinderverhalen schrijven

Ervaringen LOI

Wat een fijne, leerzame cursus. Schrijven vond ik al lange tijd fijn. Nu wilde ik graag meer leren om te weten of een (kinder)boek schrijven voor mij weggelegd zou zijn. In de cursus worden alle facetten van het schrijven duidelijk behandeld. Er zijn voldoende oefenopdrachten waardoor je je schrijfstijl kunt ontwikkelen. Over de opdrachten die je instuurt, ontvang je vlot en prettig feedback, waar je ook echt iets mee kunt. Ik ervaar de cursus als een stimulans om ook echt een kinderboek te gaan schrijven.

Beste mevrouw van Kamp,

Allereerst hartelijk bedankt dat je ons zo’n mooie, uitgebreide positieve review hebt gegeven. Dit waarderen wij enorm.

Wat ontzettend mooi om te lezen dat de cursus kinderverhalen schrijven niet alleen inhoudelijk zo goed is bevallen, maar ook de stimulans bied de opgedane kennis toe te gaan passen in de praktijk.
We hebben er alle vertrouwen in dat je een prachtig kinderboek zult creëren.

Stuur je ons een exemplaar als het boek af is?

Een hele fijne dag toegewenst en veel schrijf plezier.

Linsey, LOI webcare

Dirk De smit

All round thuiskapper

Ervaringen LOI

Ik ben erg tevreden over de cursus

Beste Dirk,

Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent over de cursus.

We hopen dat je de opgedane kennis snel zult kunnen toepassen in de praktijk, en kunt beginnen met het creëren van prachtige kapsels.

Een hele fijne dag toegewenst.

Elke de Vos

Havo Biologie

Ervaringen LOI

De stof is kort maar krachtig beschreven, ik ben erg tevreden over de begeleiding.

Beste Elke,

Dankjewel voor je review!

Wij proberen ons lesmateriaal zo duidelijk mogelijk te houden voor onze studenten.
Een groot gedeelte van het lesmateriaal van de LOI wordt ontwikkeld door professionele auteurs uit het vakgebied en wordt op papier of digitaal uitgebracht.

Onwijs fijn om te lezen dat de begeleiding zo goed bevallen is!
Om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke begeleiding krijgt, stellen wij zeer deskundige docenten beschikbaar.
Zij kunnen je waar nodig en op verschillende manieren begeleiden.

Heel veel studieplezier toegewenst.