LOI

Claudia Harkema

Mediavormgever

Ervaringen LOI

Ben een jaar bezig geweest om een datum te krijgen voor het doen van mijn praktijkexamen. Ik zou een examen krijgen wat aansloot op mijn stage ervaring maar dat is niet gebeurd. Twee maal online... Ben een jaar bezig geweest om een datum te krijgen voor het doen van mijn praktijkexamen. Ik zou een examen krijgen wat aansloot op mijn stage ervaring maar dat is niet gebeurd. Twee maal online examen gedaan wat geen enkel probleem was en krijg nu te horen dat ik mijn 3e poging tevens mijn laatste is. Online examen doen is niet toegestaan. Enige contact mogelijkheid is de klantenservice bellen of mailen. Duurt minimaal 2 weken voordat er antwoord komt.

Beste Claudia,
Beste Claudia,
Wat vervelend om te vernemen dat er meerdere zaken zijn misgelopen met betrekking tot het praktijkexamen. Ik heb de e-mail die je eerder hebt gestuurd in behandeling genomen en ik wacht op terugkoppeling van het examenbureau. Wanneer ik meer informatie ontvang, laat ik dit direct aan je weten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan kan je mij mailen via webcare@loi.nl.

Thiérry Jührend

Praktijkdiploma Boekhouden

Goede ervaring.

Beste Thiérry,
Bedankt voor het achterlaten van een positieve review over jouw opleiding! Ik vind het fijn om te horen dat de opleiding je goed is bevallen.
Veel succes met jouw...
Beste Thiérry,
Veel succes met jouw studie!

Betlem

Taalcursus Farsi

Zeer goed

Beste Betlem,
Beste Betlem,
Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met je cursus en dat je deze zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met je studie.

Kwantes

Visagie

Beste mevrouw Kwantes,
Beste mevrouw Kwantes,
Bedankt voor je feedback.
Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met je opleiding en dat je de LOI zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met je studie.

Nils

HBO Toegepaste psychologie

Ervaringen LOI

Zeer slecht, houden je aan voorwaarden die juridisch gezien niet legaal zijn. Medewerkers klantenservice incompetent. Krijg het gevoel dat deze site wordt beinvloed gezien andere sites voornamelijk... Zeer slecht, houden je aan voorwaarden die juridisch gezien niet legaal zijn. Medewerkers klantenservice incompetent. Krijg het gevoel dat deze site wordt beinvloed gezien andere sites voornamelijk negatief zijn. een 2,5 en 2,7.

Beste Nils,
Beste Nils,
Wat spijtig om te horen dat je niet geheel tevreden bent met de LOI. Ik zie dat je klacht die je eerder had gemaild door onze klachtenafdeling wordt afgehandeld. Ik wil je vriendelijk vragen om hun antwoord af te wachten.
Ik wens je nog veel succes in de verdere toekomst.

Sanne

Italiaans

Ervaringen LOI

Helaas, ingeschreven voor Italiaans, omdat de loi groot adverteert met leren van papier. De opdrachten moet je allemaal in. Het leerpad online maken. Even makkelijk werkboek uitprinten is er niet... Helaas, ingeschreven voor Italiaans, omdat de loi groot adverteert met leren van papier. De opdrachten moet je allemaal in. Het leerpad online maken. Even makkelijk werkboek uitprinten is er niet bij.
Klantenservice gebeld of er nog pdf’s of papieren versie gestuurd kan worden. Antwoord was nee.
Einde studie

De bijgeleverde boeken zijn goed.

Beste Sanne,
Beste Sanne,
Wat spijtig om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent met de cursus Italiaans. Het lesmateriaal is inderdaad fysiek en hiervoor heeft u boeken ontvangen. Alle opdrachten daarentegen zijn wel digitaal, omdat de docent deze zo snel mogelijk kan beoordelen en nakijken. Helaas kunnen wij geen andere werkwijze aanbieden op dit moment.
Ik wens u nog veel succes met uw cursus.
Ian LOI Webcare.

van Santen

Basiscursus coaching

Bedankt voor je feedback!
Wat fijn dat je tevreden bent met je opleiding en dat je ons kan aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met uw studie.
Met...

Centric

ITIL Foundation

Ervaringen LOI

Ervaringen zijn goed (de info die ik tot me neem moet kunnen rijpen), zeer handige studiewijzer/aanvullingenboekje op de pocket guide.
Pocketguide en aanvullingen 2 keer doorgenomen met...
Pocketguide en aanvullingen 2 keer doorgenomen met onderstrepingen.
Zeer snelle terugkoppeling van Theo Wanders over de huiswerk opgaven.
Samenvatting gemaakt van verkeerde antwoorden op de proef examens.
Examen score 95%.

Beste Student,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de opleiding en de begeleiding hiervan. Gefeliciteerd met het behalen van het examen. Ik wens je nog veel succes in de verdere toekomst.

Léon Habets

Uitvaartverzorger

Ervaringen LOI

Prima instituut, waar ik verschillende cursussen heb gevolgd.

Beste Léon,
Bedankt voor je feedback.
Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met de LOI en de opleidingen die je bij ons heeft gevolgd. Ik wens je nog veel succes met uw cursus.
Met...
Beste Léon,

Rene van Herwaarden

Italiaans

Tevreden

Beste Rene,
Bedankt voor het achterlaten van een positieve review over jouw opleiding bij ons! Ik vind het fijn om te horen dat de opleiding je goed bevalt.
Ik wens je nog veel succes met...
Beste Rene,
Ik wens je nog veel succes met de studie!