LOI

Jolien

Cursus Interieurstyling

Ervaringen LOI

Ik vind LOI enorm slecht als onderwijsinstelling. Afgelopen oktober voor meer dan €500,- een cursus Interieurstyling gekocht, een stapel papieren thuisgestuurd gekregen en vervolgens nooit meer iets... Ik vind LOI enorm slecht als onderwijsinstelling. Afgelopen oktober voor meer dan €500,- een cursus Interieurstyling gekocht, een stapel papieren thuisgestuurd gekregen en vervolgens nooit meer iets van LOI gehoord. Ik heb een klapper gekregen met 6 dikke hoofdstukken, waarvan het eerste hoofdstuk echt in babytaal is en je nog wordt uitgelegd wat papier is, en verder totaal geen planning wordt gegeven hoe je het moet aanpakken en hoeveel tijd je ergens mee kwijt bent. Toen ik vroeg of er wel een soort schema of planning is (na 3x contact zoeken) werd me verteld dat dit niet bestaat. Belachelijk! Dat noemt zich een onderwijsinstelling. Verder is er nooit maar dan ook echt nooit ook nog maar een contact moment geweest vanuit LOI. Zelfs geen mailtje, over hoe het gaat. Echt bizar. Dit is echt niet je geld waard en ik raad het iedereen af. Ze zijn blij als ze hun geld binnen hebben en daarna zoek je het maar uit.

Beste Jolien,
Wat spijtig om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met je opleiding. Op de LOI Campus heb je een leerpad. Dit is het pad wat je kan volgen om de opleiding af te ronden....
Beste Jolien,
Wel heb je altijd de vrije keuze met welke module je wilt beginnen. Omdat de LOI flexibel studeren aanbiedt en je voor een thuisstudie hebt gekozen kunnen we je geen rooster geven net zoals bij een reguliere onderwijsinstelling. Je hebt zelf de vrijheid om te kiezen wanneer je tijd wilt besteden aan je opleiding.
Mocht je meer begeleiding willen dan kan je altijd je docent benaderen. Je docent staat tijdens de gehele opleiding voor je klaar. Hij/zij verzorgt niet alleen eventuele lesdagen, maar geeft ook feedback op ingestuurde opgaven en kan al je inhoudelijke vragen beantwoorden.
heb je een inhoudelijke vraag over de leerstof, dan kan je ook bij je docent terecht. Bijvoorbeeld wanneer iets niet duidelijk is, of wanneer je niet weet hoe je een opdracht aan moet pakken. Je bereikt je docent via de optie ‘Vragen over de leerstof’ in de betreffende modulewerkruimte op LOI Campus.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag en kan je mailen naar webcare@loi.nl.

Senior aan huis

Wordpress

heel goed

Beste Student,
Beste Student,
Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je opleiding en dat je de LOI zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met je studie.

Linda

Lerarenopleiding basisonderwijs (HBO)

Ervaringen LOI

Het is heel fijn om een HBO-studie voornamelijk thuis te kunnen volgen, dat kan bij de LOI.
De studie is volledig en zit goed in elkaar. Ik studeer wanneer ik dat wil en met veel plezier!

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor je feedback!
Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met je opleiding en de LOI. Ik lees dat je ook goed gebruik maakt van het flexibel studeren wat de LOI aanbied. Ik wens je nog veel succes met je studie.

Victoria

Muziek

Beste Victoria,
Beste Victoria,
Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je cursus en dat je ons zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met je studie en het maken van muziek.

Ashley

Engels voor beginners en gevorderden

Ervaringen LOI

In het verleden heb ik de schoonheidsspecialiste opleiding voltooid, indien ik vragen had werd ik te woord gestaan. Ook tijdens de praktijkjaren was alles goed geregeld. Nu ben ik een taalcursus... In het verleden heb ik de schoonheidsspecialiste opleiding voltooid, indien ik vragen had werd ik te woord gestaan. Ook tijdens de praktijkjaren was alles goed geregeld. Nu ben ik een taalcursus gestart en ook hier is alles overzichtelijk en uitgebreid.

Beste Ashley,
Beste Ashley,
Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de opleidingen die je hebt gevolgd en nog steeds volgt bij de LOI. Ik wens je nog veel succes met je taalcursus.

Edith

Doktersassistent

Tevreden

Beste Edith,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je opleiding en dat je ons zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je dan ook nog veel succes met je studie.
Met vriendelijke...
Beste Edith,

Menno Bijker / Ministerie van Defensie

HBO ICT en Recht

Ervaringen LOI

Met de geboden oplossing door de LOI ben ik zeer tevreden. Zelf kon ik dit blijkbaar niet zo regelen zoals mijn unit manager dit heeft gedaan. Des al niet te min zeer tevreden.

Beste Menno,
Beste Menno,
Bedankt voor je feedback.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geboden oplossing die de LOI geboden heeft en dat je ons zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met je studie.

Laya Klarenbeek de Rijbel

Secretariaat en receptie

Nog geen

Beste Laya,
Bedankt voor je feedback.
Wat fijn dat je gekozen hebt voor een studie bij de LOI en dat je ons zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met je opleiding.
Met...
Beste Laya,
Ian LOI Webcare

Manon Morsch

Masterclass Leiderschap

Negatieve ervaring.

Beste Manon,
Wat spijtig om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over je opleiding. Ik zie in eerdere contacten dat je serviceduur is verlopen en hierdoor niet verder kan met je opleiding....
Beste Manon,
Uw opleiding heeft een nominale serviceduur van 3 maanden echter geven we studenten dan een jaar na de startdatum de tijd om de gehele opleiding af te ronden. Er is wel nog een mogelijkheid om je opleiding met nog 6 maanden te verlengen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Mocht je hierin geïnteresseerd kan je dit telefonisch of via het contactformulier op de website van de LOI regelen.
Ik wens je nog veel succes in de verdere toekomst.

Shizue Shin

MKB Belastingconsuleten

goed

Beste Shizue,
Bedankt voor je feedback.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je opleiding en dat je ons zou aanbevelen bij anderen. Ik wens je nog veel succes met je studie.
Met...
Beste Shizue,