LOI

Mountarou Yakoubou

Kort MBO Administratief assistent

Ervaringen LOI

Ik heb Snel typen achter de ruk ,en tekstverwerking/word 2013 Computervaardigheden voor medewerker secretariaat financiële adm, Mondelinge communicatie, Logistiek en voorraadbeheer. Ik werk als logistiek medewerker bij een bevestiging.
Dus met deze Kens ben ik nog blij om mijn werk beter te bereiken.

Mellanie van Dooren

Cursus kinderverhalen schrijven

Ervaringen LOI

Ik ben erg tevreden over de cursus. Snel geleverd, duidelijke uitleg over het gebruik van de campus. Snel en professionele feedback op mijn inzendopdrachten gekregen. de cursus is erg leuk om te doen.

Synia van Berkel-Reyes

M.B.O. Onderwijsassistent

Ervaringen LOI

Ik ben heel erg tevreden over de LOI. Het is wel zo op b.v. M.B.O. niveau: maak alvast je keuze of je een vervolg studie wil of niet. Als je sec een opleiding wil volgen, vraag hoe het zit met het keuzedeel. Tijd speelt een grote rol als je werkt en studeert. Je planning moet ingesteld zijn op wat je op het moment van beginnen nodig hebt en niet tijd besteden aan iets wat in de toekomst komt(vervolg studie) of niet.

Sharon Brands

HBO sjd en HBO bachelor rechten

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden met de opleidingen van de LOI, ik heb hier twee opleidingen gedaan

Anna

Loi hbo sph

Ervaringen LOI

Medewerkers behulpzaam wel moeilijk te bereiken, lange wachtlijst

Yolande

Mbo apothekersassistente

Ervaringen LOI

LOI is voor mij persoonlijk een goede keuze. Naast mijn baan van 32 uur kan ik deze thuisopleiding goed combineren.

Natasja Langenberg

Media vormgever

Ervaringen LOI

Fijn contact met de docenten, handig dat je kan studeren waar je zelf wilt en wanneer je zelf wilt. Als er wat is dan proberen ze het gelijk voor je op te lossen. Enige puntje wat ik heb van LOI is dat de klantenservice lang wachtentijden heeft. Zowel de chat als telefonisch. Verder top bedrijf

JBA Volleberg

Engels voor beginners.

Ervaringen LOI

goed, alleen de ICT kan beter.

Susanna

Hovenier

Ervaringen LOI

Voor zover ik dat kan beoordelen, net in de cursus erg interessant en kundig

Yasmin Akram

Onderwijsassitente