Yvonne

Super leuk

W.I.

Avontuurlijk typen

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon heeft op een avontuurlijke manier leren typen. Dit zorgde voor voldoende motivatie om het typen vlot onder de knie te krijgen.

Cas

Goede ervaring

Ervaring LOI Kidzz

Hele leuke manier om te leren typen

Kroesen

Leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

De cursus was leerzaam en op een mooie speelse manier om te oefenen. Echter was er 1 grote ergernis, onder het oefenen liep de cursus steeds vast. Lag niet aan internet. Dit was zeer frustrerend... De cursus was leerzaam en op een mooie speelse manier om te oefenen. Echter was er 1 grote ergernis, onder het oefenen liep de cursus steeds vast. Lag niet aan internet. Dit was zeer frustrerend waardoor mijn dochter er menigmaal mee gestopt is. Ook anderen haden hier last van bij navraag. Misschien een aandachtspunt.

Reactie LOI Kidzz:

Omdat de cursus ingebouwd is in een game worden er van de PC bepaalde specificaties verwacht. Het is aan te raden om dit voor aankoop van de cursus te controleren. De specificaties staan vermeld op... Omdat de cursus ingebouwd is in een game worden er van de PC bepaalde specificaties verwacht. Het is aan te raden om dit voor aankoop van de cursus te controleren. De specificaties staan vermeld op de site en in de welkomstbrief. De eerste 2 weken na ontvangst kan de cursus vrijblijvend uitgeprobeerd worden om te kijken of de PC voldoende capaciteit heeft. Dit staat los van het internet.
vr groet,

Linsey Konings

Leuk en leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

Op een leuke speelse manier leren typen, en daarbij was het ook nog leerzaam.

Silvia Herberigs

Snel en nauwkeurig blind leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Het was voor mijn dochter geen straf om de typecursus te doen. Ze heeft binnen een jaar snel en nauwkeurig blind leren typen.

Sonja

Leuke typecursus voor kinderen

Ervaring LOI Kidzz

Afwisselende type cursus voor kinderen. Met uitdagende opdrachten en ze kunnen schatten winnen. Dat daagt ze uit om verder te gaan. Leuk gedaan!

Linda

Leuke manier van leren

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter heeft snel en goed leren typen met de cursus. Spelenderwijs leren was een perfecte uitkomst voor haar!

Tobias Hendriks

Heel erg stome type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Ik vond hrt een heel stome type cursus

Reactie LOI Kidzz:

Hallo Tobias,
Hallo Tobias,
Jammer dat je de cursus niet leuk vond want wij krijgen juist van heel veel kinderen een positieve reactie. We hopen dat je er toch iets van opgestoken hebt en dat je lekker snel kan typen.
Groet,

Salome

Aanrader

Ervaring LOI Kidzz

Je leert typen op een avontuurlijke manier. Het programma zit verrassend in elkaar.