Berend Wilting

Zeer tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Erg leuke goede cursus, zeer stimulerend voor kinderen, leuk spelelement, en super effectief. Onze zoon heeft een top eindresultaat behaald!

Anne

Leuke cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Makkelijk, snel, overzichtelijk en leuk!!

Mark van den Bogaert

Ideale online leeromgeving voor mijn kind!

Ervaring LOI Kidzz

Zeer content met de wekelijkse informatie over de voortgang per email.

L N

Leuke en unieke type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke en unieke type cursus. Het was vooral dat ik zelf op geheime missie mocht.

Marjan Gerrits

Type cursus op een speelse manier

Ervaring LOI Kidzz

In het begin was onze zoon erg enthousiast.Later moesten we hem een beetje helpen met motiveren, maar als hij eenmaal weer bezig was maakte hij keurig z’n lessen af. Uiteindelijk zeer tevreden met... In het begin was onze zoon erg enthousiast.Later moesten we hem een beetje helpen met motiveren, maar als hij eenmaal weer bezig was maakte hij keurig z’n lessen af. Uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat, en een trots kind van 11 die van de basisschool gaat met een typediploma op zak.

Rosanne

Leuke typecursus in spelvorm

Ervaring LOI Kidzz

Prima cursus. Kinderen blijven enthousiast door de spelvorm van de cursus. Daardoor is het goed te doen om het typediploma te behalen in korte tijd.

Patricia

Leerzaam soms een beetje flauw voor een tiener

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter(11 jaar) pakte het typen goed op er zijn voldoende oefeningen/leermateriaal. Het verhaal eromheen van de spionnen was wat "te kinderachtig" volgens haar.

Sigrid

Heel tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Ik vermoed dat deze typcursus de origineelste en meest motiverende typecursus is voor kinderen in Nederland. De korte lessen, de gamevorm en afwisseling maken het makkelijk om dagelijks een les te... Ik vermoed dat deze typcursus de origineelste en meest motiverende typecursus is voor kinderen in Nederland. De korte lessen, de gamevorm en afwisseling maken het makkelijk om dagelijks een les te volgen. Mijn zoon werd steeds verrast. Na 60 lessen een dipje, omdat hij even niet zo'n zin meer had. Maar dat was ook snel weer over toen hij zag dat wat extra oefengames heel veel effect hadden op zijn typesnelheid en foutpercentage. De nadruk ligt daar niet persé op, maar voor kinderen die wat competitief ingesteld zijn werken die dagelijkse scores heel goed. Zeer postieve benadering in de vorm van instructiefilmpjes en geheime aanwijzingen door grappige personages in een leuke en spannende gameomgeving. Tijdens de diploma-uitreiking dacht mijn zoon ook andere kinderen te ontmoeten die dezelfde spionnentypecursus op de spionnenschool hadden gevolgd... zo echt leek het! Maar hij was (helaas) toch echt de enige. Super ook het diploma met leuke kaart in de brievenbus. Voelde me als ouders ook echt betrokken door de mailtjes tussendoor. En gewoon leuk om af en toe mee te kijken in de game.

Carine

Uitdagende typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Uitdagende typecursus waarbij op interactieve manier het blind typen wordt aangeleerd.

Diana van der Kleij

Top