Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon (9 jaar) heeft de cursus erg leuk gevonden en is trots dat hij zijn diploma heeft behaald na een herkansing.

Beau

8/10

Leuke typecursus, blijft uitdagend voor kinderen

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus. Onze zoon vond het verhaal en de spelelementen heel leuk waardoor hij zelfs teleurgesteld was toen hij niet verder kon na het afronden van het examen :-). Wat ik wel een minpunt... Leuke typecursus. Onze zoon vond het verhaal en de spelelementen heel leuk waardoor hij zelfs teleurgesteld was toen hij niet verder kon na het afronden van het examen :-). Wat ik wel een minpunt vind is dat je wanneer je het examen niet de eerste maar wel de tweede keer haalt, een certificaat krijgt in plaats van een diploma.

Maartje

9/10

Het werkt echt!

Ervaring LOI Kidzz

Het was af en toe een strijd, maar omdat het echt korte lesjes waren per dag, is het ons gelukt om de eindstreep te halen. Het verhaal eromheen met de filmpjes en speelmogelijkheden erbij maakte het... Het was af en toe een strijd, maar omdat het echt korte lesjes waren per dag, is het ons gelukt om de eindstreep te halen. Het verhaal eromheen met de filmpjes en speelmogelijkheden erbij maakte het toch leuk voor hem. En jeetje, wat kan hij snel typen nu :-)

B v Oudenaarde

9/10

Een mooi opgezette curcus

Ervaring LOI Kidzz

Een hele leuke cursus voor kinderen en zeer leerzaam ik zou het scholen aanraden heb ik al gedaan bij de school van me dochter.

Grinwis

9/10

Ervaring LOI Kidzz

Met deze cursus leer je typen op een leuke leerzame en uitdagende manier

Kind

2/10

NOOIT MEER => WEGGEGOOID GELD; TOTAAL GEEN BEGELEIDING

Ervaring LOI Kidzz

LET OP OUDERS; de kinderen moeten het helemaal zelf doen. Als het geld binnen is bij LOI. Krijg je totaal geen begeleiding. Ook niet indien je erom verzoekt!!! Echt zonde van het geld!!

Reactie LOI Kidzz:

Beste Monique,
Wat vervelend om te vernemen dat de Kidzz cursus niet is wat je ervan verwachtte.
Ik heb met u meegekeken en heb mijn collega verzocht om contact met u op te nemen.
Met...
Beste Monique,
Mark, LOI Webcare.

D. Boon

10/10

Typecursus zeer uitgebreid

Ervaring LOI Kidzz

De LOI Kidzz typecursus is zeer uitgebreid en interactief. Door de game ervaring binnen de cursus was deze goed vol te houden.

Diana

10/10

Leuke ervaring

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon vond de typecursus super leuk om te doen. Heel wat anders als in mijn tijd. Op deze manier je typediploma halen is bijzonder motiverend.

Woldringh

2/10

LOI cursus voor eigen medewerkers?

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon heeft afgelopen zomer hard gewerkt aan de type cursus. Uiteindelijk op zijn "diploma" gehaald. Alleen werd deze pas weken later opgestuurd, met een examendatum van al voor dat hij ging... Onze zoon heeft afgelopen zomer hard gewerkt aan de type cursus. Uiteindelijk op zijn "diploma" gehaald. Alleen werd deze pas weken later opgestuurd, met een examendatum van al voor dat hij ging typen en een verkeerde uitslag. Na een klacht bij LOI weer lang moeten wachten en er werd een juist diploma beloofd. Na weken wachten nog steeds niets ontvangen. Niet echt motiverend voor kinderen. Ok ja, ze sturen wel steeds mail met korting voor een Typecursus. Wellicht dat LOI medewerkers zelf wat bijscholing nodig hebben? Of dan misschien juist niet via de LOI anders blijft het wellicht bij deze trage en slechte service?