Cindy

Type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Zoon van 8 en dochter van 9 allebei typecursus gedaan. Ze vonden het leuk, maar na een maand werd het al gauw een strijd om ze dagelijks aan hun huiswerk te krijgen. Een lange vermoeiende strijd,... Zoon van 8 en dochter van 9 allebei typecursus gedaan. Ze vonden het leuk, maar na een maand werd het al gauw een strijd om ze dagelijks aan hun huiswerk te krijgen. Een lange vermoeiende strijd, maar uiteindelijk na 5 maanden toch allebei de cursus afgerond met een blij en trots gevoel. Diploma in the pocket.
Type cursus is super tof, maar ik zou het aan kinderen vanaf groep 7/8 adviseren.

Albers

Erg tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Nooit gedacht dat zoonlief het zou redden met deze typecursus. Maar wat was het fijn, gewoon thuis, 5 dagen in de week. En als het een keertje niet uit kwam deden we een dagje minder. Zoon was erg... Nooit gedacht dat zoonlief het zou redden met deze typecursus. Maar wat was het fijn, gewoon thuis, 5 dagen in de week. En als het een keertje niet uit kwam deden we een dagje minder. Zoon was erg enthousiast en vond het telkens leuk om een nieuwe dag met de typecursus te doen. Zijn aanslagen gingen maar langzaam omhooggevallen maar toch met vlag en wimpel en voldoende aanslagen geslaagd.

Astrid

Leuke cursus op een kindvriendelijke manier

Ervaring LOI Kidzz

Het programma heeft rekening gehouden met hoe kinderen willen leren. Erg leuk.

fam westerbeke

Super motiverende typcursus

Ervaring LOI Kidzz

leuk om te doen, werkt motiverend, willen graag weten wat er gaat komen...

Aysha

Zeer goede en uitgebreide cursus.

Ervaring LOI Kidzz

Een cursus met makkelijke en moeilijke onderdelen. Als ouder wordt je heel goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Je kind kan naderhand echt blind typen.

Mara

Door de leuke spelletjes is motivatie een eitje!

Ervaring LOI Kidzz

Typen kan heel saai zijn om te leren, maar het is zo waardevol! Voor onze zoon van 8 was het leuk om alle spelletjes te kunnen spelen en zo spelenderwijs te typen.

Barbara Heerschop

Leuke cursus super service

Ervaring LOI Kidzz

Mijn 4 kinderen vonden het allemaal een leuke cursus, ze kunnen nu super typen. En de servvan LOI Kidzz was ook top, verlengen zonder gedoe.

Particulier

Leuk, leerzaam en leuk verhaal

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond het een fijne typecursus met afwisseling, zoals spelenderwijs leren typen. Daarmee ook meer gemotiveerd om de typecursus te doen.

Moeder van 9 jr zoon

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon (9 jaar) heeft de cursus erg leuk gevonden en is trots dat hij zijn diploma heeft behaald na een herkansing.

Beau

Leuke typecursus, blijft uitdagend voor kinderen

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus. Onze zoon vond het verhaal en de spelelementen heel leuk waardoor hij zelfs teleurgesteld was toen hij niet verder kon na het afronden van het examen :-). Wat ik wel een minpunt... Leuke typecursus. Onze zoon vond het verhaal en de spelelementen heel leuk waardoor hij zelfs teleurgesteld was toen hij niet verder kon na het afronden van het examen :-). Wat ik wel een minpunt vind is dat je wanneer je het examen niet de eerste maar wel de tweede keer haalt, een certificaat krijgt in plaats van een diploma.