Naomi

Leuke type cursus voor kids!

Ervaring LOI Kidzz

LOI Kidzz is aan te bevelen!

Sylwia

Leuke avontuur

Een interessante cursus

Bas Blummel

Jammer, geen diploma

Ervaring LOI Kidzz

Fijne cursus in een leuk format. Mijn dochtertje heeft t eindfeest eeg gemist en het was niet duidelijk dat ze geen diploma zou krijgen als ze tot twee keer toe het eindexamen niet haalde; dat was... Fijne cursus in een leuk format. Mijn dochtertje heeft t eindfeest eeg gemist en het was niet duidelijk dat ze geen diploma zou krijgen als ze tot twee keer toe het eindexamen niet haalde; dat was teleurstelling…

Leopold

Intensieve cursus blijft boeien.

Ervaring LOI Kidzz

Het is een intensieve cursus wat ik vooraf niet had gedacht. Het vereist wel discipline om het steeds te doen. Ik kan mij voorstellen dat veel ouders kinderen zich verkijken op waar ze aan beginnen.... Het is een intensieve cursus wat ik vooraf niet had gedacht. Het vereist wel discipline om het steeds te doen. Ik kan mij voorstellen dat veel ouders kinderen zich verkijken op waar ze aan beginnen. Desondanks is het is goed volbracht en bleef het voldoende boeien. Mijn dochter is er achteraf ook zeer tevreden over.

J visser

Zeer tevreden

L. Star

LOIKidzz typecurus

Ervaring LOI Kidzz

Een cursus waarop op een leuke avontuurlijke manier geleerd wordt om blind te typen.

Vervaet

Kinderen en typeles

Ervaring LOI Kidzz

Positief verrast door het spelelement tussen de opdrachten door, dat is toch een stuk leuker dan alleen maar letters en zinnen typen

Henri Ensing

Boeiende leuke manier leren typen

Goed duidelijk

Anita de Jong

Geslaagd!

Ervaring LOI Kidzz

Erg fijn dat je een jaar over de typecursus kan doen, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je kind. En mijn kind kan nu heel goed blind typen!