BM

Twee tevreden dochters en ouders

Ervaring LOI Kidzz

Zeer professionele en goed opgezette cursus. Kinderen waren gemotiveerd om dagelijks te oefenen en dat voor 20 weken lang! Snelle reactie ook op vragen richting de helpdesk. Enige wat minder was,... Zeer professionele en goed opgezette cursus. Kinderen waren gemotiveerd om dagelijks te oefenen en dat voor 20 weken lang! Snelle reactie ook op vragen richting de helpdesk. Enige wat minder was, waren de keyboards die we kregen bij de cursus. De meiden klaagden al bij het begin over sommige toetsen. Maar pas toen ik er zelf een keer ging typen begreep ik hoe ondermaats deze zijn. Stuur of goede keyboards mee of geen (zodat ouders zelf een redelijk board kunnen aanschaffen). Kwaliteit van keyboards matchte niet met kwaliteit en prijs van de LOI cursus. Jammer.

Jeannette

Leerzame en vooral interactieve typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter werd helemaal in de missie betrokken. Hierdoor heeft zij het typen met veel enthousiasme geleerd. En nu is zij een diploma rijker!

Nynke Sligman

Gamend je diploma

Ervaring LOI Kidzz

Leuke Typecursus, spelende wijs je diploma halen. Geeft motivatie om door te gaan.

Dianne

Leuk en leerzaam

Birgit

Tevreden klant

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter heeft in 4 maanden tijd goed en vlot leren typen. We hoefden haar nauwelijks te stimuleren om te oefenen doordat de typeles ook als leuk werd ervaren. Spelenderwijs leren dus!

kont

Saai

Stom

Suzanne

Leuke typecursus, maar vooral voor jongens

Ervaring LOI Kidzz

Typecursus is een leuk onderwerp wat wel vooral jongens aanspreekt. De opdrachten hebben te maken met spionnen en geheime missies wat het voor jongens wel interessant maakt.
Uiteindelijk...
Uiteindelijk verdwijnt bij alle typecursussen het enthousiasme, omdat ze gewoon veel moeten typen en dat gaat uiteindelijk tegenstaan hoe leuk je het ook aankleedt.

Bas

Goede service

Ervaring LOI Kidzz

Toen mijn kind de cursus net niet afkreeg binnen de gestelde termijn, werd deze kosteloos met een half jaar verlengd.

Stoeten

Prima voor elkaar!

Ervaring LOI Kidzz

Door de wijze waarop LOI het programma heeft gemaakt, blijven kinderen geboeid en gemotiveerd. Van codes kraken tot mislukte proefjes bekijken.

Silvia

Missie Possible

Ervaring LOI Kidzz

Super tevreden over deze typecursus, heel erg leuk met alle missies :-)