LOI Kidzz

LOI Kidzz Ook benieuwd naar feedback over de webshop LOI Kidzz? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2078
2078 beoordelingen
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LOI Kidzz met 8.8/10. Gebaseerd op 2078 ervaringen.

2078 Reviews

Jouke C. Benes
Jouke C. Benes

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter was snel thuis in het gebruik van de cursus en heeft snel leren typen. Ondanks de aantrekkelijke vormgeving en het 'verhaal' om de cursus heen ter motivatie, was ze al snel gefocust op het daadwerkelijke trainen van het typen zodat ze tijdwinst kon boeken door de franjes wat in te korten. Als ouder zou ik zeggen dat er wel wat meer typeopdrachten ipv mogelijkheden in konden maar dat blijkt niet echt noodzakelijk aangezien ze het volgens plan behaalde en dat zonder tegenzin. Het enige wat ik miste (ook na verzoek) was de toegezegde tussentijdse terugkoppeling van resultaten per email.

Typediploma volgens plan.

N.
N.

Ervaring LOI Kidzz

Prima cursus! Leuke en duidelijke uitleg.

Typcursus.

Kirsten van Dijk
Kirsten van Dijk

Ervaring LOI Kidzz

de manier van lesgeven is echt een spelletje ! Leuk verhaal zit erachter

Speelse manier.

Manu Berends
Manu Berends

Ervaring LOI Kidzz

Ik vond het leuk en leerzaam, omdat het leuke opdrachten waren die je moest doen. Ik heb er veel van geleerd en kan nu blind typen. Dus ik ben blij dat ik deze cursus ben begonnen. Het was een spannend verhaal dus daardoor werd het ook leuker. en het was goed te begrijpen. Dus dat was heel fijn voor de cursus vond ik.

Leuk en leerzaam.

Sandra van de Donk
Sandra van de Donk

Ervaring LOI Kidzz

Wij zijn zeer tevreden over de online cursus. Onze zoon kon op zijn eigen tempo en wanneer hij de tijd had zijn typlessen volgen. Met uiteindelijk een prachtig resultaat het diploma!

Zelfstandige typcursus.

Erna Aalders
Erna Aalders

Ervaring LOI Kidzz

Zeer tevreden en raad het meerderen aan

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Tevreden, leuke manier van leren.

Bianca van Essen
Bianca van Essen

Ervaring LOI Kidzz

Tevreden onze zoon heeft het altijd met veel plezier gedaan heel leerzaam maar op een speelse manier

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Milan heeft het altijd leuk gevonden om de cursus te doen, en ook omdat hij als hij weer wat lessen had gedaan, dat er dan bij de mail een brief zat hoe hij er voor stond met de cursus.

M. Visser
Voldoende (6/10)
M. Visser

Ervaring LOI Kidzz

Daarna cursus Engels gedaan, hetgeen niet cf verwachting was. Vrij laag niveau en erger: fouten in antwoorden!!

Reactie LOI Kidzz:

Wij willen u bedanken voor het uiten van uw tevredenheid over de typecursus van LOI Kidzz. De cursus Engels is inderdaad een andere manier van leren omdat hier geen vaardigheid maar kennis geleerd wordt. De 2 weken zichttermijn zijn bedoeld om te kijken of het niveau aansluit bij de kennis die uw kind op dat moment heeft.
Wij willen u bedanken voor uw feedback en zullen er zorg voor dragen om eventuele fouten in het lesmateriaal aan te passen.

Score voor LOI Kidzz:3/5
Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Leuke opdrachten, zodat het ook voor de kinderen nog een beetje gezellig blijft.

Kim Sinnige
Voldoende (6/10)
Kim Sinnige

Ervaring LOI Kidzz

Ik ben tevreden over de typecursus, maar meer flexibiliteit qua tijdsduur zou prettig zijn geweest. Ook raakte mijn zoon erg gefrustreerd als hij een toets soms wel meer dan 10 keer over moest doen voor hij verder kon. Dat moet toch anders kunnen?

Reactie LOI Kidzz:

Wij vinden het fijn dat u uw tevredenheid uitspreekt over de type-cursus van LOI Kidzz. De typeomgeving staat gedurende 1 jaar lang online met de mogelijkheid om de cursus voor een half jaar te verlengen.
De toets 10 X over moeten doen is geenszins de bedoeling, wij hadden uw zoon hier graag bij willen helpen.
Wij willen u bedanken voor uw feedback en interesse in LOI KIdzz

Score voor LOI Kidzz:3/5
Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Tevreden met tips voor verbetering.

kuiper
kuiper

Ervaring LOI Kidzz

het is een leuke cursus voor kinderen ,leren spelenderwijs typen.
op een eigen tempo kan je kind de cursus volgen

Ervaring.

Bedrijfsinformatie

De cursussen van LOI Kidzz zijn ontwikkeld door ervaren onderwijsdeskundigen en zijn bestemd voor kinderen in de leeftijd van 8 t/m 15 jaar. Alle cursussen die LOI Kidzz aanbiedt, hebben als doel kinderen op een leuke manier een nieuwe vaardigheid te leren. Dit biedt hen een groot voordeel op school en een profijt voor de rest van hun verdere leven.
Adres
Leidsedreef 2