Nourdin

Een aanrader

Ervaring LOI Kidzz

Makkelijk en eenvoudig in gebruik! Binnen 14 weken diploma gehaald.

Ilse

Super leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

Hele leerzame typecursus waar de kinderen op een leuke manier goed en vlot leren typen. Ze wanen zich een echte spion!

Kruizinga

Leuke interactieve cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Door alle extra's tijdens de cursus vond mijn dochter het erg leuk. Ook haar typesnelheid is enorm verbeterd.

Kleijer

Zeker van meerwaarde!!

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter heeft afgelopen maanden de type cursus van de Loi gedaan in aanloop naar de brugklas. Leuke, interactieve cursus waarbij je als ouder steeds op de hoogte wordt gehouden van de... Mijn dochter heeft afgelopen maanden de type cursus van de Loi gedaan in aanloop naar de brugklas. Leuke, interactieve cursus waarbij je als ouder steeds op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen van je kind. Een echte aanrader!

Dekker

Spannende verhaallijn. Alleen iet adaptief. Zoon had al 4 toetsen de behaalde norm, maar moet dan het hele programma afmaken. Dat is soms frustrerend. Hij had op dat moment al examen kunnen doen.

Ervaring LOI Kidzz

Goede evaluatie na elke toets.

Jasper

Dyslexievriendelijk

Ervaring LOI Kidzz

Zeer tevreden, er bestaat zelfs mogelijkheid om lessen opnieuw open te zetten als dat nodig is.

Verbaas

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

wat een leuke interactieve typecursus bieden jullie aan. Tussendoor een spelletje en goede oefeningen! De toetsen werden steeds moeilijker maar onze zoon heeft zich er goed doorheen gewerkt.. leuk... wat een leuke interactieve typecursus bieden jullie aan. Tussendoor een spelletje en goede oefeningen! De toetsen werden steeds moeilijker maar onze zoon heeft zich er goed doorheen gewerkt.. leuk om te zien in een grafiek hoe hij het deed.

Van Ommeren

Prima typecursus

Ervaring LOI Kidzz

fijne cursus met duidelijke uitleg voor het kind om de cursus zelfstandig te kunnen doorlopen.
Zou fijn zijn als je het examen pas kan maken als ook uit de tussentijdse resultaten blijkt dat je er klaar voor bent.

Alja Verstoep

Heel prettig