LOI Kidzz

LOI Kidzz Ook benieuwd naar feedback over de webshop LOI Kidzz? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2124
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LOI Kidzz met 8.8/10. Gebaseerd op 2124 ervaringen.

David
David

Ervaring LOI Kidzz

Ik vind het een super leuke

Super.

hjg
Uitstekend (10/10)
hjg

Ervaring LOI Kidzz

vub ygbg jum kids btg jjuh bag kiui

Score voor LOI Kidzz:5/5
Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Khj hg ghjf b hgbyg uyg.

Erica Zandstra
Erica Zandstra

Ervaring LOI Kidzz

tevreden door de wijze van presenteren maar ook hoe kinderen leren zelf de verantwoordelijkheid te nemen in het typen.Althans bij ons een goede ervaring

Fijn educatief onderwijs.

Peter Ten Bruggencate
Peter Ten Bruggencate

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft cursus goed afgemaakt door leuke manier van aanbod. Zeer prettige meldingen tussendoor aan ouders

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Fijne cursus, tot einde met plezier gevplgd.

petra de bode
petra de bode

Ervaring LOI Kidzz

Goed dat ze gemotiveerd worden door filmpjes. En afleiding door het verhaal hebben. Uiteindelijk blij met het resultaat. Soms frustratie als er een toets tussen zat, die echt een week lang niet lukte.

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Eraan beginnen bleef steeds wel een verplichting, maar eenmaal bezig was er ook plezier en succes.

Elly Koopman
Elly Koopman

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon vond het fijn om de cursus in zijn eigen tempo te volgen op de momenten die voor hem het best uitkwamen. De cursus was speels opgezet.

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Goede en leuk opgezette cursus.

Hiemeltje
Uitstekend (10/10)
Hiemeltje

echt perfect

Score voor LOI Kidzz:5/5
Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Nou mijn kind heeft erg veel zin in het typen.

M. van Rijen
M. van Rijen

Ervaring LOI Kidzz

Aansprekende manier (door de verhaalvorm) om de vaardigheid typen te leren. Veel bekrachtigers om de kleine stapjes te belonen. Erg leuk en op en top verzorgd!

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Aansprekende en speelse typemethode.

Fabienne Smedinga
Fabienne Smedinga

Ervaring LOI Kidzz

wij zijn er tevreden. op verschillende manieren is mijn zoon uitgedaagd om te leren blind typen.
vooral de combinatie met de filmpjes en spelvormen in combi met een stukje thriller/spanning, maakte dat hij het leuk vond om te doen.

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Een cursus die op een leuke, creatieve en ontspannen manier top resultaat behaald.

Marian Vos
Marian Vos

Ervaring LOI Kidzz

LOI Kidzz leert een kind op een hele leuke manier, snel, spelenderwijs typen en dat motiveert om door te zetten, ook als het lastig wordt.

Vooral dóórgaan!.

Bedrijfsinformatie

De cursussen van LOI Kidzz zijn ontwikkeld door ervaren onderwijsdeskundigen en zijn bestemd voor kinderen in de leeftijd van 8 t/m 15 jaar. Alle cursussen die LOI Kidzz aanbiedt, hebben als doel kinderen op een leuke manier een nieuwe vaardigheid te leren. Dit biedt hen een groot voordeel op school en een profijt voor de rest van hun verdere leven.
Adres
Leidsedreef 2