Michelle de Groot

Leuk, grappig en leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond het een leuke en grappige typecursus en ondertussen leerde ze blind typen! Ze vond de toetsen wel spannend, helemaal omdat die wekelijks voorkwamen.

Jarno Span

Leerzame training op een leuke manier

Ervaring LOI Kidzz

Hele leuke training voor een kind, wordt meegenomen in het verhaal en leert snel en correct type.

Nynke Sijtsema

Prima!

Ervaring LOI Kidzz

Goede feedback naar ouders en een leuk programma voor kinderen.

Cato

Leuk

leuk

Joyce van Daal

Op computergames ïnspireerde type cursus, gemakkelijk te volgen voor kinderen.

Ervaring LOI Kidzz

Een fijne ervaring voor onze zoon, die zeer into gamen is en daardoor deze op computergames geïnspireerde type cursus vrij gemakkelijk af kon ronden. Een diploma waar hij en wij trots op zijn en... Een fijne ervaring voor onze zoon, die zeer into gamen is en daardoor deze op computergames geïnspireerde type cursus vrij gemakkelijk af kon ronden. Een diploma waar hij en wij trots op zijn en waar hij in de toekomst veel aan zal hebben.

S.H.

Superleuke Typecursus

Uitstekend

Markus

Topcursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon van 7 vindt de cursus superleuk, door het enthousiasme gaat hij er ook als een speer doorheen. Vooral Mr I en Qwerty zijn favoriet.

Milan

Top Typen met LOI Kidzz

Ervaring LOI Kidzz

Het is een makkelijk goed werkend programma dat ervoor zorgt dat de cursist gemotiveerd blijft.

Sem

Super leuke typecursus!!!

Ervaring LOI Kidzz

Je kind leert op een hele leuke manier typen, dmv opdrachten en spelletjes. Echt een super leuk verhaal. Spannend zodat je meteen de volgende opdracht wilt maken.

KW

Fijne cursus