Misja Haynes

Typen met plezier

Ervaring LOI Kidzz

De interactieve type cursus was hier een succes. Weinig aansporing tot oefenen nodig. Leuke filmpjes en opdrachten.
Jammer dat je na de eindtoets niet meer kan oefenen.

Familie Olthof

Super goede cursus en voor de kinderen super leuk

Ervaring LOI Kidzz

Onze 3 dochters hebben elk in groep 6 de cursus gevolgd. Tussen 6 en 10 weken waren ze klaar met een super goede score. Ze wilden zelf elke dag typen en hadden er weinig moeite mee.

Senna Rosalynn Werkhoven

Ervaring LOI Kidzz

mijn dochter vond vooral het verhaal dat zich afspeelde in de spyschool fantastisch: raadsels oplossen, geheimen bewaren, missies uitvoeren en met punten voor kleding sparen.
top!
al...
top!
al spelende de lesstof onder de knie krijgen. super gedaan LOI Kidzz!

Nvt

Top

Leuk

julian

Super saai

uuuuu

Reactie LOI Kidzz:

Wij vinden het heel jammer dat je deze typecursus als saai ervaart.
Juist omdat hij zo spannend en afwisselend is en vol met games zit.
Bedankt voor je feedback!

Rico

Leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Een leuke en effectieve typecursus!

Carma Oudendorp

Leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke games, mijn zoon (10 jaar) vond het verhaal vaak grappig en heeft de cursus behoorlijk zelfstandig kunnen volbrengen. Ouderrapportages zijn erg handig en overzichtelijk.

Gunter Tijdink

Ontspannen leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Vroeger deed ik een typecursus bij Scheidegger. Deze cursus is leuker, speelser en daardoor vond mijn 12 jarige zoon het erg leuk om te doen.

de Boer

Door het verhaal iets makkelijker om de aandacht tot het eind erbij te houden

Ervaring LOI Kidzz

Door het verhaal iets makkelijker om de aandacht tot het eind erbij te houden. De oefeningen en de herhaling is niet altijd leuk bij typecursussen; dat neem je niet weg, maar het is hier wel iets... Door het verhaal iets makkelijker om de aandacht tot het eind erbij te houden. De oefeningen en de herhaling is niet altijd leuk bij typecursussen; dat neem je niet weg, maar het is hier wel iets aangenamer gemaakt door het verhaal eromheen. Discipline heb je echter nog steeds nodig.

Syta Timmer - Woortman