David

Leuke cursus.

Ervaring LOI Kidzz

Ik vond het een leuke typ cursus.
ik zit nu op de middel bare school en ik heb er heel veel steun aan.

P. Pals

Onduidelijke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Ik ben niet tevreden met de type cursus. Ten eerste zijn er veel problemen met de server, waardoor je er iedere keer opnieuw moet inloggen. Mijn dochter is bezig met de oefeningen en hierna moet ze weer opnieuw beginnen.
De gehele opzet is ook erg onduidelijk met de Super Spy. Als je wilt oefenen moet je eerst alle filmpjes doornemen, terwijl mijn dochter meteen wil gaan starten. Ik raad de cursus niet aan.

Reactie LOI Kidzz:

Er zijn bepaalde specificaties vereist voor de thuiscomputer om deze cursus, die gebouwd is in gamedesign,te kunnen volgen. Deze informatie wordt op verschillende manieren gecommuniceerd. Mocht u toch problemen ondervinden met de cursus dan is dit meestal gerelateerd aan de computer in de thuisomgeving. Onze ICT afdeling is te allen tijde bereid om u hierbij te ondersteunen.

P

Geen fijn systeem

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter van 11 jaar vindt het een ingewikkeld systeem. Het is onduidelijk wanneer je met de spellen moet starten of wanneer je met de oefeningen doen.

Reactie LOI Kidzz:

In het cursusgedeelte loopt het programma van dag tot dag. De oefeningen zijn gebouwd in game-design. Naast het reguliere cursusgedeelte kan er extra geoefend worden in de oefenmodus. Je kunt hiervoor kiezen via de controller van de cursus, de Spypad.

B. van Beuken

Leuk cursus; maar af te raden i.v.m. serverproblemen bij Loikiddz

Ervaring LOI Kidzz

Cursus voor zoon (9 jaar) aangeschaft. De cursus is qua opzet superleuk; de layout is dik in orde; hoe meer oefenen hoe meer punten er verzamelt kunnen worden; dus het spelelement is ruim voldoende aanwezig. Ook de personen die in het spel voorkomen zijn leuk; net taalgebruik en er wordt positieve feedback aan de kinderen gegeven met de juiste trigger.
Helaas is de server echter heel vaak niet bereikbaar; waardoor er niet regelmatig geoefend kan worden. Wij hebben bijvoorbeeld ruim 2 weken niet !) kunnen inloggen. Een pauze van 2 weken niet kunnen oefenen is funest en daarom zou ik deze training niet aanbevelen. Uiteindelijk kwam er een melding dat enkel google chrome zou werken. Dat werkte 1 avond; en daarna was de server wederom niet bereikbaar. Het programma blijft 'hangen' en er is geen inlogmogelijkheid.
Daarnaast valt er geen contact te krijgen. Heb 3 belpogingen gedaan om contact te krijgen om dit probleem aan te kaarten; en regelmatig 10 (!) minuten in de wacht gestaan; maar nooit iemand aan de telefoon gekregen.

Reactie LOI Kidzz:

Wij willen u bedanken voor de lovende woorden over de nieuwe ge-update versie van de LOI Kidzz typecursus. De cursus is zeer uitgebreid getest maar heeft inderdaad bij de start enkele maanden geleden hier en daar wat vertraging bij het inloggen opgelopen. Omdat deze cursus een uitgebreid game-element heeft worden er van de thuiscomputer bepaalde specificaties verlangd, terug te vinden op de site en in de welkomstbrief.
Omdat de cursus enorm enthousiast ontvangen is heeft dit logischerwijs voor drukte gezorgd waardoor wij onze snelle service tijdelijk niet konden bieden. Onze excuses voor eventuele wachttijden aan uw kant. Wij zijn enorm blij met uw positieve feedback wat betreft de typecursus en zijn verheugd om te kunnen melden dat de issues qua service inmiddels zijn opgelost.

L. Loonen

SUPERCOOLE EN LEERZAME TYPECURSUS MÉT DYSLEXIEVARIANT!!

Ervaring LOI Kidzz

Twee zoons (bij start cursus 10 en 12 jaar oud) hebben de typecursus - dyslexie - gedaan.
Ze vonden het LEUK om te doen en leerden zo tijdens de SPANNENDE missie blind typen.
LOI Kidzz is zeer BEHULPZAAM indien je ergens een vraag over hebt!!
Onze dochter (nu 7 jaar) kan bijna niet wachten om de cursus ook te gaan doen....dat mag ze zeer zeker over een paar jaar!!

nicole nijenhuis

De beste typcursus aller tijden

Ervaring LOI Kidzz

de oefeningen zijn heel leuk en je leert er ook heel veel van.
het ook nog leuk voor kinderen van bijvoorbeeld 12 jaar

Nicolien Kasius

Zeer goed en leuk

David

Super cursus

Ervaring LOI Kidzz

Ik ben heel erg tevreden.
af entoe snapte ik het niet.
maar verder super gaaf en leuk.

Joyce Motshagen

Fijne cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Leuk dat het interessant gehouden wordt door missies te doen.

Linda

Zoon zit nu in les 15 van 20. Heeft er genoeg van en komt niet verder dan 90 aanslagen met 12%. Moet steeds dezelfde toets met tekst opnieuw doen. Les 15 al 5x toets gedaan. Ik krijg hem er niet...