LOI Kidzz

LOI Kidzz Ook benieuwd naar feedback over de webshop LOI Kidzz? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1745
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LOI Kidzz met 8.8/10. Gebaseerd op 1745 ervaringen.

mw. Bakker
mw. Bakker

Ervaring LOI Kidzz

Handige cursus alleen soms klopten er dingen niet in de volgorde: Bij het oefenen werden al letters aangeboden die nog niet geleerd waren. Onze zoon ergerde zich nogal aan het decolleté van miss J.

Handige cursus.

J. van der Aa
J. van der Aa

Ervaring LOI Kidzz

Het is fijn dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden, van de prestaties van je kind.

Leuke type programma.

jose peters
jose peters

Ervaring LOI Kidzz

leuke leerzame typecursus voor kids
goede duidelijke cursus

Typecursus.

Tea Wieloch
Tea Wieloch

Ervaring LOI Kidzz

ik ben tevreden over de cursus

Cursus typen.

Joyce Verhulst
Joyce Verhulst

Ervaring LOI Kidzz

De typecursus van LOI Kidzz sluit perfect aan bij de belevingswereld van de kinderen van deze tijd. Het verhaal en de oefeningen maken dat de kinderen in relatief korte tijd zich het typen eigen maken.

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Spannende en leerzame typecursus.

stas Bruinenberg
stas Bruinenberg

Ervaring LOI Kidzz

Leuke cursus, waar mijn zoon zelf initiatief toonde om sneller of langzamer te gaan. Prettige verandering in zijn instelling voor wat betreft leren.

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Loi kidzz goede start typevaardigheid.

Olaf
Olaf

Ervaring LOI Kidzz

Leuke cursus en goede service. Ouders worden goed op de hoogte gehouden.

Prettig en uitdagend.

w. panneman
w. panneman

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond het een hele leuke en leerzame cursus. Het gaat op een speelse manier, waardoor ze het interessant bleef vinden.

Leuk en leerzaam.

Jolanda Frkovic
Jolanda Frkovic

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon Coen is in september 2016 begonnen met de typecursus van LOI-Kidzz. Hij zat op dat moment net in groep 8 en wij als ouders vinden dat een kind moet kunnen typen voordat ze naar de brugklas gaan. Tegenwoordig moet er al heel veel op de computer gebeuren. Coen vond de typecursus leuk, omdat hij via een verhaal door de cursus werd geleid. Ook waren de lessen en toetsen prima zonder begeleiding te doen, alleen met de eerste les heb ik over zijn schouder meegekeken. Uiteraard moest ik hem zo af en toe wel achter zijn vodden zitten om regelmatig de lessen te blijven doen, want ook al is de cursus leuk, buiten spelen is natuurlijk toch altijd leuker... Ik vond het prettig dat wij als ouders na een gemaakte toets altijd een mail kregen waarin werd gezegd dat de beoordeling van die toets weer klaar stond. De voortgangsgrafieken en toelichting waren altijd zeer helder en daardoor werd Coen ook gemotiveerd om door te gaan. Al met al een prima ervaring dus met LOI Kidzz.

Zou u LOI Kidzz aanbevelenJa

Leren typen is een noodzaak.

Esther
Esther

Ervaring LOI Kidzz

Super leuke cursus, door de missies geen enkel probleem om steeds te blijven oefenen! Mijn zoon kan sneller typen dan ik nu!

Geslaagd!.

Bedrijfsinformatie

De cursussen van LOI Kidzz zijn ontwikkeld door ervaren onderwijsdeskundigen en zijn bestemd voor kinderen in de leeftijd van 8 t/m 15 jaar. Alle cursussen die LOI Kidzz aanbiedt, hebben als doel kinderen op een leuke manier een nieuwe vaardigheid te leren. Dit biedt hen een groot voordeel op school en een profijt voor de rest van hun verdere leven.
Adres
Leidsedreef 2