LH Onink

Uitdagend

Ervaring LOI Kidzz

LOI Kidzz is een leuke en uitdagende manier om te leren typen.

Renske

Leuke, leerzame typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Typecursus met spionnen, spannend en leuk en heel leerzaam

Lisa van Uden

Spelenderwijs een vaardigheid voor het leven verkrijgen.

Leuke interactieve cursus

Biecke

Spelenderwijs en in je eigen tempo een typ diploma halen.

Ervaring LOI Kidzz

Ik ben erg tevreden. Mijn dochter vond het erg leuk om door middel van het spelelement haar diploma te halen. Mooie leeromgeving en fijn dat je voldoende tijd hebt om het te gaan halen.

Linda Stupers

Fijne cursus voor mijn zoon van 9 jaar

Ervaring LOI Kidzz

Cursus is goed opgebouwd en mijn zoontje bleef gemotiveerd

Familie Evers

In goed tempo je typediploma kunnen halen.

Ervaring LOI Kidzz

Goed aangepast op belevingswereld kinderen. Ziet er mooi uit.

Mieke Bos

Leuke typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon begon enthousiast met de typecursus, vond het verhaal leuk. Halverwege moesten we hem wel stimuleren om bezig te blijven, maar uiteindelijk heeft hij het heel goed gedaan. Diploma trots... Onze zoon begon enthousiast met de typecursus, vond het verhaal leuk. Halverwege moesten we hem wel stimuleren om bezig te blijven, maar uiteindelijk heeft hij het heel goed gedaan. Diploma trots ingelijst!

Ruth Postma

Typecursus vanuit het buitenland

Ervaring LOI Kidzz

Wij hebben in Nederland de typecursus aangeschaft, en omdat alles online ging werkte het prima. We hebben het cursusmateriaal zelf naar ons woonadres gestuurd, via een postadres in Nederland. Dit... Wij hebben in Nederland de typecursus aangeschaft, en omdat alles online ging werkte het prima. We hebben het cursusmateriaal zelf naar ons woonadres gestuurd, via een postadres in Nederland. Dit kostte wel tijd, en omdat de cursus binnen 1 jaar afgerond moet worden, was dat nog even spannend; onze dochter moest soms zich echt er toe zetten weer verder te gaan, maar het feit dat ze nu goed en snel kan typen was de beste motivatie!

Emma van Duiven

Spy waardige manier

Puck van de Valk

Je krijgt zin om te leren typen!

Ervaring LOI Kidzz

De lessen zitten op n leuke, betekenisvolle manier in elkaar. De verhaallijn maakt t spannend en motiverend om elke dag weer door te gaan.