Bianca

Weinig omkijken naar

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft vorige week zijn typediploma gehaald, helemaal blij. Wij hoefden er nauwelijks achteraan. Aanrader!

Witting

Ongeïnteresseerde hufters

Ervaring LOI Kidzz

Heel duidelijk een ongeïnteresseerde club die het internet als makkelijke manier ziet om niet te reageren op vragen en klachten. Geen klachtenprocedure (ook niet bij LOI zelf), geen manier om ze te bereiken. Geen mogelijkheid tot mail, alleen een mini-formulier waar ik deze tekst al niet kwijt zou kunnen. Telefonisch worden een paar loze beloften gedaan, of je wordt permanent in de wacht gezet. Zeer zeker het geld niet waard; elke andere (goedkopere) aanbieder is even goed of beter.

Monique bruinsma

100 lessen in een jaar is veel te veel voor wat kleinere kinderen.

Ervaring LOI Kidzz

Ik had een typecurus voor mijn dochter gekocht. Maar niet de kleine lettertjes gelezen. Na een jaar vervalt de mogelijkheid te lessen en moet je weer bijbetalen! Er zijn 100 lessen, dus je moet maar zeker 2 lessen per week doen. Mijn dochter is per les best lang bezig en is na een jaar bij les 30. Kortom, weggegooid geld. Ik zeg niet doen!

safepower

Het is wel goed maar een beetje moet het verandert worden

hoi,

ik speel het heel graag maar ik wil ook graag meer andere games bij als het kan want dit is leuk. alvast bedankt

Beste Heer,

Wat plezierig om te lezen dat de cursus positief in de smaak is gevallen. We streven ernaar om de cursus op een proactieve maar leerzame wijze aan te bieden aan onze studenten.

We kunnen je op dit moment nog niks toezeggen over het beschikbaar stellen van andere games. Dit signaal zullen we doorzetten naar onze studieleiding. We kunnen dan voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn hierin.

Wanneer je ons kunt voorzien van je cursistennummer, houden we je op de hoogte van verdere ontwikkelingen hierover. We wensen je heel veel studieplezier toe!

roin huiskamp

Roin huiskamp

awwww

Beste Roin,

Bedankt voor je positieve reactie

We waarderen de genomen moeite om ons te complimenteren!

Wanneer je nog vragen hebt, aarzel dan niet om deze aan ons te stellen

Heel veel studieplezier toegewenst!

W.J.H. Vervat

Grappig leuk spannend

Ervaring LOI Kidzz

leuk maar later was ik bang dat ik het niet kon en ik het voorniets heb gedaan

Beste mevrouw Vervat,

Bedankt voor je positieve feedback

Mocht je nog vragen willen stellen, aarzel dan niet om met ons in contact te treden

Wendy

Fijne cursus. Vriendelijke telefoniste

Ervaring LOI Kidzz

Carice vond de cursus erg leuk.
De cursus was leuk opgezet dmv filmpjes en speurwerk.
Wanneer er iets was belde ik met LOI en werd het zeer snel opgelost

Beste Wendy,

Bedankt voor je positieve reactie!

Wat fijn om te vernemen dat de cursus zo positief in de smaak is gevallen! Wij streven ernaar om de cursus op een proactieve maar leerzame manier aan te bieden aan onze studenten. Daar zijn we zo te lezen in geslaagd! Wij waarderen de genomen moeite om ons te complimenteren!

josephine

Leukkkkkk!
Ik doe een cursus op loi kidzz en het gaat echt al heel goed het is leerzaam en mega leuk alleen soms evve doorzetten is nog wel moeilijk. Een echte 10 waard!

Ervaring LOI Kidzz

Het werkt erg en is heel leuk.

Beste Josephine,

Bedankt voor je positieve reactie!

Wat fijn om te vernemen dat de cursus zo positief in de smaak is gevallen! Wij streven ernaar om de cursus op een leuke maar leerzame manier aan te bieden aan onze studenten. Daar zijn we zo te lezen in geslaagd!

de Vries

Mijn zoontje heeft goed leren typen met LOI Kidzz. Hij heeft er wel een jaar over gedaan, en ik moest hem ook wel vaak zeggen dat hij er voor moest zorgen dat hij de cursus binnen een jaar af had....

Ervaring LOI Kidzz

Tevreden. Het kind leert op een speelse manier typen middels een soort game.

Marit van Dooren

Leuke aansprekende typetraining.

Ervaring LOI Kidzz

Wij zij tevreden over LOI Kidzz door de leuke aansprekende training waar alle drie onze kinderen de afgelopen jaren aan hebben deelgenomen. Verder een prima service door LOI Kidzz.

Beste Marit,

Bedankt voor je positieve reactie!

Wat fijn om te vernemen dat de cursus zo positief in de smaak is gevallen!.
Ons doelstelling is om de cursus op een plezierige maar leerzame manier aan te bieden aan onze studenten. Het doet ons goed om te kunnen erkennen dat we daarin zijn geslaagd! Wij waarderen de genomen moeite om ons hiervoor te complimenteren!