Patricia Slats-Jordens

Super leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft deze cursus als heelmprettug ervaren, zowel de cursus als de spelletjes die erbij zaten om te doen.

Lonnie Lange-Dam

Zeer leuke en spannende typcursus.

Ervaring LOI Kidzz

Onze Kon is dyslectisch. We zagen een enorme progressie in het onthouden van woorden en snelheid. Hij heeft net zijn diploma niet gehaald maar alle voorgaande toetsen had hij wel gehaald dus voor... Onze Kon is dyslectisch. We zagen een enorme progressie in het onthouden van woorden en snelheid. Hij heeft net zijn diploma niet gehaald maar alle voorgaande toetsen had hij wel gehaald dus voor ons was dat belangrijk. Wat wel lastig was sons, en dat heb ik eerder aangegeven, is dat de spraak en de woorden niet altijd synchroon liepen waardoor toch wat foutjes gemaakt werden.

Fa

Goede cursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn oudste heeft hier veel van geleerd en zij heeft er nog elke dag profijt van bij schoolwerk. Mijn tweede dochter had meer moeite met het volhouden van de juiste houding. Zij werd zenuwachtig van... Mijn oudste heeft hier veel van geleerd en zij heeft er nog elke dag profijt van bij schoolwerk. Mijn tweede dochter had meer moeite met het volhouden van de juiste houding. Zij werd zenuwachtig van de tijdsdruk en de foutenpercentage en deed het daarom minder goed, smokkelde zelfs.

Kayla

LOI Kidzz

Ervaring LOI Kidzz

De oefeningen waren goed alleen het einde was een beetje minder.

Fijn

Duidelijk voor kind en ouder

Ervaring LOI Kidzz

Ja andere zoon heeft het ook gedaan

Nicky de Baan

Leuke en leerzame online cursus

Fijne methode

Karen

Ervaring LOI Kidzz

tevreden, alleen liep het programma soms wel vast en moest ze opnieuw beginnen

van D

Fijne tyoecursus

Ervaring LOI Kidzz

Op een erg leuke speelse manier wordt de typecursus aangeboden. Aanrader.

Karin

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke cursus, met leuke uitdagingen en oefeningen

Eva

Goede cursus

Ervaring LOI Kidzz

Goede typ-cursus op leuke toegankelijke manier opgezet.