Mariska

Leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

De cursus is leuk en uitdagend voor kinderen. Door het hele programma er om heen blijft het de interesse wekken.

S.V.Mercedes

Leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

Ik vond de ervaring met LOI kidzz heel leerzaam voor mijn zoon, ook echt een aanrader voor andere kinderen. Het is heel handig vooral voor in de toekomst.

Annemiek

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Prima ervaring met de dyslexie typecursus van LOI. Het spelelement maakt het leuk voor ons kind.

L Brand

Uitstekende ervaring met LOI Kiezz

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter heeft op een leuke, interactieve en inspirerende manier haar typecursus gehaald. Ik heb haar niet hoeven te motiveren, aangezien de cursus een spannende verhaallijn betreft en... Mijn dochter heeft op een leuke, interactieve en inspirerende manier haar typecursus gehaald. Ik heb haar niet hoeven te motiveren, aangezien de cursus een spannende verhaallijn betreft en inspireerde. We zijn erg tevreden!

Storm

Prima manier om te leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft op een plezierige wijze leren typen. Met leuke filmpjes en spelletjes heeft hij het tot een prima einde gebracht. Als hij eens geen zin heeft, geen probleem en een andere dag gewoon... Mijn zoon heeft op een plezierige wijze leren typen. Met leuke filmpjes en spelletjes heeft hij het tot een prima einde gebracht. Als hij eens geen zin heeft, geen probleem en een andere dag gewoon verder gaan waar hij gebleven was.

Op de Weegh

Een leuke motiverende e learning.

Ervaring LOI Kidzz

Ik denk dat het afhankelijk van het kind is en zijn omgeving, er waren dagen dat we hem moesten dwingen. Dit ligt niet aan de omgeving en de opzet meer aan het kind. Wat ik wel graag zou willen. ik... Ik denk dat het afhankelijk van het kind is en zijn omgeving, er waren dagen dat we hem moesten dwingen. Dit ligt niet aan de omgeving en de opzet meer aan het kind. Wat ik wel graag zou willen. ik weet nog niet of het kan, dat de oefen teksten nog een tijdje gebruikt kunnen worden.

Tet

Jammer

Ervaring LOI Kidzz

De andere kinderen hadden een goede ervaring en het diploma in 1x gehaald. Mijn zoon heeft echter het examen niet in 1x gehaald. Toen heb ik de cursus verlengd, maar daarna bleek dat hij helemaal... De andere kinderen hadden een goede ervaring en het diploma in 1x gehaald. Mijn zoon heeft echter het examen niet in 1x gehaald. Toen heb ik de cursus verlengd, maar daarna bleek dat hij helemaal niet het examen opnieuw kon doen. Dat is wel jammer, want toen was er ook geen motivatie meer en hadden we voor niets verlengd.

Hugo

Geweldig spannende cursus

Ervaring LOI Kidzz

Heel leuke opzet. Had niet verwacht dat ze zo enthousiast zouden worden.

Ninette Miedema

Helaas slechte service

Ervaring LOI Kidzz

Teleurstellend, geen enkele flexibiliteit. Onze dochter bleek net na het aanschaffen van de cursus veel extra pluswerk op school te krijgen dus het werd allemaal wat te veel. Dit hebben we meteen... Teleurstellend, geen enkele flexibiliteit. Onze dochter bleek net na het aanschaffen van de cursus veel extra pluswerk op school te krijgen dus het werd allemaal wat te veel. Dit hebben we meteen aangegeven bij LOI maar helaas is er geen pauzemogelijkheid. De licentie is beperkt geldig, of je hem nu gebruikt of niet. Daarmee is de cursus een ongelofelijk duur verkapt abonnement.

Jo

Geslaagde typecursus

Ervaring LOI Kidzz

De typecursus is leuk opgezet in de vorm van een game. Wel is het zaak om als ouder/verzorger je kind te blijven motiveren is onze ervaring. Onze zoon heeft het diploma in 1 keer gehaald.