Je aankoop wordt beschermd

H. Aarten

Leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

goede cursus met spanning tot de laatste les

Sandra Tuin

Duidelijk en leuke typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Ben tevreden. Mijn zoon heeft heel zelfstandig de cursus doorlopen. Ik heb weinig moeten helpen. Alles was duidelijk en op een leuke manier.

Siebe

Snel en effectief

Ervaring LOI Kidzz

Het werkt het is snel en get is handig

Ammely Kramer

Tevreden

Ervaring LOI Kidzz

wij zijn tevreden. bij vragen goed bereikbaar. cursus is leuk en uitdagend voor kinderen.

Kiran Datadin

Yayin heeft een zeer goede typebeleiding gehad en het werd op een speelse, spannende en leerzame manier overgebracht

P. Neutkens

Spionwaardig!

Ervaring LOI Kidzz

Prima methode om spelenderwijs het blind typen meester te maken.
Leuk en leerzaam tegelijk.

Noortje Vermeulen

Toppie!

Ervaring LOI Kidzz

Goede cursus, goed ingelicht over de voortgang, mijn dochter vond het over het algemeen ook leuk om te doen.

Janke Ybema

Binnen 21 weken was het typediploma in huis. Cursus zat goed inelkaar. Compleet en goede opbouw.

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter (10) heeft bijna dagelijks geoefend . De wekelijkse rapporten hebben we samen doorgenomen. Je weet precies wat goed gaat en welke onderdelen verbeterd kunnen worden. Ze heeft elke les met veel plezier gevolgd. Haar typesndlheid is hoger dan haar moeder.?

Sonja Neefjes

Goede cursus voor kinderen de loi kidzz

Ervaring LOI Kidzz

Ik en mijn kinderen zijn zeer tevreden met Loi Kidzz . ze waren zeer blij en verrast dat het zo leuk was.

Verbeek

Heel goed

Ervaring LOI Kidzz

Heel tevreden, alleen jammer dat Kira af en toe niet verder kon omdat het vastliep.