Marlies Kruizenga

Frustratie door vastlopen programma

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochters volgen beiden de nieuwe versie van de typecursus op laptops met de juiste systeemvereisten. Opstarten duurt lang of lukt helemaal niet, programma loopt geregeld vast. Ze doen hun best maar problemen worden helaas niet opgelost (ook niet na geregeld telefonisch en mail-contact). Voorlopig zou ik voor een andere typecursus kiezen totdat het programma beter ontwikkeld is. Wij worstelen nog even door...

Beste Marlies,

Bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te lezen dat je technische problemen ervaart met de typecursus.

De vernieuwde typecursus bestaat uit een spannend spionnenavontuur.
Dit avontuur is ontwikkeld in een gamedesign en bevat veel zware spellen, missies, video’s en individueel aanpasbare oefeningen.

Ondanks dat de cursus met veel aandacht is ontwikkeld ervaren kinderen toch problemen waarvoor allereerst onze excuses.

Afgelopen weken hebben wij samen met de leverancier de typecursus verder technisch verbeterd.

Omdat de leeromgeving een zware game is vraagt dit echter ook veel van de computer waardoor het belangrijk is dat deze juist staat ingesteld.
Op de volgende pagina staat stap voor stap beschreven hoe je de computer het beste kan instellen om de typecursus zo goed mogelijk te laten werken: https://www.loikidzz.nl/typecursussen/de-beste-instellingen?utm_source=crm&utm_medium=email&utm_campaign=laadtijd_typecursus_18&utm_content=button.

Mocht het op je computer, na deze instellingen, nog steeds niet soepel gaan helpen wij je graag verder! Je kan hiervoor contact opnemen met LOI Kidzz via het contactformulier: https://www.loikidzz.nl/contact.

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

marta tol

Het doet het niet!!!

Ervaring LOI Kidzz

LOI Typen cursus voor kinderen aangeschafd en kort daarna deed het niet meer.
4 x gebeld, en meer dan 50 minuten aan de wachtlijn gezeten maar tot nu toe ben ik nog niet geholpen.

Beste Marta,

Bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te lezen dat de cursus niet meer werkt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je lang in de wacht staat. Mijn excuses voor het ongemak!

De vernieuwde typecursus bestaat uit een spannend spionnenavontuur.

David

Leuke cursus.

Ervaring LOI Kidzz

Ik vond het een leuke typ cursus.
ik zit nu op de middel bare school en ik heb er heel veel steun aan.

Beste David,

Bedankt voor je bericht!

Wat fijn om te lezen dat de typecursus in de smaak viel en je er veel steun aan hebt! Ik wens je veel plezier toe tijdens je middelbareschooltijd!

P. Pals

Onduidelijke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Ik ben niet tevreden met de type cursus. Ten eerste zijn er veel problemen met de server, waardoor je er iedere keer opnieuw moet inloggen. Mijn dochter is bezig met de oefeningen en hierna moet ze weer opnieuw beginnen.
De gehele opzet is ook erg onduidelijk met de Super Spy. Als je wilt oefenen moet je eerst alle filmpjes doornemen, terwijl mijn dochter meteen wil gaan starten. Ik raad de cursus niet aan.

Reactie LOI Kidzz:

Er zijn bepaalde specificaties vereist voor de thuiscomputer om deze cursus, die gebouwd is in gamedesign,te kunnen volgen. Deze informatie wordt op verschillende manieren gecommuniceerd. Mocht u toch problemen ondervinden met de cursus dan is dit meestal gerelateerd aan de computer in de thuisomgeving. Onze ICT afdeling is te allen tijde bereid om u hierbij te ondersteunen.

P

Geen fijn systeem

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter van 11 jaar vindt het een ingewikkeld systeem. Het is onduidelijk wanneer je met de spellen moet starten of wanneer je met de oefeningen doen.

Reactie LOI Kidzz:

In het cursusgedeelte loopt het programma van dag tot dag. De oefeningen zijn gebouwd in game-design. Naast het reguliere cursusgedeelte kan er extra geoefend worden in de oefenmodus. Je kunt hiervoor kiezen via de controller van de cursus, de Spypad.

B. van Beuken

Leuk cursus; maar af te raden i.v.m. serverproblemen bij Loikiddz

Ervaring LOI Kidzz

Cursus voor zoon (9 jaar) aangeschaft. De cursus is qua opzet superleuk; de layout is dik in orde; hoe meer oefenen hoe meer punten er verzamelt kunnen worden; dus het spelelement is ruim voldoende aanwezig. Ook de personen die in het spel voorkomen zijn leuk; net taalgebruik en er wordt positieve feedback aan de kinderen gegeven met de juiste trigger.
Helaas is de server echter heel vaak niet bereikbaar; waardoor er niet regelmatig geoefend kan worden. Wij hebben bijvoorbeeld ruim 2 weken niet !) kunnen inloggen. Een pauze van 2 weken niet kunnen oefenen is funest en daarom zou ik deze training niet aanbevelen. Uiteindelijk kwam er een melding dat enkel google chrome zou werken. Dat werkte 1 avond; en daarna was de server wederom niet bereikbaar. Het programma blijft 'hangen' en er is geen inlogmogelijkheid.
Daarnaast valt er geen contact te krijgen. Heb 3 belpogingen gedaan om contact te krijgen om dit probleem aan te kaarten; en regelmatig 10 (!) minuten in de wacht gestaan; maar nooit iemand aan de telefoon gekregen.

Reactie LOI Kidzz:

Wij willen u bedanken voor de lovende woorden over de nieuwe ge-update versie van de LOI Kidzz typecursus. De cursus is zeer uitgebreid getest maar heeft inderdaad bij de start enkele maanden geleden hier en daar wat vertraging bij het inloggen opgelopen. Omdat deze cursus een uitgebreid game-element heeft worden er van de thuiscomputer bepaalde specificaties verlangd, terug te vinden op de site en in de welkomstbrief.
Omdat de cursus enorm enthousiast ontvangen is heeft dit logischerwijs voor drukte gezorgd waardoor wij onze snelle service tijdelijk niet konden bieden. Onze excuses voor eventuele wachttijden aan uw kant. Wij zijn enorm blij met uw positieve feedback wat betreft de typecursus en zijn verheugd om te kunnen melden dat de issues qua service inmiddels zijn opgelost.

L. Loonen

SUPERCOOLE EN LEERZAME TYPECURSUS MÉT DYSLEXIEVARIANT!!

Ervaring LOI Kidzz

Twee zoons (bij start cursus 10 en 12 jaar oud) hebben de typecursus - dyslexie - gedaan.
Ze vonden het LEUK om te doen en leerden zo tijdens de SPANNENDE missie blind typen.
LOI Kidzz is zeer BEHULPZAAM indien je ergens een vraag over hebt!!
Onze dochter (nu 7 jaar) kan bijna niet wachten om de cursus ook te gaan doen....dat mag ze zeer zeker over een paar jaar!!

nicole nijenhuis

De beste typcursus aller tijden

Ervaring LOI Kidzz

de oefeningen zijn heel leuk en je leert er ook heel veel van.
het ook nog leuk voor kinderen van bijvoorbeeld 12 jaar

Nicolien Kasius

Zeer goed en leuk

David

Super cursus

Ervaring LOI Kidzz

Ik ben heel erg tevreden.
af entoe snapte ik het niet.
maar verder super gaaf en leuk.