Je aankoop wordt beschermd

B. de Vogel

Je leert veel beter Engels.

Ervaring LOI Kidzz

Erg leuk, ik kan veel beter Engels dan eerst. Wel jammer dat als je de pagina per ongeluk weg klikt, je niet opnieuw kan inloggen.

M. Heus

Spannende cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter vond het een erg leuke cursus. Het was alleen wekelijks een strijd om de eindtoets te doen. Ze vond de druk voor de toets te hoog.

J.C van der Waal

Leuke vorm om te leren

Ervaring LOI Kidzz

Tevreden klant Toen het niet lukte binnen de afgesproken termijn werd het kosteloos verlengd Wat waren we toen blij

van Dellen

Susan loeffen

Een leuke, spannende manier type les krijgen met de spy school

Ervaring LOI Kidzz

Ondanks typen toch veel van hetzelfde is en daardoor snel saai wordt gevonden door de kinderen, wordt het op deze manier echt leuk gebracht... tja, en veel oefenen hoort er nu eenmaal bij ?

Rop Hermans

Revy heeft de typecursus als zeer leuk en leerzaam gevonden.hij keek er iedere keer weer naar uit.
Hij maakte wel eens twee opdrachten op 1 dag zo leuk vond hij het.

Ervaring LOI Kidzz

Wij zijn zeer tevredenette over loipe kidzzz.
Het was duidelijk en voor de kinderen zeer begrijpzaam

Mirjam Stam

Fijne cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Veel enthousiasme om de cursus te voltooien.

Papavoine

Top cursus

Ervaring LOI Kidzz

LOI is flexibel en denkt mee in oplossingen. De cursus was door omstandigheden verlopen met voor de laatste 2 lessen. LOI verlengde deze moeiteloos! Bedankt nu is het diploma binnen een mijn dochter typt als een professional!

John van Megen

LOI Kidzz Type cursus dyslexie

Ervaring LOI Kidzz

Leuke type cursus met veel hulp en veel leuke aansprekende spelletjes. Dit heeft veel geholpen bij de dyslexie training.