Joachim

Type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Prettig vormgegeven cursus waarbij het voor ouders ook redelijk inzichtelijk is wat de voortgang is.

S Kobus

Tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter en wij als ouders zijnde zijn zeer tevreden. Het is op een leuke speelse manier opgezet.

Bag van de griendt

Goede uitleg

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoontje vond het spannend met al die geheime dingen. Vond het leuk.

Janice Oosterhuis

Zeer prettig

Ervaring LOI Kidzz

Dochter vond het leuk en ik vond regelmatig feedback/voortgang heel prettig!

E. De vries

Leuk systeem om spelend te leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Je wordt goed op de hoogte gehouden

NS

Leuke spelvorm

Ervaring LOI Kidzz

Een leuke manier om goed te leren typen. Duidelijke instructies waardoor kind het zelfstandig kon doen

Yvonne

Aanrader

Super leuk

W.I.

Avontuurlijk typen

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon heeft op een avontuurlijke manier leren typen. Dit zorgde voor voldoende motivatie om het typen vlot onder de knie te krijgen.

Cas

Goede ervaring

Ervaring LOI Kidzz

Hele leuke manier om te leren typen

Kroesen

Leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

De cursus was leerzaam en op een mooie speelse manier om te oefenen. Echter was er 1 grote ergernis, onder het oefenen liep de cursus steeds vast. Lag niet aan internet. Dit was zeer frustrerend... De cursus was leerzaam en op een mooie speelse manier om te oefenen. Echter was er 1 grote ergernis, onder het oefenen liep de cursus steeds vast. Lag niet aan internet. Dit was zeer frustrerend waardoor mijn dochter er menigmaal mee gestopt is. Ook anderen haden hier last van bij navraag. Misschien een aandachtspunt.

Reactie LOI Kidzz:

Omdat de cursus ingebouwd is in een game worden er van de PC bepaalde specificaties verwacht. Het is aan te raden om dit voor aankoop van de cursus te controleren. De specificaties staan vermeld op... Omdat de cursus ingebouwd is in een game worden er van de PC bepaalde specificaties verwacht. Het is aan te raden om dit voor aankoop van de cursus te controleren. De specificaties staan vermeld op de site en in de welkomstbrief. De eerste 2 weken na ontvangst kan de cursus vrijblijvend uitgeprobeerd worden om te kijken of de PC voldoende capaciteit heeft. Dit staat los van het internet.
vr groet,