Lily Ann

Gamend leren

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter van 10 heeft met veel plezier de cursus gedaan. Huiswerk moeten we soms tien keer vragen, deze cursus slechts twee of drie keer ;-). Omdat alles in de vorm van een game is, én achter... Onze dochter van 10 heeft met veel plezier de cursus gedaan. Huiswerk moeten we soms tien keer vragen, deze cursus slechts twee of drie keer ;-). Omdat alles in de vorm van een game is, én achter een schermpje wordt het makkelijker opgepakt. Gamification is the way forward! Top!

Léon

Creatief

Ervaring LOI Kidzz

Ons kind vond het heel leuk om de type cursus te doen. Halverwege werd het pittig, maar door te oefenen merkte hij al snel dat het beter ging. Hij vond de verhaallijn interessant en het motiveerde... Ons kind vond het heel leuk om de type cursus te doen. Halverwege werd het pittig, maar door te oefenen merkte hij al snel dat het beter ging. Hij vond de verhaallijn interessant en het motiveerde om door te gaan. Leuke en speelse manier van aanleren met een leuk, programma. Hij vond het jammer om te moeten stoppen nadat hij geslaagd was :)

Lars

Fijne cursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze zijn van 11 heeft met veel plezier de cursus afgewerkt. Ging eigenlijk altijd uit zichzelf bezig.

Brenda

Niet blij

Slecht

Reactie LOI Kidzz:

Beste Brenda,
Beste Brenda,
Wat vervelend om te vernemen dat de cursus je niet goed bevalt. Mochten we iets voor je kunnen betekenen, kun je via het contactformulier een berichtje sturen zodat mijn collega's je verder kunnen helpen. https://www.loikidzz.nl/contact
Mark, LOI Webcare

Irene

Superleuke leerzame cursus

Super goed!!

Mariska

Leuke ervaring, ze leerde geleidelijk alle letters, was prima te doen.
Wekelijks een update via mail was fijn!

Ervaring LOI Kidzz

Leuk & spannend opgezet met alle spionnen en codes kraken. Mijn dochter vond dit erg leuk.

Van Hout

Leuke typ cursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke en leerzame typecursus met leuke spelletjes

Fam. Greijmans

Zo is leren uitdagend!

Ervaring LOI Kidzz

Spelenderwijs, uitdaging om te presteren, voor ons als "drukke" ouders, een welkome manier om kinderen zonder pushen en strijd op een plezierige manier typen te leren waar ze hopelijk nog heel lang... Spelenderwijs, uitdaging om te presteren, voor ons als "drukke" ouders, een welkome manier om kinderen zonder pushen en strijd op een plezierige manier typen te leren waar ze hopelijk nog heel lang hun voordeel mee kunnen doen.

Cindy

Type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Zoon van 8 en dochter van 9 allebei typecursus gedaan. Ze vonden het leuk, maar na een maand werd het al gauw een strijd om ze dagelijks aan hun huiswerk te krijgen. Een lange vermoeiende strijd,... Zoon van 8 en dochter van 9 allebei typecursus gedaan. Ze vonden het leuk, maar na een maand werd het al gauw een strijd om ze dagelijks aan hun huiswerk te krijgen. Een lange vermoeiende strijd, maar uiteindelijk na 5 maanden toch allebei de cursus afgerond met een blij en trots gevoel. Diploma in the pocket.
Type cursus is super tof, maar ik zou het aan kinderen vanaf groep 7/8 adviseren.

Albers

Erg tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Nooit gedacht dat zoonlief het zou redden met deze typecursus. Maar wat was het fijn, gewoon thuis, 5 dagen in de week. En als het een keertje niet uit kwam deden we een dagje minder. Zoon was erg... Nooit gedacht dat zoonlief het zou redden met deze typecursus. Maar wat was het fijn, gewoon thuis, 5 dagen in de week. En als het een keertje niet uit kwam deden we een dagje minder. Zoon was erg enthousiast en vond het telkens leuk om een nieuwe dag met de typecursus te doen. Zijn aanslagen gingen maar langzaam omhooggevallen maar toch met vlag en wimpel en voldoende aanslagen geslaagd.