Kleinhuis

Leuke typecursus. Zit goed in elkaar.

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus. Mijn zoon vond het leuk om te oefenen. Niets aan het programma toe te voegen. Wellicht zouden ze de winkel in de cursus wat interessanter kunnen maken. Er zit nu alleen kleding in,... Leuke typecursus. Mijn zoon vond het leuk om te oefenen. Niets aan het programma toe te voegen. Wellicht zouden ze de winkel in de cursus wat interessanter kunnen maken. Er zit nu alleen kleding in, die je verder niet terug ziet in het programma.

Floris

Uitdagende Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Wij zijn tevreden, mijn zoon heeft het zelf geregeld. Het was makkelijk zelf op te starten. En de lesjes waren kort maar krachtig.

Ellen de Gooijer

Goede en leuke typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter heeft binnen een half jaar op een leuke speelse manier heel goed en snel blind leren typen. Ik had er geen omkijken naar. Via de mail kon ik haar vorderingen volgen. Heel simpel en... Mijn dochter heeft binnen een half jaar op een leuke speelse manier heel goed en snel blind leren typen. Ik had er geen omkijken naar. Via de mail kon ik haar vorderingen volgen. Heel simpel en effectief! Ik raad het iedereen aan!

Miranda Wibier

Leuke typcursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typcursus, alleen jammer dat er geen stap terug knop op zit. Mijn zoon had regelmatig dat hij op de knop verder per ongeluk klikte en al naar toets lokaal moest terwijl hij dat niet wilde en... Leuke typcursus, alleen jammer dat er geen stap terug knop op zit. Mijn zoon had regelmatig dat hij op de knop verder per ongeluk klikte en al naar toets lokaal moest terwijl hij dat niet wilde en dan kon hij niet meer terug. Dit was wel jammer.

anneke

Typecursus LoiKidzz

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus, motiveert kinderen enorm om dagelijks te typen!

Lieke

Leerzaam en makkelijk in gebruik

Duidelijk en goeie comunicatie

Jessica

Leuke uitdagende cursus

Ervaring LOI Kidzz

Kind leert goed typen. Ouders worden goed op de hoogte gehouden van de resultaten!

Pheline

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke en leerzame cursus, tempo/de lat ligt soms wel hoog

Sebastian van Opstal Ocampo

Leerzaam en attractief!

Ervaring LOI Kidzz

Het is een leerzame lessenserie gepresenteerd in een visueel attractieve werkvorm met ruimte voor oefening en herhaling.

Lefers

Speelsgewijs typen