saskia

Super gaaf en leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

De cursus is leuk en daarom vond mijn zoom het ook leerzaam om te doen.

Ellen vd Berg

Leuke interactieve typecursus met een speciale missie

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond de typecursus heel leuk om te doen. De verhaallijn is pakkend en het typen gaat bijna vanzelf.

N Pera

Uitnodigende manier om typen aan te leren

Snelle terugkoppeling bij problemen

Nynke Huitema

Enorm motiverend!

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon is helemaal geen kind dat graag stil zit om iets te leren. Ik dacht dat dit een enorme uitdaging ging worden, 100 dagen typen. Maar op deze manier ginghet als vanzelf. Speuren door de... Mijn zoon is helemaal geen kind dat graag stil zit om iets te leren. Ik dacht dat dit een enorme uitdaging ging worden, 100 dagen typen. Maar op deze manier ginghet als vanzelf. Speuren door de school en cides kraken....top!

Familie Hauck

Leuke cursus, haast geen aansporing nodig.

Ervaring LOI Kidzz

Het ging snel en mijn dochter vond de cursus erg leuk. Eenige minpuntje was dat het programma soms vast loopt en echt goed internet nodig is.

M. Jongens

Leuke cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond het elke keer weer leuk en was benieuwd wat er ging gebeuren.

Jose

Creatieve manier van goed leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Mooi programma om op een creatieve manier toch goed te leren typen. Zeker aan te raden!

Klein

Super leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond de typecursus heel leuk!

Kleinhuis

Leuke typecursus. Zit goed in elkaar.

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus. Mijn zoon vond het leuk om te oefenen. Niets aan het programma toe te voegen. Wellicht zouden ze de winkel in de cursus wat interessanter kunnen maken. Er zit nu alleen kleding in,... Leuke typecursus. Mijn zoon vond het leuk om te oefenen. Niets aan het programma toe te voegen. Wellicht zouden ze de winkel in de cursus wat interessanter kunnen maken. Er zit nu alleen kleding in, die je verder niet terug ziet in het programma.

Floris

Uitdagende Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Wij zijn tevreden, mijn zoon heeft het zelf geregeld. Het was makkelijk zelf op te starten. En de lesjes waren kort maar krachtig.