M dunnink

Ervaring kaj

Ervaring LOI Kidzz

Erg leuk opgezette cursus. Onze 7 jarige zoon kon het prima volhouden en is met vlag en wimpel geslaagd.

Esther Martens

Graag uitgebreidere versie voor Dylexie

Ervaring LOI Kidzz

Het is een leuke interactieve manier om te leren typen. Jammer is wel dat de Dylexie versie niet alles voorleest waardoor wij veel hulp moesten geven.

Erika Spiekerman

Dikke 10

Ervaring LOI Kidzz

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van je kind. Duidelijke weekrapportage.

Cynthia

Leuke, interactieve en leerzame typcursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn beide dochters hebben hun typdiploma hehaald met LOI kidzz. Het is een leuke, interactieve typcursus. Elke week wordt afgesloten met een toets en ouders krijgen daar elke week een rapportage... Mijn beide dochters hebben hun typdiploma hehaald met LOI kidzz. Het is een leuke, interactieve typcursus. Elke week wordt afgesloten met een toets en ouders krijgen daar elke week een rapportage van. Dat is fijn! Je weet precies hoe het verloopt. Mijn dochters hebben altijd met plezier het typen geleerd. Natuurlijk is het af en toe even doorzetten, maar door de interactieve vorm worden ze goed gestimuleerd. Ook is het mogelijk om extra te oefenen als je dat wilt, dat is handig als een bepaalde letter wat moeilijker is om te leren. 1 Dochter heeft met de dyslexie variant getraind. Ook dat verliep boven verwachting. Deze typcursus is dus ook zeer geschikt voor kinderen met dyslexie. Ik kan deze typcursus daarom van harte aanbevelen.

Linda

Ervaring LOI Kidzz

Zeker niet altijd makkelijk, maar het resultaat is fantastisch.

Gerard Mulder

Een uitdagende type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter heeft veelal zelfstandig de gehele type cursus gedaan. De feedback, die ik als ouder middels mail kreeg, was prima. Ook de stimulans die onze dochter kreeg tijdens de cursus was prima.... Onze dochter heeft veelal zelfstandig de gehele type cursus gedaan. De feedback, die ik als ouder middels mail kreeg, was prima. Ook de stimulans die onze dochter kreeg tijdens de cursus was prima. Al met al een geslaagde cursus met een prachtig resultaat voor onze dochter!

Caroline 't Hoen

Leuke typecursus met als resultaat blind typen op een goede snelheid en met weinig foutjes

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter typte met plezier. Ze vond de verhaallijn erg leuk. De oefeningen zijn goed afgestemd op de voorbereiding van de weektoets. Doordat ze regelmatig een weektoets doen (mijn dochter deed... Mijn dochter typte met plezier. Ze vond de verhaallijn erg leuk. De oefeningen zijn goed afgestemd op de voorbereiding van de weektoets. Doordat ze regelmatig een weektoets doen (mijn dochter deed ongeveer iedere twee weken een weektoets), kun je de voortgang als ouder goed in de gaten houden. Het motiveerde mijn dochter ook dat ze stapje voor stapje steeds meer letters blind leerde typen (en ook dat je punten kon verdienen met opdrachten waardoor je bijvoorbeeld kleding kon kopen in de spy store). Wat ik goed vond is dat de software 'weet' met welke letters/tekens er wat moeite is en deze worden vaker aangeboden.

Tara-Lynn Kattenbeld

Top

Ervaring LOI Kidzz

Leuke uitdagende leeromgeving. Veel variatie in oefeningen. Mooie afsluiting van twintig lessen met de filpjes en het verhaal.

NH

Loi kidzz typen

Ervaring LOI Kidzz

Leuk opgezet. Goede service. Fijn dat er een weekrapport is. Een kanttekening: Mijn zoon vond de toetsen heel spannend en werd zenuwachtig van de piep bij een foute letter. Ik begrijp de bedoeling,... Leuk opgezet. Goede service. Fijn dat er een weekrapport is. Een kanttekening: Mijn zoon vond de toetsen heel spannend en werd zenuwachtig van de piep bij een foute letter. Ik begrijp de bedoeling, maar het zorgde voor veel frustratie.

John

Prima typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Prima typecursus, maar soms maakt het wel verschil welke browser je gebruikt.