Marjolein

Blindtyp cursus

Ervaring LOI Kidzz

Heel goed, elke keer werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Rafael Travaille

Een echte aanrader!

Ervaring LOI Kidzz

Erg leuke cursus met veel spelelementen waardoor het nooit saai wordt, terwijl leren typen best saai en lastig kan zijn. Ook is er een goede positieve benadering waardoor het kind nooit het gevoel... Erg leuke cursus met veel spelelementen waardoor het nooit saai wordt, terwijl leren typen best saai en lastig kan zijn. Ook is er een goede positieve benadering waardoor het kind nooit het gevoel krijgt dat hij het niet goed doet. Al met al een aanrader!

Joey

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Erg goed, leuke opdrachten op een gegeven moment kreeg mijn zoon er toch minder zin in om het elke avond te doen wat niet gek is. Na een goede week rust te hebben genomen van alles is het daarna... Erg goed, leuke opdrachten op een gegeven moment kreeg mijn zoon er toch minder zin in om het elke avond te doen wat niet gek is. Na een goede week rust te hebben genomen van alles is het daarna weer goed gegaan met wat aansporen. Uiteindelijk was hij heel trots op zichzelf dat hij het gehaald had!

Vos

Prima te doen

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft de typecursus met een goed resultaat afgerond met 143 aanslagen per minuut op het examen. LOI stelt de norm van 120 aanslagen per minuut. De curus is niet moeilijk en leuk opgezet.... Mijn zoon heeft de typecursus met een goed resultaat afgerond met 143 aanslagen per minuut op het examen. LOI stelt de norm van 120 aanslagen per minuut. De curus is niet moeilijk en leuk opgezet. Een aanrader om je kinderen dit te geven want ze hebben er later heel veel aan zowel op school als op werk. Na elke weektoets krijg je een bericht in je mailbox met daarin een voortgangsrapport. Leuk om elke week te zien dat er een stijgende lijn is.

Wendy

Leuke en serieuze typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Het verhaal van de typecursus is voor kinderen erg leuk en helpt ze goed om het vol te houden. Onze zoon heeft heel goed leren typen met deze typecursus.

K. Clemens / A. de Rooij

Een hele uitdagende en leerzame typecursus!

Ervaring LOI Kidzz

Je wordt meegenomen in een spannend avontuur en het blind typen gaat zo eigenlijk vanzelf. Een grote uitdaging om het mysterie op te lossen en vertrouwen te krijgen in je eigen typevaardigheden. Een... Je wordt meegenomen in een spannend avontuur en het blind typen gaat zo eigenlijk vanzelf. Een grote uitdaging om het mysterie op te lossen en vertrouwen te krijgen in je eigen typevaardigheden. Een grote motivatie om het typen onder de knie te krijgen door het speelse karakter. Echt een aanrader voor ieder kind!

Van Ruler

Leuke manier om te leren typen!

Ervaring LOI Kidzz

Leuke omgeving en interactief verhaal met voldoende afwisseling in de oefeningen.

Meijer

Super

Heel leuk

Isis

Leuke typecursus voor kinderen

Ervaring LOI Kidzz

LOI Kidzz maakt een typecursus voor kinderen net even wat leuker dan de meeste andere typecursussen. Het spelelement zorgt dat het niet gaat vervelen en dat er in korte tijd een goed resultaat wordt... LOI Kidzz maakt een typecursus voor kinderen net even wat leuker dan de meeste andere typecursussen. Het spelelement zorgt dat het niet gaat vervelen en dat er in korte tijd een goed resultaat wordt behaald.

RS

Leuk en uitdagende typecursus