Kim

Prima cursus

Ervaring LOI Kidzz

Prima cursus met voldoende tijd om te oefenen. Leuk idee dat ze meedoen als spion.

Janneke

Leuke typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Hele leuke cursus. Goede opbouw, leuke filmpjes tussen de lessen door en na iedere weektoets een ouderrapportage zodat je op de hoogte blijft hoe je kind het doet. Mijn zoon van 9 jaar heeft binnen... Hele leuke cursus. Goede opbouw, leuke filmpjes tussen de lessen door en na iedere weektoets een ouderrapportage zodat je op de hoogte blijft hoe je kind het doet. Mijn zoon van 9 jaar heeft binnen een half jaar de typecursus afgerond.

Pieter

Prettig gestimuleerde discipline

Ervaring LOI Kidzz

Type cursus is vooral de discipline hebben om te oefenen en nog een keer te oefenen. De cursus doet er veel aan om het leuk te houden: korte dagelijkse sessies en met leuke geavanceerde filmpjes en... Type cursus is vooral de discipline hebben om te oefenen en nog een keer te oefenen. De cursus doet er veel aan om het leuk te houden: korte dagelijkse sessies en met leuke geavanceerde filmpjes en spelletjes.

Leon Verbaarschot

Pakkend

Stimulerend

Knol

Een spannende typecursus begint bij een spionnenschool

Ervaring LOI Kidzz

Bij LOI Kidzz krijgt mijn kind de juiste aanmoediging om een goed resultaat neer te zetten!!

Jasper

Spannend en leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

De cursus heeft een spannend verhaal met leuke persoonlijkheden. Door de afwisseling is het niet zwaar qua concentratie.

Anita Wilts

Typecursus voor kinderen.

Ervaring LOI Kidzz

Leuke, avontuurlijke cursus. Heel leuk om op deze manier te leren typen.

Mariska

Super type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Na mijn dochter, heeft nu ook mijn zoontje zijn typedilploma gehaald. Door de spelende wijs, is het toch minder erg om regelmatig te oefenen. Daarnaast helpt het ook zeer om de doelen duidelijk te... Na mijn dochter, heeft nu ook mijn zoontje zijn typedilploma gehaald. Door de spelende wijs, is het toch minder erg om regelmatig te oefenen. Daarnaast helpt het ook zeer om de doelen duidelijk te stellen en kinderen daar zelf invloed op uit te laten oefenen. Dank wederom!

Luuk Jansen

Typecursus LOI Kidzz

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft met plezier de cursus doorlopen. De leeromgeving is leuk in elkaar gezet, zodat geen les hetzelfde was. Hierdoor bleef hij gemotiveerd om de cursus met goed resultaat af te ronden.

Jet Gores

Yes, geslaagd!

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoontje van 10 is geslaagd voor de type cursus. Super om dit thuis te kunnen doen.