Henkjan

Spelenderwijs laten typen

Ervaring LOI Kidzz

Met uitdagende spelletjes en oefeningen, leerde mijn kind goed typen

Anna Feenstra

Feedback

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond het soms leuk en soms wat lastig. In het begin kreeg ik als ouder bericht over de vorderingen van mijn dochter, maar dat stopte ineens. Dat vond ik erg jammer. Wel leuk gedaan met... Mijn dochter vond het soms leuk en soms wat lastig. In het begin kreeg ik als ouder bericht over de vorderingen van mijn dochter, maar dat stopte ineens. Dat vond ik erg jammer. Wel leuk gedaan met het concept er omheen.

Audrey Priem

Bij Dyslexie een grote frustratie

Ervaring LOI Kidzz

Nadat mijn oudste dochter de Loi kidzz typecursus met succes had afgerond, besloten wij deze cursus ook aan te schaffen voor onze jongste dochter. Zij heeft dyslexie dus speciaal de dyslexie variant... Nadat mijn oudste dochter de Loi kidzz typecursus met succes had afgerond, besloten wij deze cursus ook aan te schaffen voor onze jongste dochter. Zij heeft dyslexie dus speciaal de dyslexie variant aangeschaft. Maar wat een teleurstelling! De cursus heeft een ander lettertype en wordt deels voorgelezen, maar houdt geen rekening met een aangepaste typsnelheid of hoeveelheid fouten die je mag maken. Hierdoor haalt mijn dochter nooit een toets en moet ze allemaal 2 keer maken. Wat zorgt voor heel veel frustratie. Ik zou deze cursus voor iemand met dyslexie nooit aanraden.
Ik heb zelfs een klacht ingestuurd en deze werd heel snel en makkelijk afgedaan. Echt jammer.

Sophie

Super tevreden!

Ervaring LOI Kidzz

We zijn super tevreden over de typecursus van LOI Kidzz. Mijn kind heeft met veel plezier de cursus afgerond!

carola

Top ervaring

Ervaring LOI Kidzz

Met een instelling van 'niets moet nog' heeft onze zoon in groep 6 de tupecursus gevolgd. We vertraagden het naar bijna het hele schooljaar door 2x per week te oefenen. Met prachtige scores heeft... Met een instelling van 'niets moet nog' heeft onze zoon in groep 6 de tupecursus gevolgd. We vertraagden het naar bijna het hele schooljaar door 2x per week te oefenen. Met prachtige scores heeft hij zijn typediploma gehaald en plukt er vanaf nu de vruchten van! Erg leuke thema waar hij helemaal in mee ging.

P Wielinga

Een teleurstelling voor onze dyslect

Ervaring LOI Kidzz

Het verhaal is leuk. Maar er zit nog veel leestekst in voor een dyslect lastig. Frustrerend dat de toets telkens niet snel genoeg was en dus nogmaals gedaan moest. Onze zoon maakt nauwelijks fouten,... Het verhaal is leuk. Maar er zit nog veel leestekst in voor een dyslect lastig. Frustrerend dat de toets telkens niet snel genoeg was en dus nogmaals gedaan moest. Onze zoon maakt nauwelijks fouten, maar ging niet snel genoeg volgens het systeem.
Na 3 maanden zijn we gestopt, het was te frustrerend.

Reactie LOI Kidzz:

Beste P,
Natuurlijk begrijp ik de teleurstelling van jouw zoon dat hij niet verder komt in verband met zijn dyslexie.
Hebben jullie bij de inschrijving aangegeven dat hij dyslexie heeft?...
Beste P,
Hebben jullie bij de inschrijving aangegeven dat hij dyslexie heeft? Hier kan namelijk rekening mee gehouden worden.
Je kunt altijd nog contact opnemen met de klantenservice van Kidzz hierover.
Mark, LOI Webcare

Stevens

Leuk

Ervaring LOI Kidzz

Superleuke typcursus, spelenderwijs leren typen met haalbare toetsen mits je het bijhoud.

Lily Ann

Gamend leren

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter van 10 heeft met veel plezier de cursus gedaan. Huiswerk moeten we soms tien keer vragen, deze cursus slechts twee of drie keer ;-). Omdat alles in de vorm van een game is, én achter... Onze dochter van 10 heeft met veel plezier de cursus gedaan. Huiswerk moeten we soms tien keer vragen, deze cursus slechts twee of drie keer ;-). Omdat alles in de vorm van een game is, én achter een schermpje wordt het makkelijker opgepakt. Gamification is the way forward! Top!

Léon

Creatief

Ervaring LOI Kidzz

Ons kind vond het heel leuk om de type cursus te doen. Halverwege werd het pittig, maar door te oefenen merkte hij al snel dat het beter ging. Hij vond de verhaallijn interessant en het motiveerde... Ons kind vond het heel leuk om de type cursus te doen. Halverwege werd het pittig, maar door te oefenen merkte hij al snel dat het beter ging. Hij vond de verhaallijn interessant en het motiveerde om door te gaan. Leuke en speelse manier van aanleren met een leuk, programma. Hij vond het jammer om te moeten stoppen nadat hij geslaagd was :)

Lars

Fijne cursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze zijn van 11 heeft met veel plezier de cursus afgewerkt. Ging eigenlijk altijd uit zichzelf bezig.